Heya
ik heb gisteren effe alle onderdelen uit mijn pa z'n bigtower gehaald en die in 'n midi-towertje gezet. Zet ik de PC aan, maakt de voeding zo'n super raar geluidje (heel hoge sound, net of er iets kortgesloten word
) ... dus ik dacht, hmmz das zeker de voeding, dus ik ff 'n andere voeding gepakt die ik hier had liggen... en probeer ik em net uit, alweer hetzelfde probleem
er zit geen leven in die hele computer ... koelertjes etc. gaan allemaal NIET aan
... heeft iemand 'n idee wat hier et probleempie kan zijn??
het gaat om 'n AMD K6-II 400 op 'n DFI moederbordje (AT/ATX).. in een AT Kast ... en Ja .. ik heb alles goed aangesloten
.. ik maak vaak genoeg pc-tjes (met m'n opleiding enz) ... maar wat hier het probleem is, zou ik nu echt ff nie weten...
Help please ?!?!
ik heb gisteren effe alle onderdelen uit mijn pa z'n bigtower gehaald en die in 'n midi-towertje gezet. Zet ik de PC aan, maakt de voeding zo'n super raar geluidje (heel hoge sound, net of er iets kortgesloten word
het gaat om 'n AMD K6-II 400 op 'n DFI moederbordje (AT/ATX).. in een AT Kast ... en Ja .. ik heb alles goed aangesloten
Help please ?!?!