Toon posts:

Goede CPU temp?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een AMD Athlon XP 1900+ met een Thermaltale Volcano 7 als cooler. De CPU wordt idle 52 en stressed 58 graden. Is dat een goede temp? Of kan dat nog beter?

• nicxz
  • Registratie: April 2001
  • Niet online
Het kan altijd beter. Hint: vloeibare stikstof. Succes, en we willen pics zien! :)

"Honesty may be the best policy, but it’s important to remember that apparently, by elimination, dishonesty is the second-best policy." George Carlin

• I.R. Overclocked
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-05-2025

I.R. Overclocked

Stupid Intell...

Ik zit hier met een Dual AMD 1800+ (A7M266-D) met een FSB van 141, 1913+ dus. Met een temp. (vlogens mijn i-panel) van 48.5 / 49 graden, dit is met coolermaster coolers (1800/2000+ rating)

-edit-
deze temperaturen zijn met }:O
-edit-

*I.R. gebruikt de search: 'point ' was geen geldig woord, veranderd naar 'point'

Verwijderd

hoe lager hoe beter

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Mijn duron 700@784 wordt idle 31 C en stressed 36 C ,ook met een thermaltake vulcano 7.

Komt denk omdat jou processor veel meer watt is ,maar die cooler moet veel beter kunnen in jouw geval ,denk zo'n 41 idle ,48 stressed ofzo.

Verwijderd

Topicstarter
Misschoen moet er iets van koelpasta op? Er zit wil een soort zwart plaatje op, maar volgense mij is dat niet voldoende.

Verwijderd

Zie [topic=300967/1/40]
Het is niet echt de bedoeling om voor iedere user apart een nieuw topic aan te maken over z'n temps. Lees eens een stukje in dat topic, en/of lees eens wat topics uit de search. Dit komt dagelijks 16 keer langs...

Verwijderd

Mijn 1700+ wordt 39C op 1607Mhz...
Ik heb een MSI KT3 Ultra en een Thermal Take Dragon Orb 3

Absoluut niet warm dus...

• Chief_B
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07 13:00

Chief_B

prima hoor ... heb ook een 1900 en die wordt 51/54 ze kunnen tot de 90 dacht ik ...

The Chief

Pagina: 1