Hulp gevraagd nieuwe casemod site (nav Digifiel)

Pagina: 1
Acties:
  • 159 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Aphelion
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-07 19:19
:'(
zoals velen kenne we de nederlandse casemodding site maar al te goed.. Helaas is het niet goed gegaan met de site..

Gepost door Wouter Wognum op digifiel.com:

Zoals jullie, als iemand dit uberhaubt leest, al wel gemerkt hebben is deze site nooit echt van de grond gekomen. We hebben daarom besloten er definitief mee te stoppen.

Zelf vind ik dit zeer triest:(

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Tja.. ik zie het al helemaal voor me: rekening voor een domein voor nog een jaar, kost geld. Geen zin in betalen, geen nut, laat staan winst. Dan sluit je de boel maar.

`k Heb het vaker meegemaakt met sommige 3D sites enzo.. jammer :{

Verwijderd

Dat is jammer. Dat ze gestopt zijn.

Ik denk dat er in NL niet genoeg intresse is voor zo'n site, als je echte informatie wil hebben ga je toch vaak op engelstalige sites zoeken. Daar vind je gewoon veel meer!

• Aphelion
Het was alleen geen store, maar een site dedictated to casemodding...

Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

• TDLofCC
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-06 09:27
pfff ... so ?

Virtual-Hideout is toch de beste ...
Een nederlandse variant is niet nuttig ... vindt ik iig.

Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 14:26

Demo

Probleemschietende Tovenaar

:'(
't Initiatief was goed, de opmaak was netjes, waarom is het eigenlijk fout gegaan? Te weinig nieuwe cases (1 per maand ofzo) misschien?

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

jammer.... maarjah..... .com domeinen zijn gewoon duur.

Verwijderd

Kunnen wij zelf er nix van maken?

• Aphelion
Zat ik ook al aan te denken..
Ben al bezig met onderhandelen daar ik nieuwsposter was..
maargoed ik zag er geen nut in nieuws te posten op een site waarvan de webmaster zelf niks doet..

Verwijderd

Op maandag 18 maart 2002 21:30 schreef stam15 het volgende:
Zat ik ook al aan te denken..
Ben al bezig met onderhandelen daar ik nieuwsposter was..
maargoed ik zag er geen nut in nieuws te posten op een site waarvan de webmaster zelf niks doet..
Dan zorgen we voor een nieuwe webmaster!
Kunnen we het niet overnemen ofzo?

• Aphelion
Ik ben aan het kijken of ik het script over kan nemen..

digifiel.com blijft van de huidige eigenaar,
de webspace word opgeheven..

Er word over gesproken of ik de source kan overnemen.. ik heb zelf nog wel een webserver waar het opgegooid kan worden..

NextGeneration.. neem anders ff contact op.. stam15 @ softhome dot net (msn)

Verwijderd

Toch zonde....

Als je ziet hoe de "Nederlanders" het op Cebit doen met hun casemodjes... :P moeten ze eigenlijk ook een eigen site hebben

Verwijderd

Ja, Nederland rulez gewoon als het over Casemodden gaat!!!!

Nederland is klein, denkt groot! B-)

Verwijderd

Op maandag 18 maart 2002 22:01 schreef Natte_beschuitbol het volgende:
Toch zonde....

Als je ziet hoe de "Nederlanders" het op Cebit doen met hun casemodjes... :P moeten ze eigenlijk ook een eigen site hebben
Op maandag 18 maart 2002 22:11 schreef freezy17 het volgende:
Ja, Nederland rulez gewoon als het over Casemodden gaat!!!!

Nederland is klein, denkt groot! B-)
En dat is de reden dat /me en /me op dit moment praten over een doorstart van Digifiel, meer info volgt later!

Verwijderd

Op maandag 18 maart 2002 22:24 schreef NextGeneration het volgende:

[..]

[..]

En dat is de reden dat /me en /me op dit moment praten over een doorstart van Digifiel, meer info volgt later!
hoezo? wil je digifiel overnemen? of wat?

Verwijderd

Op maandag 18 maart 2002 21:23 schreef Darkice het volgende:
jammer.... maarjah..... .com domeinen zijn gewoon duur.
domein kost ongeveer 100 piek voor 1 jaar, en dan heb iuk het over een www.blaat.com domein.Alles erop en eraan...

Verwijderd

Op dinsdag 19 maart 2002 00:21 schreef DeathRow het volgende:

[..]

domein kost ongeveer 100 piek voor 1 jaar, en dan heb iuk het over een www.blaat.com domein.Alles erop en eraan...
domain kost per jaar 10 dollar.
webhosting van 200mb ruimte en 20gig dataverkeer kost 99 dollar per jaar(zonder domain), of 9,92 dollar per maand.
ik raad http://www.tera-byte.com enorm af :( daar heb ik nu een 4U pakketje voor mijn website.

