Ik heb een logitech draadloze muis gekocht en daar zit zo een verloopje bij maar zodra ik die aansluit werken de muisen die ik erop aansluit niet....
Iemand ideetje hoe ik dit kan oplossen..
Eerhm, het zou wel handig zijn als je erbij zij wat voor een muis enzo je dan hebt gekocht. Want bij de Logitech draadloze muizen die momenteel op de markt verkrijgen zijn zit geen PS/2 -> Serieel stekkertje volgens mijOp maandag 18 maart 2002 21:25 schreef Lover-for-ever het volgende:
ja maar ik heb dat k*t verloopie erbij gekregen...
Verwijderd
Verwijderd
Die verloopjes werken alleen met die ene logitech mouse!Op maandag 18 maart 2002 21:17 schreef Lover-for-ever het volgende:
Ik heb een logitech draadloze muis gekocht en daar zit zo een verloopje bij maar zodra ik die aansluit werken de muisen die ik erop aansluit niet....
Verwijderd
Klopt..Op maandag 18 maart 2002 21:17 schreef Lover-for-ever het volgende:
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett