Toon posts:

NTT DoCoMo

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
in dit draadje heb ik hier gereageerd, het komt in princiepe op hetzelfde neer als Louis Paul Linsen hier net onder mijn reactie zegt, Waarom heeft hij een +4 en ik een +1??

Verder huppelen hier nog ongemodde en verkeerd gemodde mannetjes rond, dus ff (gaaaap) met slaperige oogjes op de vroege morgen doorheenfietsen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spook
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
gulie staan nu allebij op +2 :)

(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 01:23

botoo

💀 too old to die young

discutabel Hawks, jouw reactie is 7 min. later en zou als dubbelpost aangemerkt kunnen worden.
* botoo geeft Hawks het voordeel van de twijfel en zet beide posts wat vaster op +2
:)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tabaqui
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06:56
* tabaqui mode

Maak van jouw probleem niet mijn probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 19 maart 2002 08:36 schreef botoo het volgende:
discutabel Hawks, jouw reactie is 7 min. later en zou als dubbelpost aangemerkt kunnen worden.
* botoo geeft Hawks het voordeel van de twijfel en zet beide posts wat vaster op +2
:)
dat is idd discutabel, maar ik moest onder het schrijven ff weg, en heb toen niet meer gerefreshed (stom he!!), en het komt allebij op hetzelfde neer, maar er staat toch wat anders (hij heeft het over de text, en ik over de benaming in het algemeen)