MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
Ik zie ut al ,dom van me 
Je kan tog gewoon het standaard overclockproggie van hercules gebruiken ?
Hercules 3d tweaker ,staat wel op de cd.
Je kan tog gewoon het standaard overclockproggie van hercules gebruiken ?
Hercules 3d tweaker ,staat wel op de cd.
gewoon even testen met een tweakprog. kijken of de comp vast loopt en dan terug klokken.Gewoon proberen.
niet zo snel trappen volgende keer aub 
lees de faq
overklokken heeft altijd bepaalde factoren.
Dus ligt er aan of je cooling goed is en hoe hoog de temperatuur is. Tis wat overklokken ,testen en dan weer wat hoger klokken of lager klokken.
lees de faq
overklokken heeft altijd bepaalde factoren.
Dus ligt er aan of je cooling goed is en hoe hoog de temperatuur is. Tis wat overklokken ,testen en dan weer wat hoger klokken of lager klokken.
Verwijderd
Die kaart heb ik ook gehad, en ik vond het een K*T kaart!!
En die 3Dmark 2001 score is heel normaal met die kaart ik haalde met het systeem in me sig 2110 zonder overclock.
En dat je systeem crasht door die kaart is een kwesie van wennen of een andere kaart nemen.
Die 4000 XT heeft er bij mij 1 maand ingezeten en daarna heb ik die R8500 gekocht, echt een wereld van verschil
En die 3Dmark 2001 score is heel normaal met die kaart ik haalde met het systeem in me sig 2110 zonder overclock.
En dat je systeem crasht door die kaart is een kwesie van wennen of een andere kaart nemen.
Die 4000 XT heeft er bij mij 1 maand ingezeten en daarna heb ik die R8500 gekocht, echt een wereld van verschil
een Kyro1 krijg je hooguit 5 mhz bij-op 130 mhz ipv 125 mhz moet net kunnen
Pagina: 1