wat de hel zullen we nou krijgen..

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• basvcds
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-01-2024

basvcds

Multimonitormannetje

Topicstarter
vanmorgen ging ik als vanouds weer achter mijn pc zitten, om weer lekker te internetten (en mijn werkstuk te printen dat ik 2 uur later in moest leveren) maar wat bleek ; het hele netwerk dood. het netwerk bestaat uit 5 pcs, allemaal op 1 hub, met 1 server voor het inet en de printer. Alles opnieuw opgestart, maar helemaal nix werkte. na school maar gaan klooien en wat bleek ; alles werkte weer. pingen, sharen en inet deden het allemaal, behalve msn op mijn pc. Ik heb werkelijk alles geprobeerd (allerlei combinaties van instellingen van server+client) maar ik krijg het gewoon niet meer aan, Yahoo en icq werken wel gewoon onder dezelfde poort. Ik baal hier echt stevig van, ik weet echt niet meer wat ik moet doen. Zou iemand mij kunnen vertellen wat ik allemaal zou moeten controleren om het weer aan de gang kan krijgen (beetje vaag maar jah) de msnloze pc draait op winxp prof, de server op win2k prof met winroute pro. anybody please help ! bier voor de gene die met de oplossing komt. greetz Bass

www.baskoole.com

• koffercomputer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-08 09:16
Je enterknop doet het zo te zien ook niet :+

Met iets meer informatie zouden we je makkelijker kunnen helpen. Begin maar eens met het opsommen van de besturingssystemen van de verschillende computers.

Ik heb het opgegeven om nog correct Nederlands te blijven typen. 22.10.02

• riffey#4
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:49

riffey#4

aka Beever#4

En een duidelijkere topic zou ook helpen...

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:10

Klippy

Still Game

En MSN heeft troubles weer vandaag. Kwam er de hele dag niet op, terwijl anderen het wel konden. Loopt een topicje over ergens.

Denk dat het gewoon aan MSN ligt.
Of lukt 't op andere PC's ook niet?

En verder ja... topictitel te vaag, Shift kapot, enter kapot....
Dat vinden GoTers niet leuk :P

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:02

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

wat de hel zullen we nou krijgen..
Een slot ..

Als je een normale topic title en leesbare inhou kunt produceren mag je een nieuwe aanmaken.

Braaikamer - Smoke&BBQ

Dit topic is gesloten.