Windows 98 bak komt nie door t domain-logonscript

Pagina: 1
Acties:

• Zoetjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-01-2024
Eigenlijk best een vaag probleem,

Bij een van de bedrijven waar ik voor het netwerkbeheer zorg zitten we met een gek probleem waar ik zo 1,2,3 geen antwoord op had. Ook de Knowlegde Base van M$ vond ik geen antwoord.

Probleem treed zich (op een enkel systeem, das t vage) op nadat men hun aanmeldgegevens voor het domain invullen (MS Client network logon box). Op dit moment gaat het aanmeldscript uitgevoerd worden.. Dit is geen probleem en wordt ook geheel uitgevoerd, echter verdwijnt, nadat het script is uitgevoerd, het boxje dat 'Windows bezig is met het uitvoeren van het aanmeldscript' niet...

Iemand enig idee?

Verwijderd

Op maandag 18 maart 2002 21:22 schreef Zoetjuh het volgende:
Eigenlijk best een vaag probleem,

Bij een van de bedrijven waar ik voor het netwerkbeheer zorg zitten we met een gek probleem waar ik zo 1,2,3 geen antwoord op had. Ook de Knowlegde Base van M$ vond ik geen antwoord.

Probleem treed zich (op een enkel systeem, das t vage) op nadat men hun aanmeldgegevens voor het domain invullen (MS Client network logon box). Op dit moment gaat het aanmeldscript uitgevoerd worden.. Dit is geen probleem en wordt ook geheel uitgevoerd, echter verdwijnt, nadat het script is uitgevoerd, het boxje dat 'Windows bezig is met het uitvoeren van het aanmeldscript' niet...

Iemand enig idee?
Komt best veel voor, gewoon op annuleren klikken en dan gaat de computer verder.

Probleem zit in de client geloof ik

• Zoetjuh
  • Laatst online: 10-01-2024
Ja maar waarom op een bepaald systeem wel? en een ander niet.. Ik bedoel, kan moeilijk zeggen van "jah uuh, dat hoort, druk maar gewoon weg" :P, bedoel heeft M$ daar geen patch voor, of is het iets in het script dat dit KAN veroorzaken? Of is het met bepaalde netwerkkaartdrivers?

Vind het persoonlijk nogal storend en gewoon niet goed...

• wigwam
  • Laatst online: 25-03 18:46
wat staat er in je loginscript.Ik had het zelfde maar dat kwam omdat ik doskey.com aanroepte, tijdens het loginscript.

• Remco
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:11
heb je al eens geprobeerd je netwerkconfiguratie weg te gooien en opnieuw te installeren ?
Of je kan even 98 eroverheen installeren.

The best thing about UDP jokes is that I don't care if you get them or not.

• wielhelm
  • Laatst online: 20:58

wielhelm

80/86 ST bladebladed

gebruik je een w2k server?

Dan moet je een de client voor windows 2000 installeren op de w98 bak.
Pagina: 1