V*k voor de frisdrank daar op de hoek... | Specs
Artikel van 6 Maart j.l. -> http://www.tweakers.net/nieuws/20855?highlight=geheugen
.
Maar ff snel 2 x 512 Mb besteld. Anders word het helemaal een duur grapje....
V*k voor de frisdrank daar op de hoek... | Specs
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 21:41
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Ik heb ook ff wat geheugen bijgekocht toen het echt bijna niks koste
Maar goed, de prijzen zijn nu om te huilen
Een 512 reepje Rdram is verschrikkelijk duur en je hebt er 2 nodig...Ik hoop dat over 3 maanden dat de prijzen wat gezakt zijn, maar ik ben bang van niet
wellicht geen bijster intelligente vraag maar:
waardoor zijn de prijzen hoger geworden dan?!
- gebrek aan martiaal?
- gebrek aan leveranciers?
- de economie die niet lekker gaat?
of is het iets van totaal andere aard
heb er wel meer over gelezen, maar kan de oorzaak niet zo snel achterhalen
waardoor zijn de prijzen hoger geworden dan?!
- gebrek aan martiaal?
- gebrek aan leveranciers?
- de economie die niet lekker gaat?
of is het iets van totaal andere aard
heb er wel meer over gelezen, maar kan de oorzaak niet zo snel achterhalen
♛ ᴜs͟͟ᴜs͟͟ ᴍᴀɢɪs͟͟ᴛᴇʀ ᴇs͟͟ᴛ ᴏᴘᴛɪᴍᴜs͟͟! ♛
Doordat de prijzen te laag waren werden de reepjes soms met verlies verkocht. Een aantal fabrikanten zeiden 'bekijk het maar' en stopten de productie. Minder aabod, prijzen ^^
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 21:41
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Verhaal klopt idd, helaas....Op dinsdag 19 maart 2002 17:59 schreef Pollewob het volgende:
Doordat de prijzen te laag waren werden de reepjes soms met verlies verkocht. Een aantal fabrikanten zeiden 'bekijk het maar' en stopten de productie. Minder aabod, prijzen ^^
balen!!Op dinsdag 19 maart 2002 17:59 schreef Pollewob het volgende:
mja, ik heb er momenteel niet direct zelf last van, als ik
een geheugen-reepje nodig heb dan haal ik die bij het
magazijn (op mn werk) onder het motto:"is voor mn test bak"
en die testbak is van mn werk .. dus tja
maar wel minder voor iedereen die zn gegeugen zelf moet kopen!
♛ ᴜs͟͟ᴜs͟͟ ᴍᴀɢɪs͟͟ᴛᴇʀ ᴇs͟͟ᴛ ᴏᴘᴛɪᴍᴜs͟͟! ♛
Ik geloof niet dat de prijzen binnen dit jaar zullen dalen naar het niveau van zeg maar midden/eind vorig jaar.
Ik ben er haast van overtuigd dat de prijzen gaan stijgen.( alleen niet alle Ik denk dat Ddr ram de grootste prijsstijging gaat meemaken.Vanwege de vraag ernaar.pc 100 en 133 geheugen zal niet veel of niet gaan stijgen.
Het hangt er dus vanaf wat voor geheugen je gaat kopen=>Ddr? Nu kopen! pc100 of 133=> het kan ook nog wel ff w8en
Ik ben er haast van overtuigd dat de prijzen gaan stijgen.( alleen niet alle Ik denk dat Ddr ram de grootste prijsstijging gaat meemaken.Vanwege de vraag ernaar.pc 100 en 133 geheugen zal niet veel of niet gaan stijgen.
Het hangt er dus vanaf wat voor geheugen je gaat kopen=>Ddr? Nu kopen! pc100 of 133=> het kan ook nog wel ff w8en
Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???
Worden er trouwens nog (veel) gewone PC100 en PC133 gemaakt of is de productie overwegend DDR geworden?
Want als ik kijk naar de nieuwprijs van 8 Mb EDO geheugen, dan schrik ik me te pletter....
Ik hoop niet dat SDR geheugen dezelfde kant opgaat..
Want als ik kijk naar de nieuwprijs van 8 Mb EDO geheugen, dan schrik ik me te pletter....
Ik hoop niet dat SDR geheugen dezelfde kant opgaat..
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Verwijderd
Nu al... heb vlak voor de HCC dagen 45 piek betaald voor eendje... Had dr meer moeten kopen geloof ikOp dinsdag 19 maart 2002 17:32 schreef Kool het volgende:
Gunstig. Ik heb eind vorig jaar 3 x 256 gekocht voor FL.140 p/s. Nu zijn ze FL.100 duurder.
Vorig jaar augustus 2x 256mb gehaald voor 75 piek per stuk, nu is dat gewoon 75 euro oid
wat denk je zelf, er wordt steeds meer ddr geproduceerd en steeds minder sdr. dusIk hoop niet dat SDR geheugen dezelfde kant opgaat..
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Ik heb 3x256 gehaald voor FL 59
,toen net op t.net stond dat de prijzen enorm gingen stijgen gelijk gekocht toen de prijzen op het allerlaagst stond
Muhahaha, ik had vorig jaar september 512 MB (wel PC133, geen DDR) gekocht voor FL 120,-Op dinsdag 19 maart 2002 17:32 schreef Kool het volgende:
Gunstig. Ik heb eind vorig jaar 3 x 256 gekocht voor FL.140 p/s. Nu zijn ze FL.100 duurder.
ik moet echt bijna janken van de prijzen die er nu zijn.
begin aug. vorig jaar 512mb ram gehaald voor f150,- en in oktober ook nog een 256mb voor een andere computer. voor de prijs van een fatsoenlijk reepje 256mb ddr kan je tegenwoordig gewoon een epox 8kha+ moederbord halen...
Pagina: 1