Verwijderd

Ik heb dan ook een eigen webserver met alle zooi die je maar kan indenken, gewoon op de TU gezet. Blazen met dat kreng.Die 25 euro mis ik toch niet op jaarbasis ( betalen met 2 man)

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-08 20:37
Ironisch genoeg zijn er hier meer mensen die het jammer vinden dan mensen die daar op het forumpje komen...
Maar ik vindt het best jammer. En ik had ook wel soms contact met die webmaster. Ik vond het al vreemd dat het zo lang duurde...

Verwijderd

Ja het is best jammer... Maar vinden jullie het zo vreemd met die menthaliteit van de webmaster? Die had bijna nooit tijd om aan zijn site te werken, niet zo vreemd dat er dan bijna niks of weinig mee gebeurd... Webmaster... het woord zegt het al..

Verwijderd

Ja, het is moelijk om tijd te kunnen maken om zo'n pagina draaiende en up-to-date te houden!
Kijk zelf maar naar GoT en T.net, hoeveel mensen daar de hele dag aan werken! Hoeveel weet ik niet precies maar het kost wel veel tijd!

• Demo

Demo

Hmmm... ik wil ook wel meewerken aan een herstart van digifiel als er een fanatiek team achter staat... :)
Mail me op: oc_master@hotmail.com

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.

Verwijderd

ik help ook wel mee.
ik heb dan zelf ook een website, maar ik kan in php enzo wel leuke dingetjes doen voor de site.

Verwijderd

Jah ik wil ook wel meewerken

Ik kan iig helpen met hosting ( die bied ik hierbij gratis aan )

Specificaties van de hosting :

Snelheid : 155 Mbit lijn
Ruimte : 75 MB
Email Manager : Ja
Email adressen/aliasen : 75
Webmail : Ja
ASP : Ja
PHP : Ja
CGI : Ja
MYSQL Database : Ja
Beveiligde mappen : Ja
Statistieken : Ja

Intresse, Mail ( sjoerd@reclone.com ) of reply hier ff

Verwijderd

En een domein kan ik ook regelen voor € 25

Dus we moeten ( als jullie het goed vinden dat ik mee doe ) alleen 25 euro betalen

Verwijderd

Op dinsdag 19 maart 2002 22:58 schreef BrAiNtJe het volgende:
Jah ik wil ook wel meewerken

Ik kan iig helpen met hosting ( die bied ik hierbij gratis aan )

Specificaties van de hosting :

Snelheid : 155 Mbit lijn
Ruimte : 75 MB
Email Manager : Ja
Email adressen/aliasen : 75
Webmail : Ja
ASP : Ja
PHP : Ja
CGI : Ja
MYSQL Database : Ja
Beveiligde mappen : Ja
Statistieken : Ja

Intresse, Mail ( sjoerd@reclone.com ) of reply hier ff
We zijn al aan het praten over hosting, maar op welk OS draait het?

Verwijderd

Redhat 7.1

Maaruh je kan je dingen alleen aanpassen met een soort control panel ( PLESK heet dat )

Verwijderd

Op dinsdag 19 maart 2002 23:36 schreef BrAiNtJe het volgende:
Redhat 7.1

Maaruh je kan je dingen alleen aanpassen met een soort control panel ( PESK heet dat )
Linux iig, maar ik zal het in de groep gooien :).

Verwijderd

Iedereen die geïnterreseerd is om iets aan het Digifiel wat doorgestart wordt, het krijgt een andere naam, mail mij ff.
Zet in je mailtje wat je eventueel zou willen doen, en eventuele opmerkingen.

stam15@softhome.net

Verwijderd

Op dinsdag 19 maart 2002 00:05 schreef KingOfDos het volgende:

[..]

hoezo? wil je digifiel overnemen? of wat?
Jah, ik, stam15, en nog iemand anders willen digifiel gaan doorstarten.
De onderhandelingen (..) verlopen goed, wat al wel zeker is, is dat het doorgaat onder een andere naam.

• Aphelion
Precies... meer info volgt...
/edit
Ben bezig met een irc kanaal.
/edit

Verwijderd

Op woensdag 20 maart 2002 00:19 schreef NextGeneration het volgende:

[..]

Jah, ik, stam15, en nog iemand anders willen digifiel gaan doorstarten.
De onderhandelingen (..) verlopen goed, wat al wel zeker is, is dat het doorgaat onder een andere naam.
ik doe mischien wel mee, news posten. en wat php werk(kan het nog niet zo enorm goed).
ik hoor het wel.

