Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nieuw password zonder te bevestigen

Pagina: 1
Acties:

• Marger
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Marger

Eindredacteur
Topicstarter
Ik ging net het emailadres in mijn profiel aanpassen, omdat ik zag dat het een verouderd adres was. Daarna werd ik uitgelogd, maar toen ik wilde inloggen werkte opeens mijn password niet meer. Ik dus de passmailer gebruiken. Krijg ik achtereenvolgens 2 mailtjes van GoT, eerste mailtje van 08:58:13 met mijn nieuwe wachtwoord :? en het tweede mailtje van 08:59:48 met de url die ik zou moeten aanklikken ter bevestiging. Zonder die url te hebben aangeklikt kreeg ik toch al een wachtwoord toegestuurd. Dit lijkt me niet helemaal te bedoeling, wel?

Daarna nog even 5 minuten later wel die link aangeklikt, en ja hoor, nog een nieuw wachtwoord toegestuurd. Erg vaag allemaal. Ik kom in de topics van de afgelopen 30 dagen niets tegen over dit probleem vandaar dat ik het maar even post.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-11 14:54

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dat is zeker wel de bedoeling, aangezien we niet willen dat je een onzinpassword invult.

Dit staat ook in je welkomsmail die je krijgt als je registreert

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

Jaymz

Keep on moving !

Als je je E-mail adres wijzigt krijg je een nieuw pass toegestuurd, als je de passmailer gebruikt krijg je een soort van bevestigingsmailtje.

Works as intended als ik je goed begrijp dus :)

[edit: eeeej JvS :)]

• Marger
  • Niet online

Marger

Eindredacteur
Topicstarter
Op dinsdag 19 maart 2002 09:21 schreef Jaymz het volgende:
Als je je E-mail adres wijzigt krijg je een nieuw pass toegestuurd, als je de passmailer gebruikt krijg je een soort van bevestigingsmailtje.

Works as intended als ik je goed begrijp dus :)
Okee, dat heb ik dan niet gezien, dat toesturen van een nieuw wachtwoord bij email wijzigen. Eerste mailtje was dus vanwege wachtwoord wijzigen, tweede mailtje omdat ik niet wist dat dat wachtwoord gewijzigd was en dus op de passmailer had geramd.

Op de profile-pagina zie ik trouwens niet staan dat je bij adreswijziging een nieuw password krijgt, stond dat wel op de pagina die je na het wijzigen voor je neus krijgt?

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op dinsdag 19 maart 2002 09:21 schreef Jaymz het volgende:
[edit: eeeej JvS :)]
eeeeeej sjeems! :D

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op dinsdag 19 maart 2002 09:28 schreef Marger het volgende:

[..]

Okee, dat heb ik dan niet gezien, dat toesturen van een nieuw wachtwoord bij email wijzigen. Eerste mailtje was dus vanwege wachtwoord wijzigen, tweede mailtje omdat ik niet wist dat dat wachtwoord gewijzigd was en dus op de passmailer had geramd.

Op de profile-pagina zie ik trouwens niet staan dat je bij adreswijziging een nieuw password krijgt, stond dat wel op de pagina die je na het wijzigen voor je neus krijgt?
Nee, dat staat helemaal nergens. Dat zou het misschien wel moeten/kunnen/horen/enzo.
Aan de andere kant is het licht logisch :).

Maarja daar kunnen we nu toch niets aan doen (insert webgoodie/traag here).. ;)

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

Jaymz

Keep on moving !

Op dinsdag 19 maart 2002 09:28 schreef Marger het volgende:
...stond dat wel op de pagina die je na het wijzigen voor je neus krijgt?
Ja, ik heb het ff geprobeerd en er wordt idd geroepen dat een nieuw password onderweg is.

Maar 't is wel makkelijk als dat in een FAQ komt (of op de profielpagina zelf :))

• Marger
  • Niet online

Marger

Eindredacteur
Topicstarter
Op dinsdag 19 maart 2002 09:44 schreef Jaymz het volgende:

[..]

Ja, ik heb het ff geprobeerd en er wordt idd geroepen dat een nieuw password onderweg is.

Maar 't is wel makkelijk als dat in een FAQ komt (of op de profielpagina zelf :))
Vooral op de profielpagina lijkt me handig voor mensen die net als ik schermpjes met "code xx" achteloos wegklikken ;)
Op dinsdag 19 maart 2002 09:37 schreef JvS het volgende:

Aan de andere kant is het licht logisch :).
Hmm, waarom is het logisch? Als ik andere gegevens wijzig gebeurt het niet, dus het is niet standaard. Dan zou dus specifiek het wijzigen van emailadres een eigenschap moeten hebben waaruit we kunnen afleiden dat het nodig is om van password te wijzigen. Ik geloof dat ik die dan even mis :7

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Nahja, ik kan me voorstellen dat je het niet logisch vindt hoor, ik zal 's vragen of dit in het nieuwe forum wel even gemeld kan worden (van tevoren) :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Pagina: 1