Ik hoor net van een vriend van me heeft @work gebeld voor een abo op @work en zei dat ze de boel hebben veranderd:(
Hij zei het volgende:
Homework € 50 gebruik kosten € 45,- 64kb € 70,- 128kb beperking 300uur
Business €220 gebruik kosten € 135,- 64kb € 225,- 128kb geen beperking
Dedicated € 500 gebruik kosten € 275,- 64kb € 450,- 128kb Always online
Ik heb er niets van gehoor van @work via mail ofzo.
Ze mochten dat wel ff kunnen zeggen.
Verder wat je misschien als wist uit de algemene voorwarden:
Voor alle contracten geld Minimaal 1 jaar aan sluiting zonder proftijd dus kopen is binden.
Met als verplichting wat in de algemene voorwaarden staat als er @home word aangelegd moet je daar naar over stappen.
En ze mogen ter alle tijden de prijzen veranderen.. !!!!!
Men schrijft ook in de algemeen voorwaarden dat het alleen voor bedrijven is als anders geconstateerd word zal de service worden in getrokken en kosten worden berekend.
Ik heb Homework 128K net 2 weken en weet niets van deze verandering:( ik dacht dat ik dus 24/7 dus onbeperkt voor €67 online kon zijn.
Hij zei het volgende:
Homework € 50 gebruik kosten € 45,- 64kb € 70,- 128kb beperking 300uur
Business €220 gebruik kosten € 135,- 64kb € 225,- 128kb geen beperking
Dedicated € 500 gebruik kosten € 275,- 64kb € 450,- 128kb Always online
Ik heb er niets van gehoor van @work via mail ofzo.
Ze mochten dat wel ff kunnen zeggen.
Verder wat je misschien als wist uit de algemene voorwarden:
Voor alle contracten geld Minimaal 1 jaar aan sluiting zonder proftijd dus kopen is binden.
Met als verplichting wat in de algemene voorwaarden staat als er @home word aangelegd moet je daar naar over stappen.
En ze mogen ter alle tijden de prijzen veranderen.. !!!!!
Men schrijft ook in de algemeen voorwaarden dat het alleen voor bedrijven is als anders geconstateerd word zal de service worden in getrokken en kosten worden berekend.
Ik heb Homework 128K net 2 weken en weet niets van deze verandering:( ik dacht dat ik dus 24/7 dus onbeperkt voor €67 online kon zijn.