@work verandert abo's met beperking

Pagina: 1
Acties:

• pimpimmers
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik hoor net van een vriend van me heeft @work gebeld voor een abo op @work en zei dat ze de boel hebben veranderd:(

Hij zei het volgende:
Homework € 50 gebruik kosten € 45,- 64kb € 70,- 128kb beperking 300uur

Business €220 gebruik kosten € 135,- 64kb € 225,- 128kb geen beperking

Dedicated € 500 gebruik kosten € 275,- 64kb € 450,- 128kb Always online

Ik heb er niets van gehoor van @work via mail ofzo.
Ze mochten dat wel ff kunnen zeggen.

Verder wat je misschien als wist uit de algemene voorwarden:
Voor alle contracten geld Minimaal 1 jaar aan sluiting zonder proftijd dus kopen is binden.
Met als verplichting wat in de algemene voorwaarden staat als er @home word aangelegd moet je daar naar over stappen.
En ze mogen ter alle tijden de prijzen veranderen.. !!!!!
Men schrijft ook in de algemeen voorwaarden dat het alleen voor bedrijven is als anders geconstateerd word zal de service worden in getrokken en kosten worden berekend.

Ik heb Homework 128K net 2 weken en weet niets van deze verandering:( ik dacht dat ik dus 24/7 dus onbeperkt voor €67 online kon zijn.

• Pc123
  • Nu online
Dat is 10 uur per dag, dat moet toch wel genoeg zijn.

Verwijderd

10 uur per dag is opzich wel redelijk voor die prijs, maar wees gerust, ze mogen deze wijzigingen niet ineens doorvoeren, daarmoet altijd een redelijk termijn aan vastzitten en volgens mij mag je zelfs je overeenkomst ontbinden als ze dergelijke wijzigingen doen.

waarsch ontvangen we een brief hierover dat met ingang van 1 mei ofzo deze regeling ingaat, ach, 10 uur vind ik best redelijk, hoewel het gewoon achterlijk is dat ze eerst zeggen onbeperkt en later niet meer...

wat is overgens het verschil tussen die business en die always on? tis toch alletwee onbeperkt?

misschien is ladot flatfee een oplossing?

anders misschien oplossing 2x homework abbo te nemen, is altijd nog goedkoper en kun je bijna 24/7 online zijn :)

• pimpimmers
  • Niet online
Ja 10 uur is wel genoeg voor mijn denk ik maar toch ik dacht dat ik 24/7 online kon zijn wat ik eigenlijk niet doe maar als je toch eens een keer iets langer online zit en je op 300uur zit kan je niet meer interneten :( ja kan je weer tikken betalen :(

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-08 18:37

slaay

Natuurbeleven.com

Heb je een naam van degene die dat gezegd heeft?

Marc Stender of iemand anders?

Dich bis echt unne foëzen haas

• pimpimmers
  • Niet online
Op dinsdag 19 maart 2002 00:28 schreef slaay het volgende:
Heb je een naam van degene die dat gezegd heeft?

Marc Stender of iemand anders?
Nee ik heb hem niet gesproken iemand anders.
Maar hoezo :?

• slaay

slaay

Natuurbeleven.com

Omdat ik reseller ben van @work en helemaal geen prijs verandering door gekregen heb!

• slaay

slaay

Natuurbeleven.com

ik kan je zeggen dat de beperkingen omhoog zijn gelegd.

Voor meer informatie van de oude beperkingen kijk maar eens op: http://www.stichtingstip.nl/abonnementen.htm

Toen was @homework nog 72 uur per maand, nu 30 volgens jou!

• slaay

slaay

Natuurbeleven.com

En overstappen naar @home kan nooit...
Want dan stap je van zakelijk naar particulier over..
je bedoeld dat ze aanbieden om tussentijds over te stappen van ISDN naar ADSL van @WORK!

• pimpimmers
  • Niet online
Op dinsdag 19 maart 2002 00:50 schreef slaay het volgende:
ik kan je zeggen dat de beperkingen omhoog zijn gelegd.

Voor meer informatie van de oude beperkingen kijk maar eens op: http://www.stichtingstip.nl/abonnementen.htm

Toen was @homework nog 72 uur per maand, nu 30 volgens jou!
300 uur zei ik :)

• pimpimmers
  • Niet online
Op dinsdag 19 maart 2002 00:51 schreef slaay het volgende:
En overstappen naar @home kan nooit...
Want dan stap je van zakelijk naar particulier over..
je bedoeld dat ze aanbieden om tussentijds over te stappen van ISDN naar ADSL van @WORK!
Ik weet het ook niet precies maar hij zei het tegen me, maar ik vraag hem morgen nog wel even op werk.

