AGP 4x Op kr7a bios verdwenen...

Pagina: 1
Acties:

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:07

MaDLiVe

.-Observer-.

Topicstarter
Hai medetweakers,

Ik heb van het weekend mijn pc'tje opnieuw in elkaar gezet, dat houdt in rma harde schijf er opnieuw ingezet XP opnieuw geinstalled en mijn GTS 2 pro verbouwd (nieuwe cooler erop). Na vele blue screens draait mijn pc eindelijk weer "stabiel" op (150x11,5) (af en toe nog een blue screen? irq_less or equal). Het probleem is enkel dat mijn agp kaart niet meer op agp 4x kan draaien. In de bios kan ik alleen de agp 2x optie selecteren. Heeft iemand enig id waardoor dit zou komen? Heb ik misschien mijn vga kaartje beschadigd waardoor de agp4x functie het niet meer doet?
(alle andere opties zoals fast writes etc. staan wel aan).
Hij heeft vroeger dus wel altijd op 4x gelopen.

Systeem:
AMD XP 1800+@ 150x11,5
256 Pc 2100 mem
Abit kr7a-raid
1x seagate 40 GB7200 RPM dma 100 (op raid controller als losse disk)
1x IBM 60GXP 40 Gb 7200RPM dma 100 (op raid controller als losse disk)
1x Samsung 20 Gb 5400 RPM dma 100
Club3d Gforce 2 pro 64mb DDR (thermaltake blue orb cooled)

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik vind t vreemd klinken dat je die optie zomaar kwijt bent in je bios.
Probeer anders je bios te resetten, door de desbetreffende jumper om te zetten.

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Topicstarter
Al geprobeerd geen effect helaas :(

Systeem draait ook onstabiel opeens....heb verder helemaal niks aan hardware veranderd op de harde schijven na.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• Doppert
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-01-2022
ik heb dat zelfde moederbord zou je mij ff kunnen vertellen waardie instelling voor agp stat en zo ook de instelling voor de agp aperture size ben hem nog niet tegen gekomen

http://raptr.com/Doppert/about

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Topicstarter
chipset features--> agp+nogwat instellingen

Nog een probleem behalve dat mijn computer niet stabiel loopt, hij pakt bijna geen gecomprimeerde files uit.

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Topicstarter
ehh er is toch wel iemand met een id'tje?

Verwijderd

En heb je em al getest met een ander kaartje ?

Heb je de bios ge-update ? of juist niet...... ?

Vind het wel een merkwaardig verhaal, maar 1 ding vertelde je al goed, het was pas na het ŽmoddenŽ van je videoplank.
Wellicht is dat (helaas) niet goed gegaan ?
Pagina: 1