Verwijderd

Ik wil zoals ik heb gezegd wel de hosting doen, en daarna natuurlijk meewerken aan de site

Verwijderd

_MAAR_ ik heb zelf ook een website doe gemaakt moet worden, dat gaat wel voor.
DigiSKIN.net <= dat is mijn website

maar als mijn website bijna af is dan wil ik best wel helpen hoor.

kunnnen we er dan een soort 2ling website van maken?
dus dat we elkaar helpen en ook reclame voor elkaar maken?

• Wouter
  • Niet online
Op dinsdag 19 maart 2002 20:20 schreef Sabucat het volgende:
Ja het is best jammer... Maar vinden jullie het zo vreemd met die menthaliteit van de webmaster? Die had bijna nooit tijd om aan zijn site te werken, niet zo vreemd dat er dan bijna niks of weinig mee gebeurd... Webmaster... het woord zegt het al..
true... kan het niet ontkennen. Heb er weinig aan gedaan.

Gek genoeg willen er nu opeens allerlei mensen helpen terwijl ik nooit eerder wat heb gehoord.

Heb al wel gezegd mee te willen werken aan een doorstart van de site als er meerdere mensen willen meewerken.
Zag er altijd tegenop om alles in m'n eentje te moeten gaan doen.. daarom ben ik er eigenlijk ook nooit echt aan begonnen.

Verwijderd

Erm.. luitjes een .com domein kost 24$ per jaar.. is peanuts dus.

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-08 15:16
Ik begin ook weer met mijn site ik heb in de tijd dat digifiel.com is op gestart het ook gehad over een samenwerking.

Wij testen hardware en reviewen en als xtratje de casemod's

Verwijderd

Op woensdag 20 maart 2002 10:55 schreef . w o u t e r . het volgende:
.....
Gek genoeg willen er nu opeens allerlei mensen helpen terwijl ik nooit eerder wat heb gehoord.
.....
HO eens even, voordat je dat zecht.
op jou forum zij ik altijd dat ik wou helpen en ook 2x via mail, dat jij er dan niet op regeerd daar kan ik nix aan doen.

ik wil zeker wel helpen met digifiel, reviews schrijven, tut's maken, wat php werk.

ik heb er zelf wel een eigen website bij die eerst af moet, daarna wil ik echt wel helpen.

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 21:00

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Op woensdag 20 maart 2002 10:55 schreef . w o u t e r . het volgende:

[..]

true... kan het niet ontkennen. Heb er weinig aan gedaan.

Heb al wel gezegd mee te willen werken aan een doorstart van de site als er meerdere mensen willen meewerken.
Zag er altijd tegenop om alles in m'n eentje te moeten gaan doen.. daarom ben ik er eigenlijk ook nooit echt aan begonnen.
Ik was aan het moderaten.. maar als er nagenoeg niet gepost wordt (op het forum dus..) valt er weinig te moderaten... wel ontzettend jammer!

Hoe staat digifiel zelf trouwens tegenover een overname?

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:56

Felyrion

goodgoan!

euh.. verstand van website's heb ik niet, maar ik kan best wel wat how-to's scrijven over casemodden :)

als hier interesse naar is: ff mailen dan naar falcon@assault.nl

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

Verwijderd

Jullie kunnen toch ook gewoon aan de oude site verder werken , wat doen we hier
allemaal ontzettend moeilijk over vrij weinig zeg....
Als jullie allemaal zo graag een nieuwe site willen dan moet je dat doen, maar je kunt ook eerst slim zijn en je afvragen: wat ging er mis met de oude community?
Jullie willen zo graag een community , de grote vraag is: waarom gaat de oude site dicht? Onder andere omdat er vrijwel niks gebeurd, gepost wordt etc. Waarom wordt er dan bijna niks gepost? Tsja, simpele vraag maar hoe simpel is het antwoord? Als dat nu niet gebeurd, waarom dan straks wel? Tsja, weer simpele vraag maar hoe simpel is het antwoord? Ligt het aan de webmaster of aan iets anders?

Aan wat precies dan?

Waarom zou je moeilijk doen als het makkelijk kan, ga eerst eens kijken waardoor er niks met die oude site gebeurd...

... Just my opinion anyway ...

• Aphelion
:?

Verwijderd

Op woensdag 20 maart 2002 15:51 schreef Sabucat het volgende:
Jullie kunnen toch ook gewoon aan de oude site verder werken , wat doen we hier
allemaal ontzettend moeilijk over vrij weinig zeg....
Als jullie allemaal zo graag een nieuwe site willen dan moet je dat doen, maar je kunt ook eerst slim zijn en je afvragen: wat ging er mis met de oude community?
Jullie willen zo graag een community , de grote vraag is: waarom gaat de oude site dicht? Onder andere omdat er vrijwel niks gebeurd, gepost wordt etc. Waarom wordt er dan bijna niks gepost? Tsja, simpele vraag maar hoe simpel is het antwoord? Als dat nu niet gebeurd, waarom dan straks wel? Tsja, weer simpele vraag maar hoe simpel is het antwoord? Ligt het aan de webmaster of aan iets anders?

