Ook ik wil graag iedereen waarschuwen om NIET maar dan ook NIET een site te gaan hosten bij Digitalus =/ Ook ik kan bevestigen dat hun servers idd knake zijn. Tevens lijkt Digitalus niet communicatief vaardig te zijn, noch de Nederlandse taal volledig te beheersen (crap, ik kan nu beter in Word gaan typen om het zekere voor het onzekere te nemen =/)
Ruim vier weken geleden heb ik bij Digitalus, hosting en een domeinnaam aangevraagd. Na twee weken ontving ik eindelijk mijn gegevensna enig aandringen. Ik heb in die twee weken tijd twee keer een exact dezelfde e-mail verstuurd met de vraag hoe lang de verwerking van de aanvraag ongeveer ging duren (want dat staat nergens aangegeven op hun site zover ik kon zien, stom natuurlijk dat ik daar niet eerder naar had gekeken), maar heb nooit een antwoord gekregen

Echter toen ik onder een andere naam een e-mail stuurde met het verhaaltje dat ik mogelijk hosting bij hun wou aanvragen maar me af vroeg hoe lang het verwerken van zon aanvraag zou duren, kreeg ik diezelfde dag nog antwoord =/ (3dagen zou zou het duren.. right)
Nways, mijn gegevens had ik dus na twee weken ontvangen maar mijn domein (
www.beerninksoft.nl) werkt tot op heden nog steeds niet

Het ding blijkt idd geregistreerd te zijn door Digitalus (Companyserver) maar ik kan er niks mee grrr. Ik dacht dat het misschien niet werkt omdat mogelijk de koppeling tussen mijn domein en mijn gebruikers directory op hun server fout is, mijn inlognaam hebben ze namelijk "fout" geschreven (beerinksoft ipv van beerNinksoft lol..) .. en daardoor is dus ook mijn gebruikersdirectory niet gelijk aan mijn domeinnaam, ik dacht dat dat misschien het probleem zou kunnen zijn ofzo (ben maar een leek). Ik heb nu alweer 3 keer een e-mail naar hun gestuurd maar nog steeds niks van hun gehoord, je wordt gewoon domweg genegeerd. Had de laatste tijd niet echt tijd/zin om me met mijn hosting bezig te houden maar ik ga ze zo eindelijk eens even opbellen, ben benieuwd wat voor

ik aan de lijn krijg. Ondertussen hebben ze al wel al lang geld van me bankrekening gehaald =/
----------------
Errr heb vanmiddag gebeld, kreeg vlotte gozer aan de lijn. Hij zou naar het probleem kijken en me vandaag nog terugbellen.. nooit meer wat gehoord L
* Frying cries