Toon posts:

[CM] Airflow vraagje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus even mijn creatieve kant gebruikt om even mijn pc situatie te schetsen

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=2452314417

Nu is mijn vraag is dit een beetje een goeie oplossing om airflow te creëren in mijn pc???

De blauwe fan's wil ik erin maken

• Peertje NL
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-01 20:52
zijn hier al niet eeeruuuuugh veel topics over, probeer de search eens

Reality beats fiction by far!

Verwijderd

Jep ik denk het wel, alleen als je er nog een FAN in zou willen zetten zou ik hem weer onderaan plaatsen, anders heb je weer teveel out-take. Bij deze opstelling zal dit wel meevallen. Je hebt natuurlijk zo wel iets meer out-take maar das niet zo erg!

ps. bier = vies :?

• Go0s
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-10-2010
Op maandag 18 maart 2002 20:55 schreef E-MANs het volgende:
Nou heb je dit neer getijpt maar je had ook gewoon ja of nee kunnen antwoorden. Is ook nog eens korter!

OffTopic:

Volgens mij zit dat wel flex. Ik denk dat je wel een goede airflow hebt. Anders kijk hier eens :)

Verwijderd

-deleted-

Verwijderd

Op maandag 18 maart 2002 20:56 schreef Digital-X het volgende:
Jep ik denk het wel, alleen als je er nog een FAN in zou willen zetten zou ik hem weer onderaan plaatsen, anders heb je weer teveel out-take. Bij deze opstelling zal dit wel meevallen. Je hebt natuurlijk zo wel iets meer out-take maar das niet zo erg!

ps. bier = vies :?
Wil je niet spotten met onze grote vriend!!!!! Biertje!!

Je moet gewoon zorgen dat er ongeveer evenveel out-take is als in-take. En warme lucht stijgt dus moet je zorgen dat er onder in de kast lucht naar binnen wordt geblaast en boven in de warme lucht weg wordt gezogen.

Verwijderd

Op maandag 18 maart 2002 20:55 schreef E-MANs het volgende:
<off topic>

Dit vind ik altijd van die loze opmerkingen. Als je het niet weet of wilt zeggen, zeg het dan ook gewoon niet! Hier heeft ie toch helemaal nx aan! Maybe is ie wel nieuw hier op GoT (net als ik) en dan krijgt ie zo'n antwoord! Slaat toch nergens op. Als je al wat langer op dit forum zit, heb je nog niet het recht om zomaar mensen af te zeiken (zo vind ik het namelijk) Zeg dan gewoon nx.

</off topic>

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:01

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

bmp is bad, very bad :7

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Verwijderd

Op maandag 18 maart 2002 21:02 schreef freezy17 het volgende:

[..]

Wil je niet spotten met onze grote vriend!!!!! Biertje!!
Ik zeg niet dat bier vies is! Dat staat bij het icoontje van meneer de topic-starter!

Biertje!! >:)

Verwijderd

Topicstarter
Ok kerels hartelijk dank.
Ik gaat er binnenkort dus even de zaag in zetten en een paar fannetjes er inbouwen

En het bier = vies is meer een soort insiders grapje tussen mij en vrienden zeg maar.
Pagina: 1