Aan wat precies dan?

Waarom zou je moeilijk doen als het makkelijk kan, ga eerst eens kijken waardoor er niks met die oude site gebeurd...

... Just my opinion anyway ...
Nou, dan mag jij nu 3 keer raden waar wij nou mee bezig zijn!

Verwijderd

Zojuist krijgen stam15 en ik het bericht dat er 1000 euro voor Digifiel.com is geboden.
ZEER waarschijnlijk is het een persoon die ook op Tweakers.net / GoT zit.

• Aphelion
.. zonde.. een mooi plan met zn allen aan een goede site te bouwen, komt een of andere idioot met geld alles verpesten |:(

• Creepy
  • Laatst online: 18-08 21:00

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Op woensdag 20 maart 2002 19:30 schreef stam15 het volgende:
.. zonde.. een mooi plan met zn allen aan een goede site te bouwen, komt een of andere idioot met geld alles verpesten |:(
Ff een hele domme opmerking tussendoor:

Hebben jullie zelf al de eigenaar van digifiel.com benaderd??? En wil hij dat domain wel kwijt etc. etc. etc. etc. ?

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• Aphelion
We waren zelfs al bijna door de onderhandeling heen :)

Verwijderd

Op woensdag 20 maart 2002 20:03 schreef stam15 het volgende:
We waren zelfs al bijna door de onderhandeling heen :)
vraag dan of dat jullie het toch mogen hebben omdat iemand(waarschijnlijk een GoTter) het wil verpesten?

Verwijderd

Op woensdag 20 maart 2002 20:33 schreef KingOfDos het volgende:

[..]

vraag dan of dat jullie het toch mogen hebben omdat iemand(waarschijnlijk een GoTter) het wil verpesten?
Jah, maar het zit vast op het geld.

• Aphelion
Mensen die zich hebben gemeld om te helpen met mijn vervanging op digifiel hebben zojuist een mail gekregen.. Deze zal na tijd ook in dit topic gepost worden..

Meer info volgt

• Aphelion
Op iniatief van Van Cadenau (D. Cadenau) en Maurice (M. Stam) met behulp van NextGeneration:

Beste mede-tweakers,

Deze mail/post bevat info over mijn volgende project als reactie op de mogelijke overname door een onbekende , iemand die mogelijk van tweakers komt en ons de lol afneemt ( van www.digifiel.com die dus niet meer voor ons beschikbaar is.

Ik ben van plan met onze hele community, aan een site te werken. Iedereen regelt wat (en voelt zich dus uiteindelijk ook even verantwoordelijk) voor de nieuwe site.

Het nieuwe adres van de site zal worden www.ccmod.com

Het is mij opgevallen dat de oude site van wouter en johan niet goed liep omdat twee mensen een grote site niet kunnen onderhouden.
Omdat ik jullie reacties heb gelezen dat jullie allemaal willen helpen aan een vervolg, heb ik besloten met zn allen aan een site te gaan werken waarbij iedereen wat doet.

Dat zal betekenen dat ik en david (cadenau) de organizatie op ons nemen, en het domein www.ccmod.com voor 19$ registreren en die kosten dus op ons nemenp (domein is inmiddels onderweg)

Dan hebben we op dit moment de volgende mensen in ieder geval hard nodig:.. we hebben mensen nodig die webspace en serverruimte hebben voor de site, mensen die de site kunnen programmeren, webdesignen en uiteraard mensen die veel how-to's , artikels, foto's enzo kunnen posten en als we eenmaal zover zijn modjes voor een eventueel forum. Iedereen draagt dus wat bij zodat het uiteindelijke resultaat is een site waarbij iedereen zich een beetje verantwoordelijk voelt, waarbij iedereen een steentje bijdraagt en dat we er met zn allen dan wat moois van gaan maken!

Als je wilt helpen of mensen kent die nog willen helpen, reageer dan op deze mail! dus niet in de topic van GoT ...
Ik wil dus graag in mn inbox te horen krijgen wie wat beschikbaar stelt en dat we er dan met zn allen maar wat van mogen maken! Foward deze mail naar mede tweakers dan word het project wat bekender :D

Ik wacht met smart p op jullie reacties op mijn plan!

