Een word 2000 document die ik vorig jaar met een password had beveiligd krijg ik nu niet meer open.
Alle passwords die ik gebruik zijn verkeerd. Is het nog steeds mogelijk om het te achterhalen of kan ik het net zo goed verwijderen?
Daar zijn genoeg (ook shareware) tooltjes voor. Hint: google. Zie ook [topic=438272/1/30]Op dinsdag 19 maart 2002 08:43 schreef MeKnowHow het volgende:
Een word 2000 document die ik vorig jaar met een password had beveiligd krijg ik nu niet meer open.Alle passwords die ik gebruik zijn verkeerd. Is het nog steeds mogelijk om het te achterhalen of kan ik het net zo goed verwijderen?
...maar ik heb een bel op mijn fiets
Verwijderd
Ik heb hetzelfde probleem als TS. Kan iemand mij hiermee helpen? Ik krijg het met geen mogelijkheid open
Goed zoeken is zoals het hoort 
[rml]NightShade2k3 in "[ WORD 2000] M'n moeder is d'r password v..."[/rml]
Maar dan verschillende topics kicken zonder enige extra info te geven (zoals wat je al hebt geprobeerd of in welke Word versie het is gemaakt) heeft dan weer geen zin, op meer dan een keer je vraag stellen is hioe dan ook niet zo aardig. Dus deze gaat dicht
[rml]NightShade2k3 in "[ WORD 2000] M'n moeder is d'r password v..."[/rml]
Maar dan verschillende topics kicken zonder enige extra info te geven (zoals wat je al hebt geprobeerd of in welke Word versie het is gemaakt) heeft dan weer geen zin, op meer dan een keer je vraag stellen is hioe dan ook niet zo aardig. Dus deze gaat dicht
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()