Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Hmmz overbodige opmerking? W&L

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dir vond ik in het "groene kruisjes" sticky topic van W&L
Het is de bedoeling dat je luistert naar de aanwijzingen van deze users. Ze zijn er niet voor niets. Ga vooral niet tegen hen in, het uitschelden of schreeuwen naar regulars zal hard worden aangepakt door de moderators.
Ehmz... Je mag dus andere users wel uitschelden? Ik dacht dat dat gedrag zowieso not done was.

Dus hard aanpakken? Waarom dat? gewoon aanpakken zoals je ze nu aanpakt.

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
* kamerplant vindt dat je wel gelijk hebt. :)

Maar misschien staat het er gewoon als extra duidelijkheid? :?

🌞🍃

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Voor bepaalde users schijnt het er denk ik appart bij te moeten staan om te voorkomen dat ze flink uithalen...

Verwijderd

Enige nuancering zou op zich wel beter zijn denk ik ja. Hier waren we al over bezig in het crewforum ;)

De bedoeling van dat laatste stukje is dat er duidelijk gemaakt wordt, dat de zogenaamde "sturende" opmerkingen van regulars er niet zijn om in de wind geslagen te worden. Als daar op een ongenuanceerde/flamende manier tegenin gegaan wordt, dan wordt er hard opgetreden door de crew. :)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-11 14:54

JvS

Ik heb hem zelf ook

Het was al wat crewleden (O-)) ook opgevallen en er schijnt wat bijgeschaafd te gaan worden geloof ik ;).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp