Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Tweakers forum op cd of download

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste admins, het tweakers forum is in de afgelopen jaren enorm gegroeid en bevat een enorme database met een schat aan informatie. Zou het niet mogelijk zijn om de complete database met interface op cd aan te bieden of misschien voor download. Voor mensen met een analoge modem kan dit heel bruikbaar zijn. Het tweakers forum is wel 100 keer beter dan de help van windows. Het updaten kan een maal per week en mensen kunnen dan de laatste versie direct downen.

:)

Verwijderd

Hmm vraag me af of dat handig is met ruim 4 gig aan data met een analoog modempje maar goed...geduld is een schone zaak :)

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Dubbelpost :?

[topic=443017/1/100]

Professioneel Hyves-weigeraar

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Het is as-is al een goede research database. Ik WIL GoT nieteens op CD. Dan kun je nieteens meer reageren enzo :{

Nee, je hebt er online meer aan.

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06:02

Destruction

(ex-)Automonteur

Ik heb ooit ergens gelezen dat AntonT plannen had het oude onzinforum op cd uit te brengen (het welbekende Tweakers over Tweakers Onzin Forum that is).

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

Verwijderd

Nou, er zijn geruchten dat dat OnzinForum is getrashed.

dus dev/null *.*

Maar de HK op CD..... >:)

Vraag: Hoeveel GB is de HK eigenlijk?

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
HK komt daar natuurlijk niet bij. Kunnen we WOS niet aan MS verkopen ofzo? Die helpfile van WOS is beter dan alles wat MS heeft geprobeerd aan oplossingen in de helpfile te zetten :D

Nieuwe sneltoets voor windows: F1 = http://gathering.tweakers.net :+

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Op maandag 18 maart 2002 20:34 schreef Grrrrrene het volgende:
HK komt daar natuurlijk niet bij. Kunnen we WOS niet aan MS verkopen ofzo? Die helpfile van WOS is beter dan alles wat MS heeft geprobeerd aan oplossingen in de helpfile te zetten :D

En dan zoeken en als eerste reactie "MS zuigt" tegenkomen :P

• Destruction
  • Laatst online: 06:02

Destruction

(ex-)Automonteur

Op maandag 18 maart 2002 20:31 schreef GSMboy het volgende:
Nou, er zijn geruchten dat dat OnzinForum is getrashed.
Ze hebben vast nog wel een oude dbdump waar onzinforun nog in staat..

:D

Je kunt het proberen.. :)

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-11 16:46
Probleem lijkt me dan te ontstaan rond de rechten, bij de huidige structuur (die in principe niet met terugwerkende kracht ongedaan kan worden gemaakt) liggen de auteursrechten bij de poster, niet bij tweakers B.V. Je zou dan voor een CD-GoT ieder afzonderlijk lid om toestemming voor het gebruik van zijn posts moeten vragen...

We spend our years as a tale that is told

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

Wel raar dan dat ik vandaag al minstens 5 topics langs heb zien komen waarvan de oplossing bij MS staat :{

• Buzzman
  • Niet online
Op dinsdag 19 maart 2002 00:03 schreef DR het volgende:

[..]

Wel raar dan dat ik vandaag al minstens 5 topics langs heb zien komen waarvan de oplossing bij MS staat :{
idd, microsoft is zo slecht nog niet ;)

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-11 15:35
Op dinsdag 19 maart 2002 00:04 schreef Buzzman het volgende:

[..]

idd, microsoft is zo slecht nog niet ;)
microsoft & amd rulez.
Pagina: 1