boegel - er zijn maar 10 soorten mensen in de wereld: diegene die het binaire stelsel kennen en diegene die het niet kennen
Idd, zou gewoon moeten werken hoor.Op maandag 18 maart 2002 20:49 schreef svdmeer het volgende:
Als het met 7.1 kan, kan het met 7.2 ook. Volgens mij verschillen die twee niet zo veel.
boegel - er zijn maar 10 soorten mensen in de wereld: diegene die het binaire stelsel kennen en diegene die het niet kennen
Waar haal jij kernel 2.7.4 vandaanOp maandag 18 maart 2002 21:00 schreef Boegel het volgende:
Een andere kernel...dus jullie beweren dat de driver die geschreven is voor kernel 2.4.4 (Red Hat 7.1) ook zou moeten werken met kernel 2.7.4 ?
zal wel 2.4.7 moeten zijn
Ik ken heel die interne modems nietOp maandag 18 maart 2002 22:07 schreef Pieter het volgende:
pci modem of usb modem? (sorry stond intern niet gelzen)
.
OK, geen kernel 2.7.4, maar wel 2.4.7, klein foutje...
Als ik Red Hat 7.2 installeer, krijg ik zonder problemen mijn grafische kaart geinstalleerd,maar dan zegt em dat het de verkeerde kernel is als ik mijn modem in gang wil krijgen met die driver voor Red Hat 7.1...
En als ik dan terugkeer naar Red Hat 7.1, wil em mijn grafische kaart niet (again verkeerde versie kernel)
Niemand kan me blijkbaar helpen...
Schijt
En toch zal ik em in gang krijgen, op de een of andere manier...grrrr
Ach jah. Dat was in mij tijd....
Maar gewoon ff paar howto's opzoeken. 71 is bijna gelijk aan 72. heb je überhaupt je netwerk kaart geinstalleerd?
.
Verwijderd
Je kunt toch RH 7.1 draaien met de nieuwste kernel.Op maandag 18 maart 2002 20:48 schreef Boegel het volgende:
Er zijn sites die omschrijven hoe het kan onder 7.1, maar ik ben verplicht om met 7.2 te werken, want mijn grafische kaart (Hercules Prophet 3D 4000XT Tv-OUT (Kyro based)) werkt enkel met die kernel...
Is maar een idee
Verwijderd
( wat minder blowen Hemperor, leest wat makkelijker met je ogen open
eeermz, ge zult zelf iets moeten recompilen in de kernel... om die drivers te laten werken
ik heb zelf zo geen dsl modemke meer, 'k heb nu een US model.
'k zou as'k van u was, toch proberen van die pci kaart vanaf te geraken, en er bvb een ethernet modem voor in de plaats te kopen!
Volg BoGy's Visie op http://dcnet.be/praten. Op deze blog kan je eens wat anders lezen als op een ander...
Verwijderd
1 Je kernel "downgraden" naar de juiste versie
2 Zelf een driver schrijven of aanpassen.
3 geduld, en hopen dat er alsnog een driver uitkomt waar je wat aan hebt.
En nou niet meer zeiken dat niemand je helpt, en voortaan
eerst kijken of je hardware wel word ondersteund door Linux voordat je iets koopt.
Owkeej, Heb nog nooit van gehoord maar volgens mij wil ik hem niet ruilen met mijn getweakde etherneterOp woensdag 20 maart 2002 01:05 schreef bogy het volgende:
het gaat hier over die pci-adslmodem (dus nix ethernet...)
eeermz, ge zult zelf iets moeten recompilen in de kernel... om die drivers te laten werken
ik heb zelf zo geen dsl modemke meer, 'k heb nu een US model.
'k zou as'k van u was, toch proberen van die pci kaart vanaf te geraken, en er bvb een ethernet modem voor in de plaats te kopen!
.