Toon posts:

[FTP] permission denied errors

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een eigen domein waar ik al m'n website projecten op zet, dit werkt goed alleen als ik bestanden/mappen wil wissen/aanpassen krijg ik steeds de error Permission denied

ik heb alle rechten op dit account en ik heb alle data er ook zelf opgezet..

wie weet waar dit aan kan liggen? de server begint nogal een zooi te worden nu ik veel dingen niet kan verwijderen/veranderen

Verwijderd

Topicstarter
kick

Verwijderd

Gelieve niet te kicken. Levert alleen maar irritatie op bij andere forumgebruikers. :)

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Waarschijnlijk zit er een hidden file ofzo in je mappen, of heb je bepaalde files met CHMOD voorzien van een readonly kenmerk.

CHMOD alles eens opnieuw :) Kan met bijna alle FTP clients, of vanaf de unix command prompt

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

Verwijderd

Neem contact op met je provider!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 19 maart 2002 12:48 schreef maartena het volgende:
Waarschijnlijk zit er een hidden file ofzo in je mappen, of heb je bepaalde files met CHMOD voorzien van een readonly kenmerk.

CHMOD alles eens opnieuw :) Kan met bijna alle FTP clients, of vanaf de unix command prompt
als ik chmod krijg ik dit

550 file.php: Operation not permitted

hij geeft de error trouwens niet bij alle files/dirs, de meeste kan ik wel wissen maar sommige leveren problemen op, ik heb flashfxp zo ingesteld dat ie ook hidden files laat zien maar volgens mij is dat ook niet het probleem
Pagina: 1