Op een website van een klant hebben we teksten die veel paragrafen bevatten. Nu is de afstand tussen een <P></P> en de volgende <P></P> nogal groot, kan ik met een style sheet deze afstand instellen?
Ik zou inplaats van < p > -paragraphs, < div >'s gebruiken of < td >'s een class meegeven.
Dan heb je geen last van de afstand die < p > creëert.
Dan heb je geen last van de afstand die < p > creëert.
code:
1
2
3
4
5
| <style type="text/css"><!--
p { margin-top: 1px;
margin-bottom: 1px;
}
--></style> |
Dit zal wel werken.
Comments hoeft toch niet bij een inline-style? ... Volgens mij alleen bij JS.cutter:
< style type="text/css">
< !--
...
-->
< /style >
Correct me if I'm wrong...
Dat doe je volgens mij zodat oudere browsers die de style type tag niet kennen niet de code afbeelden.
OKcutter:
Dat doe je volgens mij zodat oudere browsers die de style type tag niet kennen niet de code afbeelden.
Hmm dan ga ik mierenneuken:
[code]<!--
/* ... */
// -->[/code]
... is 'ie in NS ook ok
dammed willem169 ga eens iets nuttigers doen dan je lite-mod collega cutter irriteren
Verwijderd
Clash of the Lite-mods 
Die HTML comments binnen style en script tags zijn ouderwets, en over het algemeen niet meer nodig.
Trouwens: mijn pagina's zien er zonder CSS toch echt niet uit, en het zal me daarom weinig boeien als er nog iets meer onzin uit die browser rolt
Die HTML comments binnen style en script tags zijn ouderwets, en over het algemeen niet meer nodig.
Trouwens: mijn pagina's zien er zonder CSS toch echt niet uit, en het zal me daarom weinig boeien als er nog iets meer onzin uit die browser rolt
Nee joh, ik probeer tech-posts te scorencutter:
dammed willem169 ga eens iets nuttigers doen dan je lite-mod collega cutter irriteren
Ik zou het met line-height doen. Wordt alleen een beetje arie in NS 4.*
/edit
lamaar ik klets uit me nek
/edit
lamaar ik klets uit me nek
Pagina: 1