[Html] Tabellen die over elkaar gaan?

Pagina: 1
Acties:

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Hm...misschien een vaag verhaal, maar ik weet dus even niet waar het aan ligt. Normaal komt een tabel toch onder de vorige :?

Hier is de URl van de html file, er staat een css file in de dir, en de pagina behoort tot een hompje frames, maar dat boeit nu even niet...

Alvast bedankt, ik heb er naar gezocht en me suf gepiekerd, maar ik kom er echt niet uit...hopelijk is het niet te simpel :P

• El Martino
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-08 10:37

El Martino

Zo niet, dan toch.

Met align=right in je table tag hoeft het volgende element niet persé onder de volgende te komen, ook al geef je een aantal <BR>'s. Je kunt in jouw geval alles in een andere table zetten die ongeveer dezelfde breedte heeft als je tabellen, of gebruik <BR clear=all>.

"To make a bad day worse, spend it wishing for the impossible", Calvin (Calvin & Hobbes)

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-09 08:20
En wat wil je precies :?
Dat je tables wèl over elkaar heenvallen? In dat geval moet je gebruik gaan maken van < div > 'jes. Licht één en ander even toe...

/edit
offtopic
Voor de topicstarter: Je bent echt een held dat je nog steeds een oproep voor mijn gestolen motor in je signature hebt staan, maar ik heb voor jou de fantastische mededeling dat deze reeds bij de rechtmatige eigenaar terug is. Oftewel: Haal maar uit je sig, want ik heb m'n bike terug...

thnks anyway :)

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

• Glacier
  • Niet online
Op maandag 18 maart 2002 21:35 schreef willem169 het volgende:
En wat wil je precies :?
Dat je tables wèl over elkaar heenvallen? In dat geval moet je gebruik gaan maken van < div > 'jes. Licht één en ander even toe...

/edit
offtopic
Voor de topicstarter: Je bent echt een held dat je nog steeds een oproep voor mijn gestolen motor in je signature hebt staan, maar ik heb voor jou de fantastische mededeling dat deze reeds bij de rechtmatige eigenaar terug is. Oftewel: Haal maar uit je sig, want ik heb m'n bike terug...

thnks anyway :)
Euh, het is de bedoeling dat ze niet over elkaar vallen...ik probeer ff iets met de 100% height tabel te klussen....

• Willem
Glacier:
Kawasaki ZZR 600 met kenteken MZ - 95 - JF gezien?
Dat kan, hij is terecht! :-)
rofl :D ;)

• Glacier
  • Niet online
euh, I need some help here...ik zit nu echt ff vast ;(

• El Martino

El Martino

Zo niet, dan toch.

Euh... Ze staan hier eigenlijk niet over elkaar, maar gewoon naast elkaar :?...

"To make a bad day worse, spend it wishing for the impossible", Calvin (Calvin & Hobbes)

• Willem
Bij mij (XP IE6) staan ze netjes naast elkaar. Als ik jou was zou ik een beetje gaan stoeien met cellspacing, of classes in < td > 's die bijvoorbeeld een 'width:10px;' aangeven, en CSS elementen als: text-align:left; en vertical-align:top;

Kijk eens of je er daarmee uitkomt...

• Glacier
  • Niet online
Op maandag 18 maart 2002 22:01 schreef El Martino het volgende:
Euh... Ze staan hier eigenlijk niet over elkaar, maar gewoon naast elkaar :?...
Ja, ik merk et nu ook als ik de file standalone open :?

Dit is de URL van de framepage

Edit : Testindex geupped! :)

• El Martino

El Martino

Zo niet, dan toch.

Okay, dat verduidelijkt een hoop :). Ik denk gewoon dat je die align=right uit je table tags moet halen, dan gaat het goed!

• Glacier
  • Niet online
Ik heb een beetje zitten rommelen en nu ziet het er uit zoals het er uit moet zien! Bedankt allemaal :)

• El Martino

El Martino

Zo niet, dan toch.

Mooi :). Misschien is het handig als je nog ff post waar het probleem precies zat, mochten anderen tegen een soortgelijk probleem aanlopen en via de search langszeilen.

En ik ben ook wel nieuwsgierig... ;)

• Glacier
  • Niet online
Op maandag 18 maart 2002 22:43 schreef El Martino het volgende:
Mooi :). Misschien is het handig als je nog ff post waar het probleem precies zat, mochten anderen tegen een soortgelijk probleem aanlopen en via de search langszeilen.

En ik ben ook wel nieuwsgierig... ;)
Euh, ik heb gekozen voor de steenkolen oplossing: namelijk een overlappende tabel geklust met in de cellen de tabellen...dan plaatst ie ze uiteraard wel mooi onder elkaar....
Ik vraag me af waarom ik daar niet eerder op gekomen ben... |:( :P
Pagina: 1