swine/aquanox

Pagina: 1
Acties:

• IceOnFire
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
ik speel al een tijdje de demo's van deze twee spellen op mn pc, gaat prima met mn Radeon 8500. De retailversies ervan kan ik alleen nog steeds nergens in de winkel vinden. Als het goed is zijn ze al ruim een week officieel uit in NL.

iemand ze al ergens gespot?

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 30-01 14:55

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

k'heb s.w.i.n.e. hier al een maandje of 2 in doos op me bureau staan :P

Maare zou zegge check ff de frs, of de wat bekendere online gameshops van nederland.

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-12-2025
Aquanox en Swine is van het Duitse Fishtank. Die hebben nog geen distributeur in NL. Volgens een berichtje op gamers.nl komt daar deze maand verandering in http://www.gamers.nl/nieuws/12020

/snip
Fishtank Interactive, de Duitse uitgever voorheen bekend als Ravensburger, had nogal veel moeite met het vinden van een uitgever voor een groot aantal districten waaronder de Benelux. Gelukkig hebben ze een tijdje geleden een deal gesloten met Jowood, wat inhoud dat de games Aquanox, Etherlords, Car Tycoon, S.W.I.N.E. en RIM: Outer Planets eindelijk in Nederland beschikbaar zullen zijn. De eerste games liggen al op 8 maart in de winkels, voor de drie andere titels zal je tot 15 maart moeten wachten.
/snip

Overigens, let op de prijzen. In Duitsland is Aquanox al 2 maanden voor budgetprijzen te krijgen.... ik ben benieuwd wat het hier gaat kosten.