Met vriendelijke groetjes,,

Maurice Stam (stam15@softhome.net)

NOG 1 KEER TER BEVESTIGING:
WIL JE HELPEN

MAIL!!!! op stam15@softhome.net

• Crazy-
  • Laatst online: 10-08 08:15

Crazy-

Best life ever

zelf ben ik bezig met een team een casemod site te maken (www.pc-mods.nl) op het moment zijn we er druk mee bezig

we zien het zelf als een goed id en we zullen er voor zorgen dat er heel veel te vinden valt :)

12,85kWp - ZB 7,5m2/400l - 5kW Pana H WP (CV&SWW) - 13,8kWh accu

• Aphelion
Het idee dat we met zn allen wat aan 1 grote cm site gaan doen spreek mij echter wel aan . .. :9

Verwijderd

Hmm, kunnen we idd niet 1 site bouwen ipv te concureren?

• Xavier
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik vind 1 site ook wat makkelijker.
Kan je je krachten bundelen.
maar dan vind ik www.pc-mods.nl toch een betere URL als ccmod.com

Maar .com vind ik weer beter als .nl

Maar das mijn mening.

Word de site in Engels of Nederlands?
Hoop Engels dan kunnen buitenlanders tenminste ook wat lezen enzovoort.

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 29-07 10:07
Ik zou graag willen meehelpen met whatever er te doen is, schrijven van tut's en reviews. Kwilde al eerder een site beginnen met een maat van me maar is er eigenlijk nooit van gekomen door school enzo. Maar als jullie hulp nodig hebben moeten jullie maar ff een schreeuw geven.

• MaNDaRK
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:23
stam15

Ik heb je net gemaild...

Ik wil je wel voorzien van een IRC Server

ccmod.unitedirc.org
ccmod.unitedirc.net

suc6 en ik hoor wel van je :)

• Aphelion
De url is in iedergeval www.ccmod.com omdat ik dit domein al geregistreerd heb..
Persoonlijk vind ik ccmod.com (kan je van maken: crazy case mod community) wel wat beter klinken.. maar cool case mod community kan ook..

• Talon
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-08 13:52

Talon

Booooom !

Ik heb een jaar moeten uitzingen voordat er eindelijk wat op mijn site gebeurde.
Maar daar heb ik wel ELKE dag tijd aan besteedt.
Nu heb ik een site die lekker draait maar ik kan nog niet achterover hangen op me stoel.
Wat ik probeer te zeggen is : iedereen die enthousiast zijn hulp aanbied moet goed bedenken dat je echt tijd aan zoiets kwijt bent.
Anyways (lekker woordje ... NOT) ...

Ik wens jullie veel succes en ben errug blij met het inniatief om een echte nederlandse site de lucht in te slingeren.

Verwijderd

kijk mail!!

maar ik wil wel helpen met wat php werk.
ik wil voor de LOL wel een bezoeker teller maken(met os, screen res, land, etc.etc)

ik kan ook een systeem maken dat je niet kan downloaden buiten de site om(dus dat scheelt bandbrete).

• Aphelion
Dankzij Braintje hebben we onze server geregeld.
Het domein www.ccmod.com zullen wij rond 3 dagen in gebruik kunnen nemen. Vanaf dat moment zal dit project zich kunnen gaan richten op de programmering en lay-out.

Meer info volgt zodra beschikbaar..

Maurice

• digifiel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-01 14:15
Op woensdag 20 maart 2002 20:01 schreef Creepy het volgende:

[..]

Ff een hele domme opmerking tussendoor:

Hebben jullie zelf al de eigenaar van digifiel.com benaderd??? En wil hij dat domain wel kwijt etc. etc. etc. etc. ?
Dat is een hele gooie Creep.
Wat vind ik er eigenlijk van.

1. de scripts zijn niet door mij gemaakt maar door iemand anders. deze persoon draagt hiervoor ook de rechten van het bedenken en ontwerpen. uit fatsoen en eventuele justituele vervolgingen, Kan, mag en wil ik dit niet overdragen/verkopen zonder toestemming van de ontwerper.

2. het domein staat geregistreerd, en ik zit eigenlijk zolang als ik internet al onder de naam digifiel. daarom doe ik ook niet zo snel afstand van dit domein.

3. De foto's en teksten zijn op vrijwillige basis overgedragen aan digifiel.com maar blijven eigendom van de personen. dus zou je eerst aan iedereen moeten vragen of ze mee willen verhuizen naar een andere site.

4. daar dat ik de rechten bezit van de site, kan en mag ik beslissen wat ik er mee verder ga doen. dit gebeurt natuurlijk in overleg met de staff.

Dit was het eigenlijk wel.

Met vriendelijke groeten,

Johan
voor meer informatie kunnen jullie altijd mailen met
johan@digifiel.com

ik ben niet gek ik ben een bakfiets :)

Verwijderd

Digifiel, heb jij dit ook gelezen?
Op woensdag 20 maart 2002 19:29 schreef NextGeneration het volgende:
Zojuist krijgen stam15 en ik het bericht dat er 1000 euro voor Digifiel.com is geboden.
ZEER waarschijnlijk is het een persoon die ook op Tweakers.net / GoT zit.

• Tranze
  • Laatst online: 18-08 20:27
Is het misschien een idee om PHP nuke te gebruiken voor de site?? Het is een script dat je echt helemaal kan aanpassen aan je eigen wensen, nieuwe 'skins', addons zoals forum, picture gallery, chat enz echt vet mooi...

• Tranze
Is het niet een idee om dan gewoon een ander adres te nemen?? en dat we met de tweakers gewoon een mooie gallery maken??

• Aphelion
beste tranze, als je mijn lange post had gelezen dan wist je dat ik al van DIGIFIEL afgestapt was. En dat ik SAMEN met alle tweakers wil gaan werken aan een nieuwe site..

Verwijderd

Op donderdag 21 maart 2002 20:02 schreef Tranze het volgende:
Is het misschien een idee om PHP nuke te gebruiken voor de site?? Het is een script dat je echt helemaal kan aanpassen aan je eigen wensen, nieuwe 'skins', addons zoals forum, picture gallery, chat enz echt vet mooi...
Mag ik jou er op wijzen dat PHP-nuke vol met bugs zit, en dat de maker een eigenwijze **** is die geen patches van buitenstaanders accepteerd!

• Tranze
Op donderdag 21 maart 2002 20:15 schreef NextGeneration het volgende:

[..]

Mag ik jou er op wijzen dat PHP-nuke vol met bugs zit, en dat de maker een eigenwijze **** is die geen patches van buitenstaanders accepteerd!
Versie 5.3 doet 't anders perfect |:(...en andere dingen worden zeker wel geacepteerd

Verwijderd

Op donderdag 21 maart 2002 20:19 schreef Tranze het volgende:

[..]

Versie 5.3 doet 't anders perfect |:(...en andere dingen worden zeker wel geacepteerd
[topic=423293/1/100]

• Tranze
oke, dan niet :)

Verwijderd

Op donderdag 21 maart 2002 20:02 schreef Tranze het volgende:
mailtje naar: stam15@softhome.net op donderdag 21 maart 2002 17:36
Van: "R Jansen" <rjtxc@home.nl>
Aan: <stam15@softhome.net>
Onderwerp: ccmod.com helpen
Datum: donderdag 21 maart 2002 17:36

hee, ik wil wel helpen met ccmod.com
http://www.digiskin.net dat is de site die ik nu al heb.

je kan voor het makkelijk beheren van je website het beste PHPNuke installeren( http://www.phpnuke.org )

een goed forum(beter dan dat :r forum van phpnuke) is OpenBB ( http://www.openbb.net )

bij phpnuke maak je dan een mooie skin en niemand ziet dat het phpnuke is.

dit is een beetje wat ik zoal kan(voor websites):
PHP(beetje)
HTML
JavaScript
PSP7
M$ Paint :P

ik wil best wel wat dingen gaan maken voor jou, ik wil ook wel wat reviews gaan schrijven.

over webruimte:
als ik jou was zou ik bij een webhosint webruimte gaan huren( http://www.myacen.com daar ga ik hosting nemen, ik raad http://www.tera-byte.com enorm af :r )
je zal toch een mysql DB moeten hebben en die geef ik geen weg(ik heb er maar 2 bij myacen)

cya l8er
KingOfDos
dus bij Myacen:
Disk Space: 50MB
Bandwidth: 5GB
Databases: 1 MySQL
Mailboxes: 10
» PHP4, Perl5, FrontPage 2002 Extensions, SSL
voor: 24,95$/year

Disk Space: 100MB
Bandwidth: 10GB
Databases: 1 MySQL
Mailboxes: 25
voor: 49,95$/year

Disk Space: 250MB
Bandwidth: 15GB
Databases: 2 MySQL
Mailboxes: 50
voor: 79,95$/year

Disk Space: 500MB
Bandwidth: 20GB
Databases: 2 MySQL
Mailboxes: 100
» PHP4, Perl5, FrontPage 2002 Extensions, SSL, Telnet
voor: 99,95$/year
de laatste zal ik nemen :9
hopen dat zij wel snel/stabiel zijn want tera-byte is traag/2x op een dag opline)

zie ook: http://www.myacen.com/virtualhosting.html

99.8% Uptime

Sub-domains Unlimited :9

• Aphelion
We hebben veel reacties gekregen. Ik ga even een lijstje maken met mensen die hulp hebben aangeboden welke we gaan gebruiken. Het eerste lijstje zal worden de scripting van de site..

We hebben nog webdesigners nodig.. Mensen die een beetje met bijv psp kunnen werken die er wat moois van kunnen maken..

