[Jagged Alliance 2] Leuk ??

Pagina: 1
Acties:

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 30-01 18:24

Hu9o

Schokkend

Topicstarter
Ik heb deel 1 gespeeld, en was er helemaal weg van.
Nu hoorde ik dat deel 2 ook voor een appel en een ei verkocht wordt bij Dynabyte (€5).

Mijn vraag is, is dit spel ook zo leuk als deel 1? Want ik weet wel dat er heel veel levels zijn die zicht onder de grond afspelen (5 levels diep soms) waar je tegen aliens moet vechten. Dit lijkt me persoonlijk niet zo leuk.

Heeft iemand hier iets over te zeggen waar ik wat aan heb??

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:13

Vos

AFCA

als je 1 te gek vond, vind je 2 ook te gek

probeer anders een games review site zoals www.gamespot.co.uk en kijk wat hun erover vertellen

• The Will
  • Laatst online: 12:15
Zitten er Aliens in Jagged Aliance 2 :?

Vaag die ben ik nog nooit tegen gekomen.

There is no magic.

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Topicstarter
Op maandag 18 maart 2002 21:11 schreef The Will het volgende:

of ben ik dan toch in de war met Fallout 2???? :?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Verwijderd

IN fallout zaten aliens in random encounters, in jagged aliance niet zover ik me kan herinneren.

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Op maandag 18 maart 2002 21:11 schreef The Will het volgende:

ja, maar dat kan je uitzetten ofzo... weet het niet precies. en in fallout zitten ook aliens ja ;).

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:30
in JA2 zijn ze er ook wel maar dan in de alternative play mode ofzo :)

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
:X

[hier stond onzin]

🌞🍃

• Jaguar645
  • Laatst online: 13:30
Op maandag 18 maart 2002 21:23 schreef DataBeest het volgende:
:X

[hier stond onzin]
LOL :D
ach ja linkije was voor uitbreiding :+
uitbreding heb ik zelf nog niet egt gespeeld, schijnt wel errug moeilijk te zijn

Verwijderd

Ja Jagged Alliance 2 is cool 8-)

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:32
Jagged Alliance 2 is een leuke opvolger van zijn voorganger
ik heb em voorheen ook best vaak gespeeld
als je de eerste leuk vond, dan deze zekerz ook :)

• Ivo
  • Laatst online: 14-01-2025

Ivo

Ik heb deel 1 nooit gespeeld, maar deel 2 vond ik vet rulen. Ik was bezig met een Pen and Paper-systeem met hypermoderne wapens enzo en dus ook meer guns georienteerde combat. Weet iemand een site waar ik het systeem van JA/JA2 kan vinden?

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:55
Op maandag 18 maart 2002 21:21 schreef JUDGExKTF het volgende:
IN fallout zaten aliens in random encounters, in jagged aliance niet zover ik me kan herinneren.
Niet echt aliens, maar onder de grond zitten wel ergens van die rare beesten (op een gegeven moment wordt je mijn aangevallen door deze beesten, en is zijn output 0 totdat je hem weer gecleared hebt)
Maar hij is zeker zo leuk als deel 1 :)

[removed]

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:15

PromWarMachine

Forsaken Archer

Aangezien ik alleen deel 2 ken, heb ik niet echt een goed oordeel te vellen. Deel 2 ging bij mij al gauw vervelen, ik was niet zo weg van dat turn-based gedoe. Geef mij maar realtime action zoals in Renegade :Y)

Dividend for Starters

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Deel 1 heb ik ook heeeeeel veel gespeeld. Heb deel 2 nog liggen maar nooit echt tijd voor gemaakt. Nu ik dit topic lees toch maar weer is gaan doen.

