Ik weet niet oftie de revue heeft gepasseerd. Kon hem niet vinden met search dus dan post ik'm maar.

Bongle MAC

Bongle MAC

Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
daar is toch nix op tegen hoop ikOp maandag 18 maart 2002 21:11 schreef TheDarkLord666 het volgende:
lollig ... maar het blijft een MAC
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Verwijderd
mwhaha 256BitOp maandag 18 maart 2002 22:31 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
whahahaha!
FF computeren hoor! WOW! De kleuren! 256Bit! WOW!
War is the only proper school of the surgeon.
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
In Amerika helaas wel...Op dinsdag 19 maart 2002 16:40 schreef Spice het volgende:
Toch wel typisch dat je onherkenbaar op de foto moet, blowen is net zo iets al lid zijn van Al Quada?
Verwijderd
Macbook Pro
Hij zag het, en hij wist dat het goed was.Op maandag 18 maart 2002 22:17 schreef m-m het volgende:
laat Cornholio het niet zien
heh ik heb er nog wel eentje staan mag je voor 15 euro komen afhalenOp dinsdag 19 maart 2002 18:39 schreef Cornholio2001 het volgende:
[..]
Hij zag het, en hij wist dat het goed was.
En het geschiedde
Och ja, ik heb nog zo'n dingetje liggen, ze zijn nergens meer voor bruikbaar, maar ik heb het niet zo op het roken van rotzooi. Je kunt er ook 4 van die dingen naast elkaar zetten en er een plaat glas op leggen. Is ook al eens gedaan. Heb je een mooie stabiele technische tafel, en je hoeft er nix voor te mollen. Voor de geintresseerden: Zaterdag kun je ze oppikken voor ongeveer €30 Euro in Nieuwegein, er is dan een Apple Beurs.
Sinlath | Opinions may contain latency
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq