Gasten er iets vreemds aan de hand met mijn nieuwe ccfl. Hij knippert op het moment dat ik bijvoorbeeld IE open en knippert als ik met mijn scrollwieltje scroll. Hoe kan dit in godsnaam???
Greetz
Greetz
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
Verwijderd
Spreek ff duidelijke taal wil jeOp maandag 18 maart 2002 20:12 schreef SAF het volgende:
Yo de voeding is een 300w moet voldoende zijn. Dis mijn 2e cffl de ander is helaas rip gaan door onhandigheid. Hij zit op de zelfde manier aangesloten als die eerste
Saf gaat nu even pics maken
Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB
Verwijderd
waarom kan ik het dan wel?Op maandag 18 maart 2002 20:25 schreef SAF het volgende:
Helaas is Endoria.net effe dood voor onderhoud dus kan ik geen pics uppen

1
| http://tweakers.net/ext/i.dsp/1008385580.jpg |
Rofl!Op maandag 18 maart 2002 20:08 schreef Oxigun het volgende:
edit: greetz zijn verboden. (wij zijn asocialen die niet persoonlijk aangesproken willen worden)
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
zit je muis aan je fan vast ofzo?Op maandag 18 maart 2002 20:22 schreef T-Mug het volgende:
mijn coeler maakt ook een tikkent geluid als ik scroll
/me wil toch ook een 450 enermax
Nee, maar je muis zit aan je mobo, en dat zit aan je voeding... en je fan ookOp maandag 18 maart 2002 22:15 schreef Oxigun het volgende:
ja vage voltages...
[..]
zit je muis aan je fan vast ofzo?
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
Verwijderd
Neh je hebt een 340 Watt voeding hoorOp dinsdag 19 maart 2002 00:20 schreef KingOfDos het volgende:
het is niet alleen het voltage dat _GOED_ moet zijn maar ook de Amperes, mijn voeding is:
5v: 30a
12v: 15a
3,3v: 28a
het is een Chieftec 315 WaTT voeding.
een chieftec voeding valt onder de cat "merk".
[afbeelding]
watvoor Amperes levert jou voeding?
en er zit een verschil tussen een voeding van 10 euro en 100 euro(die van 100 zal veel stabieler en sterker zijn, ookal zijn ze allebij 300watt, het gaat ook om de amperes).