"Heilzaam is slechts, wanneer in de spiegel der mensenziel zich de hele gemeenschap vormt; en in de gemeenschap leeft: de kracht van de ziel van de enkeling"
Ej, die hem ik ok gehad, das een simpele.
Heb hem hier 2 keer gehad (2 verschillende pc's) en was bij allebei het geheugen.
Oplossing : haal ff een dimm eruit, geeftie het weer : volgende dimm eruit.
Na de installatie kan je ze gewoon weer terug stoppen
Heb hem hier 2 keer gehad (2 verschillende pc's) en was bij allebei het geheugen.
hai die hai,
Verdomt als t niet waar is dat doet t em
THANKX
ga er morgen mee verder bedankt
Verdomt als t niet waar is dat doet t em
THANKX
ga er morgen mee verder bedankt
"Heilzaam is slechts, wanneer in de spiegel der mensenziel zich de hele gemeenschap vormt; en in de gemeenschap leeft: de kracht van de ziel van de enkeling"
Ik heb precies het zelfde gehad, dimm eruit en het ging goed, alleen toen ik de dimm terug stopte na de installatie liep de pc gelijk vast, dimm is kapot denk ik.Op maandag 18 maart 2002 20:54 schreef Dreamstar het volgende:
Ej, die hem ik ok gehad, das een simpele.
hai die hai,
dimm werkt prima na opnieuw erweer in gestopt te hebben.
dimm werkt prima na opnieuw erweer in gestopt te hebben.
www.memtest86.org
daar kun je een bootdisk downloaden die je geheugen test. Als je daarmee fouten in je geheugen vind, is die module ook gewoon stuk. (tenzij je mobo dood is maar daar ga ik niet vanuit)
Dit programma geeft ook nog eens aan op hoeveel mb de fouten zitten. Dus als de fouten op 140 mb zitten en je hebt 2 x 128 mb erin zitten dan is dimm 2 stuk, etc.
daar kun je een bootdisk downloaden die je geheugen test. Als je daarmee fouten in je geheugen vind, is die module ook gewoon stuk. (tenzij je mobo dood is maar daar ga ik niet vanuit)
Dit programma geeft ook nog eens aan op hoeveel mb de fouten zitten. Dus als de fouten op 140 mb zitten en je hebt 2 x 128 mb erin zitten dan is dimm 2 stuk, etc.
die link is fout. moet .com zijn, niet .orgOp woensdag 20 maart 2002 10:17 schreef LoCuTuS2000 het volgende:
www.memtest86.org
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Ik doe het altijd verkeerd met die linkOp woensdag 20 maart 2002 10:21 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
[..]
die link is fout. moet .com zijn, niet .org
Pagina: 1