M'n verbinding is afgesloten omdat ik (schijnt) een rekening uit oktober en november 2000 (!) niet heb betaald! Ik heb nog rekenafschriften, waarop staat dat ze beide rekeningen hebben afgeschreven, maar vervolgens hebben ze diezelfde bedragen teruggestort!! Om 'administratieve redenen'.....!
Het is in totaal 360 euro.... WAT MOET IK DOEN????!!!!!
Wat kunnen ze me maken? Damn, echt verrot dit.....
Heb ik ook wel 's gehad, gewoon de helpdesk bellen, dan iom hun geld terugstorten en geduldig afwachten tot je weer aangesloten wordtOp maandag 18 maart 2002 19:41 schreef DataBeest het volgende:
De helpdesk bellen lijkt mij het beste.
Verwijderd
Het is ook niet echt slim om op het moment dat er geld wordt teruggestort te denken van "Hej, das weer een meevallertje, wat een sukkels daar bij Telfort!"... Heb ik zelf ook een aantal keren gedacht en dat heeft mij een gezellig bezoekje van de deurwaarder opgeleverd.
pardon €360,- ?????
Voor dat bedrag zou ik nog maar even wachten... Als ze gaan dreigen met deurwaarders kan je altijd nog bellen.
Voor dat bedrag zou ik nog maar even wachten... Als ze gaan dreigen met deurwaarders kan je altijd nog bellen.
Die €360,- moet hij toch echt terugbetalen dus waarom wachten?Op maandag 18 maart 2002 19:56 schreef MadMurdock het volgende:
pardon €360,- ?????
Klunk, Telfort schijnt een probleem te hebben met hun administratie... ff bellen dus. (Er zijn er meer die afgesloten zijn)
Thanx guys, maar het mocht allemaal niet baten... 
Die 360 euro moet ik betalen... ga ik morgen doen, voordat de deurwaarder langskomt! Heb gelijk mn abonnement opgezegd! Wat is Telfort toch triest!!!
Ik ga voor BEN!!!
Die 360 euro moet ik betalen... ga ik morgen doen, voordat de deurwaarder langskomt! Heb gelijk mn abonnement opgezegd! Wat is Telfort toch triest!!!
Pagina: 1