[MGS2] Bugs-N-Bummers

Pagina: 1
Acties:

• IkBenAlles
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-01-2022
MGS is een mooi spel maar toch heb ik wel een paar bugs kunnen vinden. zo ALS JE IEMAND ONDER SCHOT HOUD (FREEZE en je stat heel deicht bij dat popje dan steekt je arm erin.... naar dat schijnt het popje niet te merken.

Ook had MGS2 een heel muf stuk met colonel enzo die zegt dat het allemaal een spel is en snake die zegt dat ie een bandana heeft dus infite ammo. Nog meer bugs?

REPORT ZE HIER!

Samen staan we sterk!

Verwijderd

offtopic: koel icon! brinta roels! :P

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Op dinsdag 19 maart 2002 07:55 schreef IkBenAlles het volgende:
MGS is een mooi spel maar toch heb ik wel een paar bugs kunnen vinden. zo ALS JE IEMAND ONDER SCHOT HOUD (FREEZE en je stat heel deicht bij dat popje dan steekt je arm erin.... naar dat schijnt het popje niet te merken.

Ook had MGS2 een heel muf stuk met colonel enzo die zegt dat het allemaal een spel is en snake die zegt dat ie een bandana heeft dus infite ammo. Nog meer bugs?

REPORT ZE HIER!
dat hoort zo, want die colonel is een AI en dat virus wat je hebt upgeload met die EE begint dan te werken. Die gast begint daardoor te flippen.

Verwijderd

Op dinsdag 19 maart 2002 07:59 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
offtopic: koel icon! brinta roels! :P
[Fluistermode] die heeft ie van iemand gejat ;) ... [/Fluistermode]

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Op dinsdag 19 maart 2002 08:00 schreef DazZta het volgende:

[..]

[Fluistermode] die heeft ie van iemand gejat ;) ... [/Fluistermode]
jouw icon ook ;) van iemand met dezelfde naam als ik. Toevallig he :)

Verwijderd

Op dinsdag 19 maart 2002 08:01 schreef apocrypha het volgende:

[..]

jouw icon ook ;) van iemand met dezelfde naam als ik. Toevallig he :)
hijs nu verandert >:)

• Raimond613
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:40

Raimond613

Simracer

Op dinsdag 19 maart 2002 07:55 schreef IkBenAlles het volgende:
Bullshit!
zoals gezegd, die colonel die begint te freaken is het virus.

Die bandana is gewoon een grap, een verwijzing naar MGS 1.

iracing profile

• IkBenAlles
Ja oke hij hoort te flippen maar niet op die manier en ook niet dat je opeens datmuffe continue scherm krijgt terwijl je moet doorspelen.... dan staat er fishion mailed..

Samen staan we sterk!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:18
Op dinsdag 19 maart 2002 10:11 schreef IkBenAlles het volgende:
Ja oke hij hoort te flippen maar niet op die manier en ook niet dat je opeens datmuffe continue scherm krijgt terwijl je moet doorspelen.... dan staat er fishion mailed..
Denk dat juist de bedoeling is hoor :{

Verwijderd

"Japanse humor voor dummies" ;)

Goed boek...ik kan het je aanraden. :P (en het is Fission Mailed)

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

ja ik dacht ook WTF ik ben toch helemal nie dood ofzo en toen zag ik fission mailed. Naja zal wel..... Maar later werd alles duidelijk, dus dat is ook geen bug.

• Ramon
  • Laatst online: 15:21
LOL :D

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

IkBenAlles, heb je de verhaallijn wel gevolgd?

• Raimond613

Raimond613

Simracer

Net als dat mensen gaan freaken omdat de colonel zegt: switch off your console now".

De meeste mensen denken dat ie dat zegt omdat je er zo lang achter zit :z

Dat zei Big Boss al in Metal Gear, dat komt omdat jouw baas eigenlijk ook je tegenstander is :)

iracing profile

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:01

Bezulba

Formerly known as Eendje

net zoals de coole shit met het omwisselen van controller in mgs1 omdat ie je "gedachten" kon lezen... geniaal! jammer dat dat op de pc niet echt uit de verf kwam, en bij mij voor een hanger zorgde :( (ben dus nooit verder gekomen als dat)

blup

• IkBenAlles
Ja DUUHHH snappen jullie dan niet dat ik met fission mailed een tijdstip wil aanduiden en niet een bug!!... ik ken de verhaal lijn beter als iedereen :P/// heb alles gevolgd. Jammer dat die kutvogel neit dood kan zou wel mooi zijn want dan hooft otacon niet zoveel te janken.