There is no art to find the minds construction in the face

• JaWa
  • Laatst online: 18-01 00:28

JaWa

zie hier een icon

deeel 1 was gaaaf kan me nog herinnere dat je met een stuk staal en een berretta een mega gun kon maken net zoals met een 357
omdat ik deel 1 zonder handleiding had ;) heb ik echt dagen gepuzzeld voordat ik geld kreeg en voordat ik een volgende map in kon lopen |:(

ik denk dat ik jagged alliance 2 maar ga kopen en van die aliens had ik ook gehoord maar dan zal ik wel dat alternative game mode uizette.

dat turn based bleek toch echt gaaf te zijn.. net zoals dat alien spel.. damn ben vergete hoe dat spel heet..

je hebt de aarde met allemaal bases en je moet ufo's inteercepten en zodra je bases of stad of een ufo heb neergeschote moet je met wat mannetjes (die je van te voren kan bewapenen :) ) zon site clearen
en ondertussen nieuwe technologien ontwikkelen etc.. todat je zoveel wist dat je naar de homeplanet van die aliens kon gaan...
/droommode
....goeie ouwe tijd...
/droommode

Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding

• Sapstengel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-09-2025

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Voor die 5 euro heb je een rete gaaf spel!
het blijft nog steeds één van m'n favorieten

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

Verwijderd

Aye, JA2 is zeker een leuke game ;) Als je van turn based tactical games houd, natuurlijk.

Zie http://www.jamodsquad.com voor een leuke mod.

In de herfst komt er ook nog een total conversion van JA2 uit: Urban Chaos. Zeker iets om naar vooruit te kijken ;)

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:55
Op dinsdag 19 maart 2002 12:31 schreef JaWa het volgende:
ik denk dat ik jagged alliance 2 maar ga kopen en van die aliens had ik ook gehoord maar dan zal ik wel dat alternative game mode uizette.
Hoeft niet hoor, voor zover ik me kan herinneren is dat maar een keer een mijn ingaan, en is dat best lachen.
dat turn based bleek toch echt gaaf te zijn.. net zoals dat alien spel.. damn ben vergete hoe dat spel heet..
/droommode
....goeie ouwe tijd...
/droommode
X-COM enemy unknown en X-COM 2 Terror from the deep :)
Ook schitterende spellen, al vond ik deel2 wel heel erg op deel 1 lijken alleen dan gedeeltelijk onder water.

[removed]

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
4 euro zelfs in diverse winkels nu :D

o.a.

bart smit & intertoys

Twitter | Linkedin

• JaWa
  • Laatst online: 18-01 00:28

JaWa

zie hier een icon

Op dinsdag 19 maart 2002 13:17 schreef redwing het volgende:
X-COM enemy unknown en X-COM 2 Terror from the deep :)
Ook schitterende spellen, al vond ik deel2 wel heel erg op deel 1 lijken alleen dan gedeeltelijk onder water.
jaaa.. xcom dat was em terror from the deep had ik ook maar die heb ik volgens mij nooit uitgespeeld

Switched to the Dark Side 2005. Occasional dabbling in photography and coding

• steveman
  • Laatst online: 14:59

steveman

Comfortabel ten onder

Ik HOOP dat je het leuk vindt, want dan hou je er thuis op ever te zeiken dat het je zo leuk lijkt, maar 5 euro toch nog te veel vindt om te gokken ;)

Er was toch ook een De mo van JA2?

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Verwijderd

Op woensdag 20 maart 2002 17:14 schreef steveman het volgende:
Ik HOOP dat je het leuk vindt, want dan hou je er thuis op ever te zeiken dat het je zo leuk lijkt, maar 5 euro toch nog te veel vindt om te gokken ;)

Er was toch ook een De mo van JA2?
5 euro teveel... :+ Maar ja er is ook een Demo van JA 2

Verwijderd

Ik vind het maar een slecht spel maar ja zal wel aan mij liggen

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Topicstarter
[topic=445029]

Verwijderd

JA 2 is erg cool, alleen het modificeren van wapens is niet meer zo duidelijk als bij JA1. Maar het is echt een cool spel, vooral de verbetering dat je alleen turns krijgt als je vijanden ziet.
Pagina: 1