Toon posts:

conflict modem met geluidskaart

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Moet je een usb soundcard hebben als je een usb modem hebt? Mijn modem stoort namelijk op bijvoorbeeld de media player en bpm. het geluid stottert steeds.
Alvast bedankt

Vincent Ploum

• nikao
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-02-2022
en als je een ander slot probeerd?

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:35
misschien heb je last van de creative en via bug?

http://www.tweakers.net/nieuws/18135
http://www.tweakers.net/nieuws/20123

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor jullie reacties, maar wat wordt bedoeld met een ander slot? is dat de geluidskaart in de computer naar onder plaatsen? dat heb ik namelijk al eens gedaan maar het probleem blijft. En dat van die bug/ creative snap ik niet helemaal. Het zou super zijn als jullie me dit even kunnen toelichten.

Alvast bedankt weer,

Vincent Ploum

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-08 15:59

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Op dinsdag 19 maart 2002 16:12 schreef Ploum het volgende:
Bedankt voor jullie reacties, maar wat wordt bedoeld met een ander slot? is dat de geluidskaart in de computer naar onder plaatsen? dat heb ik namelijk al eens gedaan maar het probleem blijft. En dat van die bug/ creative snap ik niet helemaal. Het zou super zijn als jullie me dit even kunnen toelichten.

Alvast bedankt weer,

Vincent Ploum
Doorgaans groeten wij elkaar hier niet op GoT. Dat doen we namelijk reeds door een posting te doen ;)

Een kaart in een ander slot stoppen betekend idd een kaart in een ander PCI (of als je oude troep hebt >:) ISA) slot stoppen.

Ik heb zelf geen VIA chipset, maar mocht je een SoundBlaster Live of een SoundBlaster Audigy geluidskaart in je PC hebben hangen en een VIA chipset op je moederbord (meestal als je een AMD Duron of Athlon CPU hebt), dan moet je de nieuwste VIA 4-in-1 drivers van Internet halen en die installeren.

Hopende je iets wijzer gemaakt te hebben B-)

He who controls the Spice, controls the Universe.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:41

JvS

Ik heb hem zelf ook

dubbel

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.