achja, als mensen lekker willen vitten zonder een beetje na te denken moeten ze het zelf weten.
Ik ben inderdaad een magere bleke loser die de deur nietuit durft, laat staan een kroeg of nog erger een danskroeg/disco indurft en ik doe niet aan IRL sociale contacten.
Verder stoppen wij alles in de doofpot (sure

) en hanteren wij een extreem dom en onsuccesvol beleid.
Als mensen weigeren te accepteren waarom wij dit beleid volgen en het op fok leuker vinden, dan gaan ze toch lekker daar zitten?
Inderdaad, daar gaat het heel anders. Het is er een stuk minder serieus. Je kan daar een antwoord als "wat ben jij dom" verwachten als je een probleem met je printer post (onbestraft).
Dat is hun stijl van posten, jezelf niet zo serieus nemen. Een beetje vitten en katten. En op de een of andere manier is dat ook weleens leuk. Op GoT is dat anders, hier eisen we een beetje respect voor elkaar...
Vind je dat niet relaxed, zoek dan lekker een ander forum op enzo.
Ik post trouwens ook zo af en toe wat op FOK, ik vind het TV en film forum bijvoorbeeld leuk om te lezen, omdat daar toch leukere discussies over films staan dan op GoT NST&M. F1 is hier op GoT weer veel leuker om over te lullen.
Zo hebben we allemaal onze voorkeuren.
<hr>
daar zitten trouwens ook mensen die een beetje nadenken en die die gast op z'n plek wijzen. Samen met de andere brainless gillende gasten. Ja ook die ene die hier in alle fora een topic gillend topic opende nadat er op de crewFTP ruimte van DSmarty een klein warez proggie gevonden was (zijn password was gelekt ofzo. Een gast die dat doet, denkt niet echt na maar is gewoon gefrustreerd dat-ie geen warez op het forum mag posten en gaat dat dan volledig loskoppelen van normaal nadenken en gaat gelijk gillen dat we hypocriet zijn als we illegaal win2k draaien enzo.
Snapt niet dat er verschil is tussen warez via het forum uitwisselen en warez buiten het forum om. Ik wissle weleens films uit met andere crewleden, maar doe dat niet in NST&M, dat is het verschil (wat zo'n gast dan niet wil zien).
Ik doe het trouwens ook niet via een crewforum op GoT, want dat zou ik
wel lichtelijk hypocriet vinden (waarmee gelijk de roddel van het "crew warez forum" ontkend te hebben)...