Toon posts:

[suse 7.2] gaim msn

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben een tijdje aan het klooien met gaim.
Ik hier graag mee op MSN kunnen (ja ik weet het maar veel vrieden hebbu het he) ik installeer de plugin. en vul alle gegevens in. ik klik op signon maar hij logt niet in :(
in de terminal zie ik dan could not resolve host namen: messenger.hotmail.com ja maar wat doe ik er aan
wat kan ik fout gedaan

• ajvdvegt
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-12-2025
Ergens in je voorkeuren kan je een debugvenster laten zien. Komt daar misschien meer info in te staan? En kan je wel met een browser naar hotmail toe, of zit je achter een firewall die dat tegenhoud?

I don't kill flies, but I like to mess with their minds. I hold them above globes. They freak out and yell "Whooa, I'm *way* too high." -- Bruce Baum

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 18 maart 2002 19:52 schreef ajvdvegt het volgende:
Ergens in je voorkeuren kan je een debugvenster laten zien. Komt daar misschien meer info in te staan? En kan je wel met een browser naar hotmail toe, of zit je achter een firewall die dat tegenhoud?
bij het debus windows geeft die Logging in usging MSN...
Verder niks.
hotmail ken k wel openen. maar ik zit achter een proxy ja.
ik heb hem op http port 8080 moet dus werken :(

• Valium
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09-05 16:54

Valium

- rustig maar -

Volgens mij is Gaim-msn niet webproxy-compatible. Dus in jouw geval vette pech. Misschien kun je d'r omheen als je het IP-adres hardcoded in je /etc/hosts zet
(dus 123.456.789.012 messenger.hotmail.com)

Verwijderd

Topicstarter
werkt ook niet. anders probeer ik wel een andere MSN client.Nog goede tips. heb al in de zoek gekeken maar je weet het nooit. heb al verschillende ge probeerd maar werkt niet leker

• Hexyl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-09-2025
bovenstaande probleem heb ik ook alleen logt hij bij mij in en flikkert hij mij er weer uit, wat is een andere goede msn client?

• sebas
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-12-2025

Everyone complains of his memory, no one of his judgement.

• Hexyl
de tar.gz ofzo is geinstalleerd hoe voer ik merlin nou uit

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-05 21:35

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Als hij goed geïnstalleerd is dan kun je gewoon 'kmerlin' draaien in een terminal emulator om hem tevoorschijn te toveren.

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

• Hexyl
odysseus schreef op 08 september 2002 @ 19:40:
Als hij goed geïnstalleerd is dan kun je gewoon 'kmerlin' draaien in een terminal emulator om hem tevoorschijn te toveren.
hij staat gewoon in de map, maar er staat dat ik moet compilen met het commando 'make' maar volgens SuSe bestaat dat commando niet

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Phant0m... gebruik search en kick geen ouwe topics omhoog, zeker niet met zo'n vraag waarop je het antwoord zelf kan vinden. ALS-JE-BLIEFT. Dank je.

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.