[Warning] Digitalus webhosting..... :'(

Pagina: 1
Acties:
  • 192 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-07 10:37
Ik wou iedereen even waarschuwen om NIET maar dan ook NIET een site te gaan hosten bij digitalus. Die servers van hun hebben maar een uptime van 4 uur max. Tevens had ik hun geadviseerd om bepaalde dingen beter te beveiligen, mag je raden wat ze doen. Gooien ze me van de server af. Ik ben nu 2 dagen al offline, nee fijn is dat. Die servers van hun staan in America en ze hebben zelf geen idee hoe ze alles moeten configurenen.
Ik ben er zwaar ontevreden over, sorry hoor. Help ik ze een handje om de beveiliging te verbeteren krijg ik dit als dank terug? Nee dat kan niet joh... Als morgen me site nog niet online is dan verhuis ik vanaf morgen naar deheeg.nl oid. Hoop dat ik daar een beetje normaal me site kan hosten... :'( Huilen met de pet op hoor...

Echt jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Martino
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:19

El Martino

Zo niet, dan toch.

Tja, erg vervelend :(.

Toen ik voor mijzelf op zoek ging naar een hosting provider heb ik eerst es goed gezocht bij groups.google.com naar meningen over bepaalde hosters, en uiteraard op www.webhosters.nl gekeken naar opmerkingen. Hosting bedrijven waar niet of nauwelijks wat over te vinden is (digitalus bijvoorbeeld ;)) neem ik eerlijk gezegd niet zo serieus. Dit hoeft niet altijd een maatstaat te zijn (iedereen is klein begonnen natuurlijk), maar ik neem liever een provider die zichzelf al bewezen heeft. Naarmate een bedrijf meer klanten heeft is de pressie om het spul 'up' te houden een stuk groter!

"To make a bad day worse, spend it wishing for the impossible", Calvin (Calvin & Hobbes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ken het idee, ik heb ook al bij heel veel webhosters gezeten, zit nu eindelijk bij een goede, maar heb daarvoor ook echt f*cking veel geld uitgegeven aan troep, slechte service en ergenissen... mijn ervaring: betaal ietsje meer en je krijgt VEEEEL meer

deheeg is overgens ook geen aanrader, kijk op bovenstaande site is en op www.webselect.nl

ook slim om daar ff op die sites je ervaringen te posten

ps: je website is (weer) niet bereikbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik wil graag iedereen waarschuwen om NIET maar dan ook NIET een site te gaan hosten bij Digitalus =/ Ook ik kan bevestigen dat hun servers idd knake zijn. Tevens lijkt Digitalus niet communicatief vaardig te zijn, noch de Nederlandse taal volledig te beheersen (crap, ik kan nu beter in Word gaan typen om het zekere voor het onzekere te nemen =/)

Ruim vier weken geleden heb ik bij Digitalus, hosting en een domeinnaam aangevraagd. Na twee weken ontving ik eindelijk mijn gegevensna enig aandringen. Ik heb in die twee weken tijd twee keer een exact dezelfde e-mail verstuurd met de vraag hoe lang de verwerking van de aanvraag ongeveer ging duren (want dat staat nergens aangegeven op hun site zover ik kon zien, stom natuurlijk dat ik daar niet eerder naar had gekeken), maar heb nooit een antwoord gekregen :( Echter toen ik onder een andere naam een e-mail stuurde met het verhaaltje dat ik mogelijk hosting bij hun wou aanvragen maar me af vroeg hoe lang het verwerken van zon aanvraag zou duren, kreeg ik diezelfde dag nog antwoord =/ (3dagen zou zou het duren.. right)

Nways, mijn gegevens had ik dus na twee weken ontvangen maar mijn domein (www.beerninksoft.nl) werkt tot op heden nog steeds niet :( Het ding blijkt idd geregistreerd te zijn door Digitalus (Companyserver) maar ik kan er niks mee grrr. Ik dacht dat het misschien niet werkt omdat mogelijk de koppeling tussen mijn domein en mijn gebruikers directory op hun server fout is, mijn inlognaam hebben ze namelijk "fout" geschreven (beerinksoft ipv van beerNinksoft lol..) .. en daardoor is dus ook mijn gebruikersdirectory niet gelijk aan mijn domeinnaam, ik dacht dat dat misschien het probleem zou kunnen zijn ofzo (ben maar een leek). Ik heb nu alweer 3 keer een e-mail naar hun gestuurd maar nog steeds niks van hun gehoord, je wordt gewoon domweg genegeerd. Had de laatste tijd niet echt tijd/zin om me met mijn hosting bezig te houden maar ik ga ze zo eindelijk eens even opbellen, ben benieuwd wat voor }:O ik aan de lijn krijg. Ondertussen hebben ze al wel al lang geld van me bankrekening gehaald =/

----------------
Errr heb vanmiddag gebeld, kreeg vlotte gozer aan de lijn. Hij zou naar het probleem kijken en me vandaag nog terugbellen.. nooit meer wat gehoord L * Frying cries

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-07 15:53

jep

Als ze jou eraf gooien als je ze hebt met de beveiliging hebben ze er erg weinig van begrepen.

Waarom ben je er eigenlijk mee in zee gegaan? Webservers in America en een nederlands bedrijf. Vaak zegt dat al genoeg :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeer jammer dat er zulke 'bedrijven' bestaan.... nouja veel succes er verder mee en ik zal niet naar Digitalus gaan als ik een website moet hosten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-08 00:59
hm..

ik heb er eigenlijk geen problemen mee, behalve dat ik dan mijn site administrator dinges niet in kom.. m'n rotzooi was binnen 10 minuten geregeld (zat met Martijn aan de foon).. enige nadeel is, ik heb tot heden nog niks ontvangen qua factuur ofzo, en ik kan niet met m'n *@matttt.nl email mailen ... (relaying not allowed)

PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Op donderdag 20 juni 2002 17:38 schreef mattttt het volgende:
hm..

ik heb er eigenlijk geen problemen mee, behalve dat ik dan mijn site administrator dinges niet in kom.. m'n rotzooi was binnen 10 minuten geregeld (zat met Martijn aan de foon).. enige nadeel is, ik heb tot heden nog niks ontvangen qua factuur ofzo, en ik kan niet met m'n *@matttt.nl email mailen ... (relaying not allowed)
Hoe heb je je mail ingesteld ?

Want je moet je uitgaande mail gewoon via je provider laten lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 20 juni 2002 17:38 schreef mattttt het volgende:
hm..

schop je daarvoor dit topic omhoog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
moet ik er een nieuw topic voor aanmaken dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 20 juni 2002 18:31 schreef mattttt het volgende:
moet ik er een nieuw topic voor aanmaken dan?
nee je moet imho het helemaal niet plaatsen, je hebt nl helemaal geen vraag en een reactie op dit t opic is na 2 maanden niet echt meer nuttig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
ik geef gewoon mijn ervaring met digitalus

punt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 20 juni 2002 18:41 schreef mattttt het volgende:

punt
ik denk dat de topic starter hier nu na ruim 2 maanden niks meer aan heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:41
Op donderdag 20 juni 2002 18:41 schreef mattttt het volgende:

punt
Kun je beter doen op webhosters.nl of webselect.nl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja eerlijk gezegd vind ik de kick nou ook niet bepaald nuttig. :+
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.