Toon posts:

penbezetting 3210 en 3310

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe sluit je een externe antennne aan op een Nokia 3210 en/of een 3310? Een en ander voor het gebruik van een te eenvoudige :? carkit. Deze heeft die voorziening namelijk niet en zou toch graag wat betere ontvangst willen creëren.....

Wie kan me vertellen welke pennetjes voor de externe antenne zijn? Ik weet dat beide toestellen qua penbezetting verschillen..

MvG Arjen

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Nou ik denk dat je dan de halve telefoon moet verneuken voordat je dat aan het werk krijgt....

Maar wat is er niet goed aan de ontvangst van een gewone 32 of 3310 ?

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Bij 3210 issut niet zo moeilijk om de juiste connctors te vinden IN de telefoon; back-cover eraf; witte kapje bovenaan eraf en je ziet 2 'pieletjes' zitten, dat zijn de antenne puntjes. De 3310/3330 weet ik zonet niet uit m'n hoofd... kdacht dat dat wat lastiger zat want dan moet je schroeven en van binnenuit werken :9

Verwijderd

Als je ontvangst slecht is haal je denk ik meer winst door een betere provider te nemen of in een gebied met meer dekking je telefoon te gebruiken. Of je moet een telefoon kopen die wél de mogelijkheid heeft om een externe antenne aan te sluiten.

Ik zou in ieder geval NIET je telefoon slopen om daar een antenne aan vast te maken, want dan sloop je je telefoon. En volgens mij ben je ook nog aan bepaalde specificaties gebonden.

• Mark_V
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
Ik kwam gisteren toevallig deze antenneversterker tegen:

http://www.gsmmobiel.com/index.html?target=Antennes_mini.html

Ik weet absoluut niet of het werkt, maar echt duur is het niet.... mocht je hem kopen, post dan even je bevindingen.