Maurice (stam15@softhome.net)

• The_Resetter
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:00
Op donderdag 21 maart 2002 00:01 schreef CIOMrCrazy het volgende:
zelf ben ik bezig met een team een casemod site te maken (www.pc-mods.nl) op het moment zijn we er druk mee bezig

we zien het zelf als een goed id en we zullen er voor zorgen dat er heel veel te vinden valt :)
Jaaaa tim als jij nou is wat gaat doen aan de site :p

• The_Resetter
Op donderdag 21 maart 2002 13:19 schreef Xavier het volgende:

Word de site in Engels of Nederlands?
Hoop Engels dan kunnen buitenlanders tenminste ook wat lezen enzovoort.
Nederlands Jaaa ik weet het maar er zijn al Zooo veel engelse sites wij gaan het is anders doen

en wie weet dat het in de toekomst ook int engels komt :D we zullen moetten zien

• Aphelion
Deze topic is voor Onze site lol :P
neej geintje,...
Misschien kunnen we gaan samenwerken ofzo..
Anyway ik ben nu bezig met die lijsten..

Laters
Maurice

• zork
  • Laatst online: 04-08 12:43
Hey All,

Hartstikke gaaf initiatief! Ik zal zelf ook graag mee willen helpen, maar heb er op het moment geen tijd voor :( Misschien dat ik over een tijdje wel een bitje bij wil dragen :P

Grtz, ZoRK

• The_Resetter
Op vrijdag 22 maart 2002 17:57 schreef stam15 het volgende:
Deze topic is voor Onze site lol :P
neej geintje,...
Misschien kunnen we gaan samenwerken ofzo..
Anyway ik ben nu bezig met die lijsten..

Laters
Maurice
wie weet :)

• Aphelion
Laatste nieuws:

het webdesign team is gekozen.. Ik zal namen doorgeven zodra ze zelf het ermee eens zijn. daarna zal het scriptersteam gestart worden ..

Dank u allen 8-)

• Aphelion
Beste mensjes,

Ga nu naar http://www.ccmod.com/ ! Het domein is klaar:) Op de pagina vind je de laatste status van het project, deze zal ik dus vanaf nu niet meer hier posten. Heb je problemen / opmerkingen e.d. Mail dan

Verwijderd

Op maandag 25 maart 2002 07:13 schreef stam15 het volgende:
Beste mensjes,

Ga nu naar http://www.ccmod.com/ ! Het domein is klaar:) Op de pagina vind je de laatste status van het project, deze zal ik dus vanaf nu niet meer hier posten. Heb je problemen / opmerkingen e.d. Mail dan
klopt wel wat daar staat ;)

wat willen jullie hebben voor layout? kan ik vast een beetje nadenken.
willen jullie PPHNuke?
of wat?

Verwijderd

PHPnuke zal niet eens een slecth idee zijn, is namelijk zeer interactief en dat zien veel mnensen (voor zover ik weet) graag.

ik zou zelf in de toekomst ook wel mee willen helpen, alleen moet ik eerst nog ff wat cases modden, want met 1 heb je te weinig ervaring. toch :? :P

• Aphelion
www.ccmod.com laatste info :P wil je dus helpen of info hebben (Kingofdos :Y)) dan kun je beter even mailen of vanaf heden op het ccmod.com forum posten welke te vinden is op de pagina.

• Wouter
  • Niet online
Toch leuk om te zien dat er zoveel mensen mee willen werken aan het opzetten van een nieuwe casemod site.

Ik heb eigenlijk nooit een oproep hier geplaatst voor digifiel omdat ik dacht dat dit onder spam zou vallen :P
Wel had ik lange tijd een oproep in m'n sig staan, maar daar heb ik nooit een enkele reactie op gehad :{

Van de eventuele verkoop van Digifiel zoals deze hier eerder ter sprake kwam heb ik tot vandaag niets meer gehoord.

• Aphelion
Ja dat klopt.. het leuke is eigenlijk dat ik geen oproep deed aan het begin, maar dat mensen uit zichzelf zeiden dat ze wouden helpen.. :)

Jammer van die verkoop.. Was het misschien een geintje van iemand :( ??

• wmeester
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:45
hartstikke tof mensen, zo'n nieuwe site. Ik heb mij al geregistreerd. Het werkt! Top mensen!

• Aphelion
Bij deze besluit ik dat verdere communicatie dus verloopt via het forum op de site en de irc chatbox.

Zodra de site af is zal er een topic aangemaakt worden om te informeren over het resultaat. Vergeet niet alvast pics te maken van je casemod :P:P

Hier mag een slotje.

Mvg,
Maurice

• Aphelion
en uiteraard ligt nu de hosting er al 2 dagen uit :r:r:r

Verwijderd

Op woensdag 03 april 2002 16:59 schreef stam15 het volgende:
en uiteraard ligt nu de hosting er al 2 dagen uit :r:r:r
jah :r
maar waarom?