Kun je EMMA redden?

Samen staan we sterk!

• Albinoraptor
  • Laatst online: 16:18
Nope, heb het tig keer geprobeerd maar lukt echt nooit.

Verwijderd

Op dinsdag 19 maart 2002 16:51 schreef IkBenAlles het volgende:
Ja DUUHHH snappen jullie dan niet dat ik met fission mailed een tijdstip wil aanduiden en niet een bug!!... ik ken de verhaal lijn beter als iedereen :P/// heb alles gevolgd. Jammer dat die kutvogel neit dood kan zou wel mooi zijn want dan hooft otacon niet zoveel te janken.

Kun je EMMA redden?
Nope.

En je geeft wel twee dingen aan in een topic over bugs, die geen bug zijn. Dus waarom je het hele stuk met Fission Mailed noemt is me niet duidelijk. Mesh overlays zijn de enige 'bug' die ik heb kunnen ontdekken, en dat is ook bijna onoverkomelijk. Ook Raiden's haren en Snake's bandana verdwijnen wel eens in z'n rug bijvoorbeeld.

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Op dinsdag 19 maart 2002 16:51 schreef IkBenAlles het volgende:

Kun je EMMA redden?
NOFI, maar als je het verhaal zo goed kent, waarom noem je dan een paar dingen bugs, terwijl het helemaal geen bugs zijn?

• IkBenAlles
Ja oke maar wie weet hier nu echt wat la li lu le lo is?

Samen staan we sterk!

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Op dinsdag 19 maart 2002 08:02 schreef DazZta het volgende:

[..]

hijs nu verandert >:)
hoefde niet perse ik had hem toch al veranderd.

Verwijderd

Op dinsdag 19 maart 2002 17:25 schreef IkBenAlles het volgende:
Tering, das echt zo melig! :D Vooral als die Ninja het zegt. Heb trouwens geen idee wat het is.

• Marruk
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09-2023
Op dinsdag 19 maart 2002 17:25 schreef IkBenAlles het volgende:
Dat zijn de patriots 'duh' :)

TMAXTINT

• Raimond613

Raimond613

Simracer

Op dinsdag 19 maart 2002 18:43 schreef Marruk het volgende:

[..]

Dat zijn de patriots 'duh' :)
ja ok, maar waarom geven ze die dan zo'n achterlijke naam? :)

iracing profile

• Marruk
Op dinsdag 19 maart 2002 19:13 schreef Raimond het volgende:

[..]

tsja, als ik 't wist

TMAXTINT

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Op dinsdag 19 maart 2002 19:13 schreef Raimond het volgende:

[..]

Ze konden nix beters verzinnen :)

• IkBenAlles
das wel een minppuntje... Ook wel jammer dat de AI van fatman af en toe krom was.... zo ging die eerst tegen een container aanskaten
schop en schiet hem... staat ie op doet ie het weer... |:(

Samen staan we sterk!

Verwijderd

De "La-Li-Lu-Le-Lo" heeft een mythologisch historische achtergrond. Ik kan me zo niet herinneren hoe het verhaal heet, maar 'once upon a time' was er een bepaalde Japanse keizer, die een bepaalde reeks karakters uit het alfabet schrapte, om het alfabet kleiner te maken. Deze reeks is dus "La-Li-Lu-Le-Lo". Kijk een japans katakana/Hiragana alfabet er maar op na...deze reeks bestaat niet meer. In de Japanse mythologie is "La-Li-Lu-Le-Lo" daarna uitgegroeid tot een synoniem van 'de macht die wat wij zeggen kan veranderen', in MGS2 duidelijk: The Patriots.

Dus.

