Intel 82815 Graphics Problemen

Pagina: 1
Acties:

• Daspeed
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:57
Een vriend van mij zit met het volgende probleem(een compaq :P ): In een spel, bijvoorbeeld DFLW, worden de textures helemaal niet gerendered.
Je ziet dus alleen de vorm van de omgeving en alles is erg kaal. Ik heb trouwens ook ff bij compaq gekeken en het blijkt dat er meer mensen zijn met dit Probleem:

We hebben al de nieuwste Intel-drivers geïnstalleerd, maar dit hielp niet :'(

Heeft iemand een id van wat we nog kunnen doen?

[Edit: OS]

• Daspeed
Heeft niemand een ID? :'(

• donald_dick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-08 23:07
als dat je enige videokaart is, heb je idd geen mzzl.. ik heb zelf nog een 3dfx 2 kaartje bijgeprikt en dan doet hij het wel goed :) maar dat kutcompaqdingetje is er niet voor bedoelt om gampies te spelen :) ik heb zelf een compaq desktop pro, dus ik weet er alles van af :D

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

• Daspeed
Er is dus écht nix aan te doen?

Verwijderd

zit er geen agp slot op ?
als het nee is email me dan even

• DirtyHennessy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-07 19:51
het probleem wordt ook niet opgelost door windows opnieuw te installen, een nieuwe videokaart schijnt ook al niet altijd het probleem te verhelpen :( bios updates kunnen heel mishcien iets helpen.

• Daspeed
Op woensdag 20 maart 2002 22:55 schreef suijkerbuijk het volgende:
zit er geen agp slot op ?
als het nee is email me dan even
Ik weet het niet, want ik heb nog niet in z'n kast gekeken.
Op woensdag 20 maart 2002 22:59 schreef Koeskoes het volgende:
het probleem wordt ook niet opgelost door windows opnieuw te installen, een nieuwe videokaart schijnt ook al niet altijd het probleem te verhelpen :( bios updates kunnen heel misschien iets helpen.
Nouja, iig bedankt voor de hulp allemaal :) Ik kijk wel even verder wat ik kan doen. Suggesties/oplossingen blijven natuurlijk welkom.
Pagina: 1