Verwijderd

marc stenders :X

• xychix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-12-2025

xychix

FreeBSD Rules !

Hmm.. mr slaay, reseller @work.

Geweldig om zoiemand in ons midden te hebben, mag ik u tevens welkom heten op GoT, ik zie dat u met 17 posts nog redelijk nieuw bent.

Kunt u ons hier duidelijke geven over wat @work nu doen gaat, wat de grootste knelpunten zijn en welke kant men in de toekomst op wil.

Mr slaay, mocht u ooit weer 3x zeer kort achterelkaar een toevoeging aan uw message hebben dan hebben wij tweakers de goede gewoonte het "edit" knopje te gebruiken ipv opnieuw posten.

De link naar http://www.stichtingstip.nl/abonnementen.htm
werkt bij mij niet.

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

• pimpimmers
  • Niet online
Op dinsdag 19 maart 2002 08:10 schreef xychix het volgende:
Hmm.. mr slaay, reseller @work.

Geweldig om zoiemand in ons midden te hebben, mag ik u tevens welkom heten op GoT, ik zie dat u met 17 posts nog redelijk nieuw bent.

Kunt u ons hier duidelijke geven over wat @work nu doen gaat, wat de grootste knelpunten zijn en welke kant men in de toekomst op wil.

Mr slaay, mocht u ooit weer 3x zeer kort achterelkaar een toevoeging aan uw message hebben dan hebben wij tweakers de goede gewoonte het "edit" knopje te gebruiken ipv opnieuw posten.

De link naar http://www.stichtingstip.nl/abonnementen.htm
werkt bij mij niet.
Werkt nu wel weer :)

• slaay

slaay

Natuurbeleven.com

@Work wil van het Homework pakket af omdat het niet aantrekkelijk is en te veel misbruikt wordt.

De FUP gaat bij Homework 70 uur per maand worden, Bussiness 300 uur per maand en het duurste abo onbeperkt.

Ze willen zo snel mogelijk van het homework pakket af.
Daardoor het lage aantal uren dat je online kunt zijn en een extra hoge prijs.

Bron: http://www.stichtingstip.nl/abonnementen.htm

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Wees gerust. Als @Work de voorwaarden veranderd heb je als Nederlander het recht deze voorwaarden zonder verdere represailes te verwerpen.

Het abonnement wordt dan per de nieuwe datum van de nieuwe voorwaarden be-eindigd, en je hoeft niet voor de rest van het jaar te betalen. Heb je al vooruit betaald, dan is @Work op dat moment verplicht het rest bedrag retourneren.

Let wel op, je dient VOOR dat de nieuwe voorwaarden aan te geven dat je ze niet accepteerd. Dit moet schriftelijk of per fax, tenzij @Work ook abonnementsbeëindingen (moeilijk woord) per e-mail accepteerd.

Je hoeft je dus financieel gezien geen zorgen te maken.

Trouwens is het zo dat @Work nog steeds de beste aanbieding heeft wat betrefd Flat Fee, EUR 45 voor 300 uur per maand (10 uur per dag!!!!) is de beste prijs die ik gezien heb!

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• straat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 13:14
Op dinsdag 19 maart 2002 13:08 schreef maartena het volgende:
Trouwens is het zo dat @Work nog steeds de beste aanbieding heeft wat betrefd Flat Fee, EUR 45 voor 300 uur per maand (10 uur per dag!!!!) is de beste prijs die ik gezien heb!
300 uur per maand kost toch echt veel meer, namelijk €135,-

Voor €45,- heb je 72 uur per maand.

Zie verder http://www.stichtingstip.nl/abonnementen.htm

• xilebo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-08-2023
he? business is toch 300 uur per maand? die is 135!! of heb ik het nou mis? 72 uur/maand vind ik vrij weinig.. :'(

edit:
straat was mij voor..

• slaay

slaay

Natuurbeleven.com

Het is dus ook dat als je een abonnment al bij @Work hebt er niets veranderd. De voorwaarden voor die abonnementen blijven gelijk net zoals de prijs.
Er zijn nu alleen nieuwe abonnementen gekomen, de oude blijven doorgaan, maar er komen bij die oude abonnementen geen nieuwe klanten meer bij.
En ze maken het Homework pakket zo onaantrekkelijk mogelijk zodat de mensen die het hebben er mee door kunnen gaan en ze hopen dat er geen nieuwe abonnees meer bij komen zo!

