Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
The Nokia 6310i at a Glance
Availability: Europe, Africa, Americas, Australia, and New Zealand in Q2 2002
Weight: 111 g (with Ultra Slim Battery)
Dimensions: 129 x 47 x 17-21 mm
Talktime: 3 h 15 min - 6 h (GSM 900/1800), 4 h - 7 h 30 min (GSM 1900)
Standby time: up to 17 days
Key features: Tri-band - world phone, downloadable applications via Java, WAP, GPRS, HSCSD, wireless connectivity via Bluetooth, wallet
Operating frequency: EGSM 900/ GSM 1800/1900 networks worldwide
Colors: Jet Black, Mistral Beige, Lightning Silver
edit:

They made me do it.
Ah eindelijk normale kleuren zie ik 
Dat goud vond ik zo patserig
Dat goud vond ik zo patserig
Een dualband toestel kun je niet zondermeer veranderen in een triple band toestel omdat voor de 1900 Mhz een heel andere techniek wordt gebruikt.
Het enige wat nokia ZOU kunnnen doen is een swap, maar nokia kennende doen zo dat niet omdat ze vaker een i-model hebben uitgebracht denk aan 9000i 9110i en 8110i dus ik denk niet dat het er in zit
Het enige wat nokia ZOU kunnnen doen is een swap, maar nokia kennende doen zo dat niet omdat ze vaker een i-model hebben uitgebracht denk aan 9000i 9110i en 8110i dus ik denk niet dat het er in zit
Verwijderd
wat een stelletje <piep>. Ik kan hier dan zo pissig om worden he, net paar maanden oud, hoppa al weer de opvolger en ik wilde al een triple band hebben (leek me zo handig voor oa. in Amerika).
Op CeBit stond ie trouwens niet.
Wat betreft die kleuren, zijn ook bij de 6310 gewoon het geval. Ik heb namelijk deze.
Ik vind dit echt een klote streek. Wellicht zijn er mogelijkheden inderdaad.
Wat betreft die kleuren, zijn ook bij de 6310 gewoon het geval. Ik heb namelijk deze.
Lijkt wel of deze ook een blauwe kleur display heeft. Op alle foto's op de nokia site staat hij met een blauw-achtige kleur.
Laten we het hopen, of zal dit de die witachtige kleur zijn zoals bij 8850.
Laten we het hopen, of zal dit de die witachtige kleur zijn zoals bij 8850.
ik had gehoord van een gozer van dutchtone dat dat geintje van Ben met die 6310 helemaal onzin zou zijn want dutchtone had nix aan te merken op de snelheid van GPRS op die 6310... maar zoals ik al zei ik heb het GEHOORD... dus het kan ook speculatie zijn..
Verwijderd
Hij is niet om te bouwen. Het enige verschil is volgens mij dat hij triple band is en dat hij Java heeft. Meer verschillen kan ik niet vinden op Nokia siteOp dinsdag 19 maart 2002 14:40 schreef awesdorp het volgende:
wat een stelletje <piep>. Ik kan hier dan zo pissig om worden he, net paar maanden oud, hoppa al weer de opvolger en ik wilde al een triple band hebben (leek me zo handig voor oa. in Amerika).
What are the main differences between the Nokia 6310 and the Nokia 6310i?
The Nokia 6310i operates in EGSM 900 and GSM 1800/1900 networks on five continents. It also supports downloadable Java applications. See the comparison chart.
Can you upgrade your Nokia 6310 software to get Nokia 6310i functionality?
No, you cannot. The tri-band functionality of the Nokia 6310i is partly implemented in hardware and related software.
Pagina: 1