ik zit helemaal vast. heb het echt de heletijd lopen proberen maar ikw eet niet hoe ik nou die tree moet healen van kolima forest. (het bos waar al die mensen zijn omgetoverd in mensen). ik heb al tegen de tree gevochten. maar nu moet ik hem healen zodat hij die bomen weer terug kan veranderen in mensen. weet iemand waar ik die boom kan healen.????
Je moet helemaal terug naar de Ilim (toch). Hier kom je door langs Vault te gaan. Je moet in ieder geval helemaal naar het noordwesten.Op maandag 18 maart 2002 21:27 schreef DeadlyPoison het volgende:
ik zit helemaal vast. heb het echt de heletijd lopen proberen maar ikw eet niet hoe ik nou die tree moet healen van kolima forest. (het bos waar al die mensen zijn omgetoverd in mensen). ik heb al tegen de tree gevochten. maar nu moet ik hem healen zodat hij die bomen weer terug kan veranderen in mensen. weet iemand waar ik die boom kan healen.????
[edit] Je moet een leeg flesje hebben om water uit de Mercury Lighthouse te halen. Deze kun je in Ilim halen. Met dit water kun je Tret healen. Ik ga er van uit dat je Saturos hebt gehaald (topic van gisteren).
Verwijderd
Als je hier al vast zit dan staat je nog veel te wachten...Op maandag 18 maart 2002 21:27 schreef DeadlyPoison het volgende:
Valt mee, dat stuk moet je doorhebben wat je moet doen.Op dinsdag 19 maart 2002 09:19 schreef Apehaar het volgende:
[..]
Als je hier al vast zit dan staat je nog veel te wachten...
Je moet die boom laten voor wat ie is en weer achter de Evil Gang aan. Iedereen probeert eerst die boom te healen en dan weer verder gaan.
TIP: Doe mindread van ivan op die goede boom... Die zegt wat je moet doen.
DeadlyPoison, even een oproepje:
Kun je voortaan alle vragen die je hebt in dit topic plaatsen:
[topic=343357/1/100]
Kun je voortaan alle vragen die je hebt in dit topic plaatsen:
[topic=343357/1/100]
Volgens mij kan je niet verder als je die tree niet gehealed hebt, aangezien de Kolima bridge dan niet geopend wordt voor je, en je er dus niet door kanOp dinsdag 19 maart 2002 11:41 schreef BlackMage het volgende:
[..]
Valt mee, dat stuk moet je doorhebben wat je moet doen.
Je moet die boom laten voor wat ie is en weer achter de Evil Gang aan. Iedereen probeert eerst die boom te healen en dan weer verder gaan.
TIP: Doe mindread van ivan op die goede boom... Die zegt wat je moet doen.
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Je moet naar boven toe. Als het goed is heb je zoon poster bij golden sun gekregen met een landkaart er op. Je moet naar die bovenste toren en dat stadje wat er net voor lichtOp dinsdag 19 maart 2002 13:24 schreef Creepy het volgende:
[..]
Volgens mij kan je niet verder als je die tree niet gehealed hebt, aangezien de Kolima bridge dan niet geopend wordt voor je, en je er dus niet door kan
Zover was ik al.. maar als je dat water vergeet mee te nemen, en dus die boom niet healed, dan kan je dus niet verder bij die kolima bridge, aangezien de brugwachter dan nog steeds een boom is.. (ik ben hier al voorbij dus....)Op dinsdag 19 maart 2002 13:41 schreef BlackMage het volgende:
[..]
Je moet naar boven toe. Als het goed is heb je zoon poster bij golden sun gekregen met een landkaart er op. Je moet naar die bovenste toren en dat stadje wat er net voor licht
Dus boom niet healen, is vastzitten in het spel lijkt me. Tenzij je in dat dieven dorpje nog wat kan doen.. wat mij (nog) niet is gelukt, maar goed.. ik kan nog verder op het moment
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
help plz ik kom er echt niet uit. ik heb dat water nodig van mecury lighthouse. maar waar stop ik dat in????? 
ik moet die boom healen met water ben ik achter.
ik moet die boom healen met water ben ik achter.
In een flesje, is in dit topic of dat andere topic gezegt
Edit: Had ff iets verkeerd begrepen.
There is no magic.
hmmmmmmmm. in een flesje?? waar haal ik die?Op donderdag 21 maart 2002 13:10 schreef The Will het volgende:
In een flesje, is in dit topic of dat andere topic gezegt
In een van de huisjes van Ilim (volgens mij degene waar je Mia tegenkomt).Op donderdag 21 maart 2002 15:15 schreef DeadlyPoison het volgende:
[..]
hmmmmmmmm. in een flesje?? waar haal ik die?
[edit] Was idd al gezegd in dit topic, door mij zelfs
Op maandag 18 maart 2002 21:29 schreef Compubiter het volgende:
[..]
Je moet helemaal terug naar de Ilim (toch). Hier kom je door langs Vault te gaan. Je moet in ieder geval helemaal naar het noordwesten.
[edit] Je moet een leeg flesje hebben om water uit de Mercury Lighthouse te halen. Deze kun je in Ilim halen. Met dit water kun je Tret healen. Ik ga er van uit dat je Saturos hebt gehaald (topic van gisteren).
Die zit geloof ik in dat huisje met dat zieke oude mannetje die mia healt. Hij zit in zoon mandje. Probeer maar gewoon bij elk mandje die er staat op a te drukken. Dan krijg je hem vanzelf.Op donderdag 21 maart 2002 15:15 schreef DeadlyPoison het volgende:
[..]
hmmmmmmmm. in een flesje?? waar haal ik die?
Pagina: 1