Toon posts:

microsoft wireless desktop toetsen blijven hangen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraag: Ik gebruik een wireless desktop van Microsoft. Maar als ik zit te gamen dan blijven sommige toetsen hangen. Bijvoorbeeld als ik RTCW of Medal of Honor zit te spelen.

De W, die ik op vooruit lopen heb ingesteld, blijft hangen als ik hem lang ingedrukt houd. Dan blijf je gewoon vooruit lopen wat zeer irritant is. Zo is het ook met opzij en achteruit lopen. Dan moet je nog een keertje op de desbetreffende knop drukken voordat hij stopt maar dan ben je meestal al dood omdat je als een gek op de vijand afrent!!!

Ik heb gehoord dat je dit kan instellen maar ik kom er niet uit. Wie kan mij helpen?

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 17:00
Batterijlevel is goed?
Geen storende factoren tussen zender en ontvanger?

Verwijderd

Topicstarter
Batterijen zijn goed, net nieuwe erin gedaan....

• NightCruiser
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Kick dan maar, want ik heb dit ding net gekregen en precies het zelfde probleem...

Als ik op arrow forward enzo druk blijft ie soms gewoon hangen, superirri (in rtcw)

Iemand nog een oplossing?

• NightCruiser
  • Niet online
KicK ^^

• [ash]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-04-2025

[ash]

Cookies :9

Gebruik je software voor je keyboard, zo ja uitschakelen. Heb een zelfde soort problemen gezien met een logitech keyboard met bijgeleverde software.

Succes

edit:

Nog ff verder gezocht, blijkbaar gaat het keyboard niet goed om met toetscombinaties (lees: meerder toetsen door elkaar gebruiken) zoals je die bij een FPS-game heb. Dit is een nog op te lossen probleem voor microsoft lijkt mij zo.

meer info:

[url="http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;279127"]link naar MS knowledgebase [/url]

[ Voor 55% gewijzigd door [ash] op 21-11-2002 22:53 ]

• NightCruiser
  • Niet online
helpt ook niet, ik ruil dat prutsding wel om

Toch bedankt ash ;)

Verwijderd

hopelijk gaat het met je nieuwe setje beter
Pagina: 1