• eXistenz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08 13:13
Op dinsdag 19 maart 2002 14:08 schreef slaay het volgende:
Het is dus ook dat als je een abonnment al bij @Work hebt er niets veranderd. De voorwaarden voor die abonnementen blijven gelijk net zoals de prijs.
Er zijn nu alleen nieuwe abonnementen gekomen, de oude blijven doorgaan, maar er komen bij die oude abonnementen geen nieuwe klanten meer bij.
En ze maken het Homework pakket zo onaantrekkelijk mogelijk zodat de mensen die het hebben er mee door kunnen gaan en ze hopen dat er geen nieuwe abonnees meer bij komen zo!
er is wel wat veranderd lijkt mij... elk uur gooien ze je eraf wat eerst ook niet was :)

• slaay

slaay

Natuurbeleven.com

Dat is omdat je je niet aan de FUP gehouden hebt van 70 uur per maand als je het homework pakket hebt!

Verwijderd

hmm, ik ben nu even aan 't kijken bij Euronet Anytime... unlimited access (64kbps) voor €195,- (inclusief domein naam, homepage, 8 ip's)... ziet er wel stukken beter uit, en euronet = kwaliteit... ik bel al 3 jaar via hun in met ISDN... ALTIJD meteen verbinding, ALTIJD volledige snelheid...

• buiter
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-08 20:24
Op dinsdag 19 maart 2002 15:05 schreef Sjeemz het volgende:
hmm, ik ben nu even aan 't kijken bij Euronet Anytime... unlimited access (64kbps) voor €195,- (inclusief domein naam, homepage, 8 ip's)... ziet er wel stukken beter uit, en euronet = kwaliteit... ik bel al 3 jaar via hun in met ISDN... ALTIJD meteen verbinding, ALTIJD volledige snelheid...
Kun je beter naar 2 weg internet via de satelliet kijken.
€99 exl per maand

ivo Buiter

Verwijderd

Op dinsdag 19 maart 2002 15:05 schreef Sjeemz het volgende:
ik heb iets van 5 jaar via euronet gezeten met isdn, en altijd perfect, en toen ik wilde opzeggen is het zo vaak fout gegaan dat ze een halfjaar lang van me rekening bleven afschrijven ondanks diverse telefoontjes en beloftes van hun... nu is het geregel maar willen ze die halfjaar niet terug betalen, en dat bij een trouwe klant... ik kom dus nooit meer bij hun.... ik zou voor demon gaan

• pimpimmers
  • Niet online
Op dinsdag 19 maart 2002 14:30 schreef slaay het volgende:
Dat is omdat je je niet aan de FUP gehouden hebt van 70 uur per maand als je het homework pakket hebt!
Maar slaay ik heb homework 128k voor 67Euro mag ik dan ook maar 72 uur per maand?
Ik heb namelijk noot de voorwaarden gekregen en dacht dat ik gewoon 24uur online mag zijn (wat ik niet doe meestel 6 tot 10 uur per dag) omdat 72 uur per maand vrij weinig is.
Dat is maar 2 en een half uur per dag ;(

Verwijderd

Op dinsdag 19 maart 2002 16:31 schreef Pimpimmers20 het volgende:

[..]

Maar slaay ik heb homework 128k voor 67Euro mag ik dan ook maar 72 uur per maand?
Ik heb namelijk noot de voorwaarden gekregen en dacht dat ik gewoon 24uur online mag zijn (wat ik niet doe meestel 6 tot 10 uur per dag) omdat 72 uur per maand vrij weinig is.
Dat is maar 2 en een half uur per dag ;(
das ook dikke onzin, teminste, er is niks terug te vinden over fup laat staan over een uren beperking

• pimpimmers
  • Niet online
Op dinsdag 19 maart 2002 16:46 schreef Kertje het volgende:

[..]

das ook dikke onzin, teminste, er is niks terug te vinden over fup laat staan over een uren beperking
Jij hebt homework aan een tijd maar hoelang zit jij dan meestal online? En word je ook om het uur er af gegooid?