• kRyPtO
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-01 18:23
Op woensdag 20 maart 2002 18:43 schreef MrRudi het volgende:
De "La-Li-Lu-Le-Lo" heeft een mythologisch historische achtergrond. Ik kan me zo niet herinneren hoe het verhaal heet, maar 'once upon a time' was er een bepaalde Japanse keizer, die een bepaalde reeks karakters uit het alfabet schrapte, om het alfabet kleiner te maken. Deze reeks is dus "La-Li-Lu-Le-Lo". Kijk een japans katakana/Hiragana alfabet er maar op na...deze reeks bestaat niet meer. In de Japanse mythologie is "La-Li-Lu-Le-Lo" daarna uitgegroeid tot een synoniem van 'de macht die wat wij zeggen kan veranderen', in MGS2 duidelijk: The Patriots.

Dus.
:o :D

soms heb ik wel is dat geweren half in de muur hangen.
telt dat wel mee als een bug :P

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Op woensdag 20 maart 2002 18:43 schreef MrRudi het volgende:

Dus.
Dman ben jij nou gewoon zo ontiegelijk slim, een mega MGS fan die alles opzoekt of lul je nou gewoo nalles uit je nek :P. Iig je weet veel over dit :).

Verwijderd

Op woensdag 20 maart 2002 22:22 schreef apocrypha het volgende:

[..]

Dman ben jij nou gewoon zo ontiegelijk slim, een mega MGS fan die alles opzoekt of lul je nou gewoo nalles uit je nek :P. Iig je weet veel over dit :).
Een gezonde combinatie van MG fan zijn en Japanofiel :)

En ik zou graag willen zeggen dat ik dit al wist, maar ik heb het gewoon opgezocht. Het eerste wat me opviel is dat het een tekenreeks is die niet bestaat in het Japans, dat wist ik al wel. De achtergrond ervan niet.

edit:

EN ik ben ontieglijk slim!

• RemcoZ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-01-2025
Ach... Ontiegelijk slim. Noem het oplettendheid. Ben zelf ook een Metal Gear fan van het eerste uur (ok, misschien een jaartje later dan jij Mr. Rudi), maar veel dingen die voor ons bekend zijn, komen voor de meesten van voor de eerste keer voor.

Leuk detail: Dat arcade spelletje wat je ziet in het kleine schermpje wanneer de kolonel aan het flippen is, is Metal Gear (MSX versie, 1987)

Hij heeft niet altjd alles zelf uitgezocht maar een feit blijft dat Mr. Rudi weet vrij veel van retro gaming (metname MSX) afweet.

Verwijderd

Op zondag 28 april 2002 10:10 schreef RemcoZ het volgende:
Ach... Ontiegelijk slim. Noem het oplettendheid. Ben zelf ook een Metal Gear fan van het eerste uur (ok, misschien een jaartje later dan jij Mr. Rudi), maar veel dingen die voor ons bekend zijn, komen voor de meesten van voor de eerste keer voor.

Leuk detail: Dat arcade spelletje wat je ziet in het kleine schermpje wanneer de kolonel aan het flippen is, is Metal Gear (MSX versie, 1987)

Hij heeft niet altjd alles zelf uitgezocht maar een feit blijft dat Mr. Rudi weet vrij veel van retro gaming (metname MSX) afweet.
Ik zal de laatste zijn om te roepen dat ik alles al wist, vandaar dat ik er ook bijzeg dat ik het opgezocht heb. Maar Metal Gear heeft weinig geheimen voor me ja. :)

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Ik heb wel een paar keer gehad dat als je een deur van een kast eruit schopt en die dan eruit valt dat tie dan op je valt terwijl je toch duidelijk weg loopt / ver genoeg bent.

• Pete_Sampras
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-07-2024

Pete_Sampras

Abominabele bavarois

Fission Mailed <=> Mission Failed ???

Old school gamer met een lag en een traan.

• Marruk
Op maandag 29 april 2002 12:53 schreef Pete_Sampras het volgende:
Fission Mailed <=> Mission Failed ???
Japanse humor, verder niet op letten ;)

TMAXTINT

• IkBenAlles
Hehe ja...
Ook duurt dat stuk in de tunnel waar je moet wachten op SNake veels te lang.

Samen staan we sterk!

Pagina: 1