vanmorgen ging ik als vanouds weer achter mijn pc zitten, om weer lekker te internetten (en mijn werkstuk te printen dat ik 2 uur later in moest leveren) maar wat bleek ; het hele netwerk dood. het netwerk bestaat uit 5 pcs, allemaal op 1 hub, met 1 server voor het inet en de printer. Alles opnieuw opgestart, maar helemaal nix werkte. na school maar gaan klooien en wat bleek ; alles werkte weer. pingen, sharen en inet deden het allemaal, behalve msn op mijn pc. Ik heb werkelijk alles geprobeerd (allerlei combinaties van instellingen van server+client) maar ik krijg het gewoon niet meer aan, Yahoo en icq werken wel gewoon onder dezelfde poort. Ik baal hier echt stevig van, ik weet echt niet meer wat ik moet doen. Zou iemand mij kunnen vertellen wat ik allemaal zou moeten controleren om het weer aan de gang kan krijgen (beetje vaag maar jah) de msnloze pc draait op winxp prof, de server op win2k prof met winroute pro. anybody please help ! bier voor de gene die met de oplossing komt. greetz Bass
www.baskoole.com