• eXistenz
Op dinsdag 19 maart 2002 14:30 schreef slaay het volgende:
Toen ik me aanmelde was er geen sprake van 70 uur punt
Daarbij heb ik ook met @work gebelt en daar zeggen ze dat iedereen na 1 uur eraf wordt gegooit, dus niet met je FUP aankomen :)

• slaay

slaay

Natuurbeleven.com

Waarom wordt ik dan niet om het uur eraf gegooid? :9

• xilebo
nee; ik word er ook niet afgegooid :? heb denk ik wel meer dan 72 uur (ben trouwens wel pas deze maand aangesloten volgens mij)

• eXistenz
Op dinsdag 19 maart 2002 19:27 schreef slaay het volgende:
Waarom wordt ik dan niet om het uur eraf gegooid? :9
resellers voorkeurspositie ?

ze kunnen bepaalde mensen uitsluiten voor dat disconnecten, werd mij ook voorgesteld als ik zou overstappen naar ander abonnement

Verwijderd

Op dinsdag 19 maart 2002 21:04 schreef eXistenz het volgende:

[..]

resellers voorkeurspositie ?

ze kunnen bepaalde mensen uitsluiten voor dat disconnecten, werd mij ook voorgesteld als ik zou overstappen naar ander abonnement
ik denk dat je het beter gewoon ff marc stenders omver kunt lullen. Als je toegeeft doen ze het, als je met goede tege argumenten komt niet

Verwijderd

Zolang ik geen (e)mail van @work heb gehad ga ik er vanuit dat er niks is veranderd.

Dus hou ik het erop dat het geruchten zijn.

• pimpimmers
  • Niet online
Op dinsdag 19 maart 2002 21:51 schreef canalplus het volgende:
Zolang ik geen (e)mail van @work heb gehad ga ik er vanuit dat er niks is veranderd.

Dus hou ik het erop dat het geruchten zijn.
Hoop ik ook, omdat 72 uur in de maand is niets. Maar dan is het nu toch nog zo onbeperkt mag, zolang @work niet belemmert dus 24uur per dag mag niet en is ook niet nodig als je niet acht je pc zit.
Dus als ik 10 uur per dag acht mijn pc zit en ook echt internet nodig heb is er geen probleem lijk mij.

• eXistenz
Op woensdag 20 maart 2002 02:16 schreef Pimpimmers20 het volgende:

[..]

Hoop ik ook, omdat 72 uur in de maand is niets. Maar dan is het nu toch nog zo onbeperkt mag, zolang @work niet belemmert dus 24uur per dag mag niet en is ook niet nodig als je niet acht je pc zit.
Dus als ik 10 uur per dag acht mijn pc zit en ook echt internet nodig heb is er geen probleem lijk mij.
Mja marcie vroeg hoelang ik inet moest gebruiken bij mij is dat ook 8-10 uur(niet elke dag) , maar dat is dus echt teveel volgens hun, dus is wel een probleem daarom wilde hij me ook ander abonnement aansmeren.

slaay, ik wordt wel elk uur eraf gegooit, dat is iets wat marcie inderdaad kan verhelpen alleen die doet dat niet als je 8 tot 10 uur inet heb.

Maar ieder geval zal wel weer gaan klagen ofzo want er stond ook nooit in welke voorwaarden of FUP dan ook dat ze elk uur mogen disconnecten.(alleen weet het antwoord al denk ik aangzien marcie al gezegdt heeft dat als ik het er nie mee eens ben dat dan abonnement stopgezet zal worden.)

• slaay

slaay

Natuurbeleven.com

Ja dat is een keuze die ze gamaakt hebben, mensen vrij laten en dan zelf zeggen dat is te veel en dat niet.
Want ze hadden ook kunnen doen, dat je 70 uur internet per maand en dan niet meer kunt inloggen.
Denk dat de meeste dan meteen voor de eerste optie kiezen.

Omdat je dan niet het gevoel hebt afgeknepen te worden en toh wat uurtjes per dag kunt internetten.

• xilebo
Dus als ik het nu goed begrijp wordt je er ieder uur afgegooid als je meer dan 70uur/maand internet?? Maar kan je dan gewoon wel bijv. een progje aanzetten die automatisch weer gaat inbellen?

• slaay

slaay

Natuurbeleven.com

Ja maar als je veel meer dan 70 uur internet dan wordt je helemaal van de dienst afgegooid.
Dus een echte oplossing is het niet!

• pimpimmers
  • Niet online
Op woensdag 20 maart 2002 13:53 schreef slaay het volgende:
Ja maar als je veel meer dan 70 uur internet dan wordt je helemaal van de dienst afgegooid.
Dus een echte oplossing is het niet!
Ik vind het maar kut ik wist het eigenlijk niet eens dat je maar 70uur mocht ;( is ook veel te weinig.
Ik wou dat hier kabel of ADSN kwam dan kon ik voor 100 piek per maand zo lang als ik wil online zijn en ook snel. Ik word gek van die slome lijn en die k#t beperking van maar 70 uur slaat negens op. Waarom moeten wij met onze kut lijn nou meer betalen als iemand die kabel of ADSL heeft :(
Maar jij kan er ook niets aan doen maar ik moest het ff kwijt ;)
zooo dat lucht op.

