>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
probeer anders een games review site zoals www.gamespot.co.uk en kijk wat hun erover vertellen
of ben ik dan toch in de war met Fallout 2????Op maandag 18 maart 2002 21:11 schreef The Will het volgende:
Zitten er Aliens in Jagged Aliance 2![]()
Vaag die ben ik nog nooit tegen gekomen.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Verwijderd
ja, maar dat kan je uitzetten ofzo... weet het niet precies. en in fallout zitten ook aliens jaOp maandag 18 maart 2002 21:11 schreef The Will het volgende:
Zitten er Aliens in Jagged Aliance 2![]()
Vaag die ben ik nog nooit tegen gekomen.
LOLOp maandag 18 maart 2002 21:23 schreef DataBeest het volgende:
[hier stond onzin]
ach ja linkije was voor uitbreiding
uitbreding heb ik zelf nog niet egt gespeeld, schijnt wel errug moeilijk te zijn
ik heb em voorheen ook best vaak gespeeld
als je de eerste leuk vond, dan deze zekerz ook
Niet echt aliens, maar onder de grond zitten wel ergens van die rare beesten (op een gegeven moment wordt je mijn aangevallen door deze beesten, en is zijn output 0 totdat je hem weer gecleared hebt)Op maandag 18 maart 2002 21:21 schreef JUDGExKTF het volgende:
IN fallout zaten aliens in random encounters, in jagged aliance niet zover ik me kan herinneren.
Maar hij is zeker zo leuk als deel 1
[removed]
There is no art to find the minds construction in the face
omdat ik deel 1 zonder handleiding had
ik denk dat ik jagged alliance 2 maar ga kopen en van die aliens had ik ook gehoord maar dan zal ik wel dat alternative game mode uizette.
dat turn based bleek toch echt gaaf te zijn.. net zoals dat alien spel.. damn ben vergete hoe dat spel heet..
je hebt de aarde met allemaal bases en je moet ufo's inteercepten en zodra je bases of stad of een ufo heb neergeschote moet je met wat mannetjes (die je van te voren kan bewapenen
en ondertussen nieuwe technologien ontwikkelen etc.. todat je zoveel wist dat je naar de homeplanet van die aliens kon gaan...
/droommode
....goeie ouwe tijd...
/droommode
Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding
het blijft nog steeds één van m'n favorieten
Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.
Verwijderd
Zie http://www.jamodsquad.com voor een leuke mod.
In de herfst komt er ook nog een total conversion van JA2 uit: Urban Chaos. Zeker iets om naar vooruit te kijken
Hoeft niet hoor, voor zover ik me kan herinneren is dat maar een keer een mijn ingaan, en is dat best lachen.Op dinsdag 19 maart 2002 12:31 schreef JaWa het volgende:
ik denk dat ik jagged alliance 2 maar ga kopen en van die aliens had ik ook gehoord maar dan zal ik wel dat alternative game mode uizette.
X-COM enemy unknown en X-COM 2 Terror from the deepdat turn based bleek toch echt gaaf te zijn.. net zoals dat alien spel.. damn ben vergete hoe dat spel heet..
/droommode
....goeie ouwe tijd...
/droommode
Ook schitterende spellen, al vond ik deel2 wel heel erg op deel 1 lijken alleen dan gedeeltelijk onder water.
[removed]
jaaa.. xcom dat was em terror from the deep had ik ook maar die heb ik volgens mij nooit uitgespeeldOp dinsdag 19 maart 2002 13:17 schreef redwing het volgende:
X-COM enemy unknown en X-COM 2 Terror from the deep
Ook schitterende spellen, al vond ik deel2 wel heel erg op deel 1 lijken alleen dan gedeeltelijk onder water.
Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding
Er was toch ook een De mo van JA2?
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Verwijderd
5 euro teveel...Op woensdag 20 maart 2002 17:14 schreef steveman het volgende:
Ik HOOP dat je het leuk vindt, want dan hou je er thuis op ever te zeiken dat het je zo leuk lijkt, maar 5 euro toch nog te veel vindt om te gokken
Er was toch ook een De mo van JA2?
Verwijderd