Verwijderd

Ik wil ook wel helpen als je nog ergens hulp mee nodig hebt

• Artix
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-03-2020

Artix

Whatever

Jah ik heb t ook gemerkt beetje k*t. Wie kent er trouwens ene Erik F.

ABit nf7-s barton 2500+ Geforce4 ti4680

• Aphelion
Mensen ik heb (voor ons iig) goed nieuws:

De eerste beta van onze site is af :D

Het adres: http://www.ccmod.com/
Forum: (doodjes :S) http://forum.ccmod.com/

We zijn nog aan het werken aan de site .. het basissysteem draait..

Nu de mooie functies nog ;) maar die zijn nog geheim.

Bedankt iedereen die eraan heeft meegewerkt!

Verwijderd

Op dinsdag 23 april 2002 18:33 schreef stam15 het volgende:
Mensen ik heb (voor ons iig) goed nieuws:

De eerste beta van onze site is af :D

Het adres: http://www.ccmod.com/
Forum: (doodjes :S) http://forum.ccmod.com/

We zijn nog aan het werken aan de site .. het basissysteem draait..

Nu de mooie functies nog ;) maar die zijn nog geheim.

Bedankt iedereen die eraan heeft meegewerkt!
jap's het werkt ;) (eindelijk).

ja jij ook bedankt hé, ik bedank ook iedereen.

• Rhy
  • Laatst online: 26-12-2024

Rhy

Once a nerd; always a geek

soortgelijke site (tijdelijk offline): http://www.rorupc.nl/
We hadden 4 grote sponsors; waaronder thermaltake, OC shop, etc. Liep de eerste paar maanden erg goed. Maar op een bepaald punten liep de coding van de site niet meer zo lekker en kwamen er organisatorische problemen.

• Demo

Demo

Op dinsdag 23 april 2002 20:38 schreef erniemars het volgende:
soortgelijke site (tijdelijk offline): http://www.rorupc.nl/
We hadden 4 grote sponsors; waaronder thermaltake, OC shop, etc. Liep de eerste paar maanden erg goed. Maar op een bepaald punten liep de coding van de site niet meer zo lekker en kwamen er organisatorische problemen.
Maar hij komt wel weer online?

Verwijderd

Stam hebbie m'n mail gehad (crappy oulook :( [niet express duz, maar gewoon outlook])??

• Aphelion
Hoe heb je ingodsnaam die sponsors geregeld dan.. ze een mailtje sturen ofzo?

Want wij hebben idd ook sponsors nodig ..

• Rhy

Rhy

We hadden een goede club moderators en nieuwsposters :) die al connecties hadden met de sponsors vanwege lanparties enzo.

Ik was zelf alleen moderator op het forum, nieuwsposter en zou nogsteeds wat reviews schrijven maar is het niet van gekomen. Was bijvoorbeeld benaderd door een importeur van Tyan om Enermax + senfu waterkoeling + Tyan Tiger MP te testen als eerste van Nederland. Maar we hadden problemen met de coding van de site :( Dus heb dat toen helaas moeten afslaan.

Je bouwt gewoon langzaam een naam op. En op een bepaald moment benaderd de sponsor jou ipv jij de sponsor. Zo ver waren we dus al ... en dat na goed 3 maanden. Jammer dat organisatorisch zo kut verlopen is :(

Verwijderd

Op dinsdag 23 april 2002 22:30 schreef erniemars het volgende:
We hadden een goede club moderators en nieuwsposters :) die al connecties hadden met de sponsors vanwege lanparties enzo.

Ik was zelf alleen moderator op het forum, nieuwsposter en zou nogsteeds wat reviews schrijven maar is het niet van gekomen. Was bijvoorbeeld benaderd door een importeur van Tyan om Enermax + senfu waterkoeling + Tyan Tiger MP te testen als eerste van Nederland. Maar we hadden problemen met de coding van de site :( Dus heb dat toen helaas moeten afslaan.

Je bouwt gewoon langzaam een naam op. En op een bepaald moment benaderd de sponsor jou ipv jij de sponsor. Zo ver waren we dus al ... en dat na goed 3 maanden. Jammer dat organisatorisch zo kut verlopen is :(
zonde ;(

maar wij zitten met een man of +/- 10, van scripters tot weetikveel.
ik zorg samen met iemand dus voor de layout(niet echt veel tijd voor ivm school).
en ik doe ook nieuws/review's/how to's.

• Demo

Demo

Op dinsdag 23 april 2002 22:30 schreef erniemars het volgende:
;( zonde :(

• Rhy

Rhy

ja nogal want had het mogen houden ...
Pagina: 1