Verwijderd

slaay, ik weet niet waar jij denkt die informatie vandaan te hebben, maar die is totaal incorrect. iig zeker voor de mensen die al enkele maanden @work hebben.

• pimpimmers
  • Niet online
Op woensdag 20 maart 2002 14:27 schreef Kertje het volgende:
slaay, ik weet niet waar jij denkt die informatie vandaan te hebben, maar die is totaal incorrect. iig zeker voor de mensen die al enkele maanden @work hebben.
Ik heb ook nog nergens last van gelukkig eerste dag dat ik het had was ik 1 dag en 15 uur online daarna gewoon 6 tot 8 uur per dag en ik moet al makkelijk over die 70 uur zijn maar kan gewoon inbellen zonder dat ik om het uur moet inloggen. Ik hoop dat het zo blijft anders ga ik over naar ladot denk ik, daar kan je wel gewoon zolang als je wilt online zijn zonder gezeur.
Maar het liefste blijf ik bij @work als het blijft zo als het nu is.

Maar ik ben ook benieuwd waar slaay die info vandaan haald.

• slaay

slaay

Natuurbeleven.com

Marc Stenders..
Ik ben een soort van reseller van @work..
Maar die 70 uur is gebaseerd op de poort verhouding van het homework pakket.
1:10 en in een maand zitten ongveer 700 uur gedeeld door 10 = 70 uur

Maar voor de abonnees die nergens die poortverhouding hadden staan geldt dat als ze geen overlast bezorgen of het inbellen te groot probleem wordt moeten gaan beperken anders maakt het niet zo veel uit als je meer dan 70 uur online bent.

Maar zolang je geen 24 uur per dag online bent is er niets aan de hand (voor de oude abonnees dan he!)

Verwijderd

Op woensdag 20 maart 2002 15:08 schreef slaay het volgende:
Marc Stenders..
:X marc stenders kan goed lullen, maar daar heb je het ook wel meegehad. Als ik zo de verschillende verhalen hoor, doet hij bij iedereen een andere techniek proberen om ze een dikker pakket aan te smeren of zich uit de problemen te lullen... begin leek het me aardige gast, kom er nu aardig op terug...

sales @work == sucky sucky, helpdesk @work == aardige lui

• slaay

slaay

Natuurbeleven.com

:)

• eXistenz
Op woensdag 20 maart 2002 15:08 schreef slaay het volgende:

Maar zolang je geen 24 uur per dag online bent is er niets aan de hand (voor de oude abonnees dan he!)
dan vraag ik me toch af waarom ik elk uur eraf wordt geflikkerd door @work...ik was ook tegelijk met kertje 1 van de eerste erop en ik ben geen 24 uur online ,,dus marcie zegt wel veel maar weet zelf nix.

• slaay

slaay

Natuurbeleven.com

Het hele @Work gebeuren is onduidelijk.
Ook voor mij!

Ik hoop dat er snel een betaalbaar alternatief komt!

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:14

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

ik heb nu eindelijk @work gekregen, alleen is het erg langzaam, naar mijn mening :(

Website laden amper, zeker 'smiddags en 'savonds. NL sites lukken soms nog wel, .com helemaal niet. Kan zelfs mijn eigen site niet benaderen. ICQ, kazaa werken wel, Direct Connect ook, FTP gaat ook erg slecht etc. etc.

Iemand eens hiermee?
Welke tcp/ip instelling gebruiken jullie? en inbelnummers etc.?

bvd
sander

Verwijderd

Op woensdag 10 april 2002 06:54 schreef sander815 het volgende:
ik heb nu eindelijk @work gekregen, alleen is het erg langzaam, naar mijn mening :(

Website laden amper, zeker 'smiddags en 'savonds. NL sites lukken soms nog wel, .com helemaal niet. Kan zelfs mijn eigen site niet benaderen. ICQ, kazaa werken wel, Direct Connect ook, FTP gaat ook erg slecht etc. etc.

Iemand eens hiermee?

bvd

Windows XP?
sander

Verwijderd

Op woensdag 10 april 2002 06:54 schreef sander815 het volgende:

Iemand eens hiermee?

bvd
sander
en crossposten is al helemaal irritant
Pagina: 1