Ik ging net het emailadres in mijn profiel aanpassen, omdat ik zag dat het een verouderd adres was. Daarna werd ik uitgelogd, maar toen ik wilde inloggen werkte opeens mijn password niet meer. Ik dus de passmailer gebruiken. Krijg ik achtereenvolgens 2 mailtjes van GoT, eerste mailtje van 08:58:13 met mijn nieuwe wachtwoord
en het tweede mailtje van 08:59:48 met de url die ik zou moeten aanklikken ter bevestiging. Zonder die url te hebben aangeklikt kreeg ik toch al een wachtwoord toegestuurd. Dit lijkt me niet helemaal te bedoeling, wel?
Daarna nog even 5 minuten later wel die link aangeklikt, en ja hoor, nog een nieuw wachtwoord toegestuurd. Erg vaag allemaal. Ik kom in de topics van de afgelopen 30 dagen niets tegen over dit probleem vandaar dat ik het maar even post.
Daarna nog even 5 minuten later wel die link aangeklikt, en ja hoor, nog een nieuw wachtwoord toegestuurd. Erg vaag allemaal. Ik kom in de topics van de afgelopen 30 dagen niets tegen over dit probleem vandaar dat ik het maar even post.