Ik zit een beetje te prutsen met TIdTelnet uit Delphi 6: het doel is om contact te maken met een mail server en dan vervolgens mailtjes op te halen. Ik weet dat het ook met de POP-component kan, maar da's te makkelijk. 
Ik ben nu zo ver dat ik contact kan maken en user + password kan versturen, maar het punt zit 'm in het afhandelen van de replies.
De truuk is de volgende:
- je stuurt een POP-commando, bijvoorbeeld USER <mijn loginnaam> CRLF
- de server zegt: +OK <blablabla>
- het volgende commando kan verstuurd worden.
Hoe laat ik TIdTelnet "wachten" op een reply voordat de procedure doorgaat met het versturen van een nieuw commando?
Ik heb al wat zitten prutsen met SendCommand() en CmdResult(), maar het wil niet erg vlotten.
Weet iemand ergens wat voorbeelden met TIdTelnet met source om wat ideeen uit op te doen? De standaard voorbeelden van Indy schieten niet echt op en Google komt niet verder dan die voorbeelden...
Ik ben nu zo ver dat ik contact kan maken en user + password kan versturen, maar het punt zit 'm in het afhandelen van de replies.
De truuk is de volgende:
- je stuurt een POP-commando, bijvoorbeeld USER <mijn loginnaam> CRLF
- de server zegt: +OK <blablabla>
- het volgende commando kan verstuurd worden.
Hoe laat ik TIdTelnet "wachten" op een reply voordat de procedure doorgaat met het versturen van een nieuw commando?
Ik heb al wat zitten prutsen met SendCommand() en CmdResult(), maar het wil niet erg vlotten.
Weet iemand ergens wat voorbeelden met TIdTelnet met source om wat ideeen uit op te doen? De standaard voorbeelden van Indy schieten niet echt op en Google komt niet verder dan die voorbeelden...
Zo scherp als een voetbal!