Toon posts:

[XP] Toetsenbord verspringt altijd naar Qwerty

Pagina: 1
Acties:
  • 388 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb windows XP en ik hem mijn toetsenbord in Nederlands(België) ingesteld, dit is dus Azerty. Maar elke keer na een bepaalde tijd dan springt het over naar qwerty. Als ik dan terug herstart staat hij terug in azerty en dan begint alles terug opnieuw.

Raar fenomeen hè.

Heeft iemand raad? Tnx

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand raad bedoel ik :)
da komt dus ni door het veranderen naar qwerty hè :-)

<blockquote><font size="1" color="FF0000">Modbreak</font><hr color="FF0000" size="1"><font size="1">Mocht je nog iets willen posten kun je gewoon je laatste bericht editten.</font><hr color="FF0000" size="1"></blockquote>

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:09

DarkSide

theres no place like ::1

1) je hebt een edit knop. Dan kan je je post editen.
Hoef je niet een nieuwe post te maken.
2) hoeveel toetsenbord indelingen heb je in XP staan?
Gooi ze eens allemaal weg en voeg dan de juiste toe.
Ik heb dit nog niet eerder meegemaakt, zal wel belgisch zijn :)

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• AlKoholiK
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-12 17:18

AlKoholiK

Mr. Dope E. Fish

Op maandag 18 maart 2002 22:39 schreef kennes het volgende:
Heeft iemand raad bedoel ik :)
da komt dus ni door het veranderen naar qwerty hè :-)
Wel eens van EDIT gehoord -> zit een leuke knop rechts boven je post.

En over dat toetsenbord: ben je echt AZERTY gewend, want dat is zeker niet mainstream meer. Ik heb eigenlijk maar 1 oplossing: koop een QWERTY-keyboard

<EDIT>
Darkside was me net voor...*SUGT*, ik wordt te oud :)
</EDIT>

DOPEFISH. The second-dumbest creature in the universe. This creature's thought patterns go "swim swim hungry, swim swim hungry". They'll eat anything alive and moving near them, though they prefer heroes.

Verwijderd

Topicstarter
Een Azerty keyboardje ruled! :)

ja sorry ik weet ook niet wat het probleem is.
een qwerty keyboard kopen oh waarom ook niet?

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:04
probeer es ff een andere instelling en dan weer terug... je zou het toch echt goed moeten kunnen krijgen met die instellingen.

Misschien dat je ook nog wat bij taal moet instellen, gewoon ff kloten bij control panel regional settings en keybord.

ps:
je hebt ook een Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif knopje, dan hoef je niet na een minuut te kicken (voor zover je het kicken kan noemen, hij stond waarschijnlijk nog boven aan :))

\edit

damn ik ben traag :X

Strava

• El Martino
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-11 10:35

El Martino

Zo niet, dan toch.

Komt dat toevallig door de Alt-Shift combo? Daarmee verander je iig de regional settings, en daar zou 'm net het probleem in kunnen zitten!

"To make a bad day worse, spend it wishing for the impossible", Calvin (Calvin & Hobbes)

• mbrouwer
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-12 14:00
En over dat toetsenbord: ben je echt AZERTY gewend, want dat is zeker niet mainstream meer. Ik heb eigenlijk maar 1 oplossing: koop een QWERTY-keyboard
Niet Mainstream meer??? Ik werk bij een bedrijf waar we de BENELUX ondersteuning van alle PC's en Laptops doen. Ik word helemaal debiel van alle Belgische PC's die een AZERTY toetsenboard hebben, sterker nog, ik heb er nog nooit een gezien ZONDER een AZERTY.

"And As A Finishing Touch... God Created The Dutch"

• Chandler479
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-10-2019

Chandler479

*iBlink

probeer nadat je hebt ingelogd je instellingen te veranderen en daarna netjes opnieuw op te starten. Ik denk dat dat wel werkt.

thunderstruck

Pagina: 1