Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?
Ik kan niet zien wat je nu precies gedaan hebt.
Maar voor een win2k server zou ik iig op AD afgaan.
Dus geen poledit gebruiken.
Ik zal OU's aanmaken en daar de desbetreffende users ingooien. Dan maak je een nieuwe GPO. (Properties. Tabblad Group policy en dan kiezen voor new)
Deze edit je dan. En dan testen.
Let wel dat je hiervoor moet aanloggen op het domein.
Anders werkt het niet.
En je zegt dat de policy die jij gemaakt hebt alleen op de DC werkt? Heb je wel je domain security aangepast? En niet je domain controller security of je local security? Want deze werken in het eerste geval alleen voor DC's en in het tweede geval alleen voor de locale DC.
Maar voor een win2k server zou ik iig op AD afgaan.
Dus geen poledit gebruiken.
Ik zal OU's aanmaken en daar de desbetreffende users ingooien. Dan maak je een nieuwe GPO. (Properties. Tabblad Group policy en dan kiezen voor new)
Deze edit je dan. En dan testen.
Let wel dat je hiervoor moet aanloggen op het domein.
Anders werkt het niet.
En je zegt dat de policy die jij gemaakt hebt alleen op de DC werkt? Heb je wel je domain security aangepast? En niet je domain controller security of je local security? Want deze werken in het eerste geval alleen voor DC's en in het tweede geval alleen voor de locale DC.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
k ik ga ff verder klooien tnx
Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?
Die policies op een 2000 server werken alleen als de user ook inlogt op een 2000 server. Dus die server moet domain controller zijn of ergens anders moet er een zijn. Staat ook AD geinstalleerd ?? Krijg zo het idee dat je de local policies hebt aangepast.
There is no art to find the minds construction in the face
Bestudeer eerst eens wat over Win2000 server, AD en Group policies.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
kloptOp dinsdag 19 maart 2002 12:14 schreef Muppet het volgende:
Die policies op een 2000 server werken alleen als de user ook inlogt op een 2000 server. Dus die server moet domain controller zijn of ergens anders moet er een zijn. Staat ook AD geinstalleerd ?? Krijg zo het idee dat je de local policies hebt aangepast.
rtfmOp dinsdag 19 maart 2002 12:23 schreef jelmervos het volgende:
Bestudeer eerst eens wat over Win2000 server, AD en Group policies.
zal ff kijken of ik het kan bestellen
Verwijderd
hou er wel rekening mee dat nt4 niet alle policy's van w2k trekt, w2k is toch iets uitgebreider
Pagina: 1