Toon posts:

DVD Decompileren, Hoe ? Kan het ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand hoe je een DVD film, in plaats van alle .vob,.ifo enzo.bestanden, terug kunt decompileren naar
alle bestanden van menu's audio streams en ondertitels en mpg bestanden?

Heb een beetje op internet zitten rommelen, maar kan er eigenlijk niets van vinden. Iemand ervaring mee?
Anders een alternatief om een dvd te rippen met ondertitel (Nederlands), AC3 stream audio (engels) en Beeld kwaliteit naar SVCD toe (Bitrate 2100)? Dan passen er namelijk 2 filmpies op een DVD Recordable (4 uur film).

Somebody :?

Verwijderd

Topicstarter
Nobody knows :Z :?

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:47

JvS

Ik heb hem zelf ook

ondertitels rippen moet je kunnen vinden, beeld rippen en omzetten in svcd moet je kunnen vinden, AC3 stream rippen en achter beeld zetten moet je kunnen vinden (ik vraag me af of svcd AC3 geluid support, ik gok bijna van niet, misschien wel MPEG2 5.1 geluid, bestaat namlijk ook).

Menu's kan je shaken met SVCD denk ik

www.vcdhelper.com staan allerlei guides.

Ik denk alleen niet dat het lukt om je DVD speler svcd met AC3 geluid te laten snappen (als dat al bestaat).

Over SVCD is wel heel veel info te vinden op het net (google en vcdhelper.com, www.whatis.com etc etc etc).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07:24

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

SVCD met AC3 kun je denk ik vergeten, SVCD ondersteund
32 - 384 kbit/sec MPEG-1 Layer2
Maar je kunt wel 2 audiostreams toevoegen.

En verder wat betreft menu's je kunt met (S)VCD erg simpele menus maken in trant van, je krijgt menu je kunt wat selecteren en na die film gaat hij weer naar die menu terug.
Dus niet zo heftig als DVD-menu's

Verwijderd

Op maandag 18 maart 2002 19:45 schreef ThaP het volgende:
Weet iemand hoe je een DVD film, in plaats van alle .vob,.ifo enzo.bestanden, terug kunt decompileren naar
alle bestanden van menu's audio streams en ondertitels en mpg bestanden?

Heb een beetje op internet zitten rommelen, maar kan er eigenlijk niets van vinden. Iemand ervaring mee?
Anders een alternatief om een dvd te rippen met ondertitel (Nederlands), AC3 stream audio (engels) en Beeld kwaliteit naar SVCD toe (Bitrate 2100)? Dan passen er namelijk 2 filmpies op een DVD Recordable (4 uur film).

Somebody :?
misschien heb je hier iets aan ?
je kunt een dvd authoren en bijv audio streams en trailers weg laten en dan fijn burnen op dvd-r ........
hell of a job alleen.
ga naar http://www.doom9.org
hij heeft een guide hiervoor.
succes ermee ;)