{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Ik vind t vreemd klinken dat je die optie zomaar kwijt bent in je bios.
Probeer anders je bios te resetten, door de desbetreffende jumper om te zetten.
Probeer anders je bios te resetten, door de desbetreffende jumper om te zetten.
Al geprobeerd geen effect helaas 
Systeem draait ook onstabiel opeens....heb verder helemaal niks aan hardware veranderd op de harde schijven na.
Systeem draait ook onstabiel opeens....heb verder helemaal niks aan hardware veranderd op de harde schijven na.
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
ik heb dat zelfde moederbord zou je mij ff kunnen vertellen waardie instelling voor agp stat en zo ook de instelling voor de agp aperture size ben hem nog niet tegen gekomen
http://raptr.com/Doppert/about
chipset features--> agp+nogwat instellingen
Nog een probleem behalve dat mijn computer niet stabiel loopt, hij pakt bijna geen gecomprimeerde files uit.
Nog een probleem behalve dat mijn computer niet stabiel loopt, hij pakt bijna geen gecomprimeerde files uit.
ehh er is toch wel iemand met een id'tje?
Verwijderd
En heb je em al getest met een ander kaartje ?
Heb je de bios ge-update ? of juist niet...... ?
Vind het wel een merkwaardig verhaal, maar 1 ding vertelde je al goed, het was pas na het ŽmoddenŽ van je videoplank.
Wellicht is dat (helaas) niet goed gegaan ?
Heb je de bios ge-update ? of juist niet...... ?
Vind het wel een merkwaardig verhaal, maar 1 ding vertelde je al goed, het was pas na het ŽmoddenŽ van je videoplank.
Wellicht is dat (helaas) niet goed gegaan ?
Pagina: 1