Verwijderd
benieuwd of ie ook draait op mijn GF2GTS
GF2 demos liepen ook op mijn GF1 destijds
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Verwijderd
Die hebben alle G krachten, maar pas bij de 3 is het hardwarematig. Bij de 256 & Gkracht2 varianten wordt het dus gedaan dmv emulatie. En dat is zeer nadelig voor de prestatie wanneer er een pixel shader wordt gebruikt.
kijk maar naar het verschil in score vd pixel shader van 3dmark2k1 (met al die rondlopende popetjes die elkaar neerknallen op spiegelende ondergrond) tussen een GeF2 TI en GeF 3 Ti200.
En vertex shaders is onmogelijk met kaartjes lager dan GeF3.
{signature}
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
NIKON D70 | flitser: SB-800 | AF-S Nikkor 12-24 ED DX | AF-S Nikkor 24-85 ED DX| AF-S Nikkor 80-200mm ED F1:2.8 D | Sigma 90mm F2.8 EX Macro 1:1 ! www.josla.com
Effe googlelen en voila eerste hit.Op dinsdag 19 maart 2002 18:35 schreef Extra300s het volgende:
Heeft iemand een linkje naar die demo?
http://www.nvidia.com/view.asp?IO=demo_wolfman
Direct van de nividia site te downen. Das toch niet zo moeilijk
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Verwijderd
Same here. Ik heb een Elsa Gladiac 721. Drivers: 23.12. Misschien is dat het, de drivers? Gebruik jij misschien een van de latere betas?Op dinsdag 19 maart 2002 23:39 schreef NL het volgende:
hoe kan het dan dat ie bij mij niet goed werkt. Heb ook een geforce 3 Ti 200. Ik krijg alleen zijn ogen te zien
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Verwijderd
dus dat word ff de nieuwe drivers downloaden , kijken of ie het dan werkt
Verwijderd
ps. mn ti200 loopt op 235/500
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