hier zou een slimme opmerking kunnen staan
maar die staat er niet
Maarre.. je kunt enigzins met sockets werken in combinatie met flash, dacht ik. D`r komt wel een bult server software bij kijken, maar dan heb je ook wat.
Client site gaat het je niet lukken denk ik.
Over het slotje laat ik me niet uit, niet mijn zaak
en dit draadje is nu ook niet de plek om ermee door te gaan!!
daar was mijn vorige thread voor... maarja die is gesloten
maar die staat er niet

als je dat verschil wist had je het topic niet geopend
simpel toch?
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
vindt ik geen stijl!!!
als ik niet eens de kans krijg om mn vraag te stellen waarvoor het eigenlijk nodig is.... misschien is het gewoon wel client side op te lossen en ben ik gewoon dom bezig om het in php te doen!!!
maar die staat er niet
offtopic: (sorry, `k kan niet stoppen
Misschien kun je ook wat proberen met applets.
Edit: het slotje was wel terecht, je had je topic alleen anders moeten noemen, en dat zou kunnen indien je enige research had verricht op dit gebied.
* Blue-eagle out
dat mag je vindenOp maandag 18 maart 2002 19:14 schreef hobbeldebobbel het volgende:
niet zo simpel vind ik!!! als bovenstaande reactie gekomen was.... nee hoor jouw reactie meteen van: client/server side blablabla
vindt ik geen stijl!!!
en als ik dit lees heb ik mijn sluitmessage goed ingeschatals ik niet eens de kans krijg om mn vraag te stellen waarvoor het eigenlijk nodig is.... misschien is het gewoon wel client side op te lossen en ben ik gewoon dom bezig om het in php te doen!!!
/edit
let's try ??? of krijg ik dan weer een note?
/edit2
dus het is mogelijk clientside... maar je weet niet eens wat ik WIL
maar die staat er niet
dat lijkt me een goed planOp maandag 18 maart 2002 19:19 schreef hobbeldebobbel het volgende:
dan open ik een nieuw topic... maar 1 tegen 10 dat die ook weer geclosed wordt
mits het aan: [topic=397053/1/25]
punt 1 t/m 5 voldoet
[topic=443012/1]
maar die staat er niet
ok niet om het een of anderOp maandag 18 maart 2002 19:28 schreef hobbeldebobbel het volgende:
done
[topic=443012/1]
maar ik ben het weer niet eens met je topic
ontbreekt helemaal1 [...] Let op: wij zijn geen "quick fix" dus eerst zelf zoeken en zelf moeite doen.
mist helemaal2 [..] Maak in je verhaal een duidelijke uiteenzetting van wat je al gedaan hebt en wat er fout gaat.
staat niet voor niets vet gedruktP&W is gericht op het zelf maken van dingen en in het oplossen van problemen die daarbij kunnen ontstaan.
dus ik ga ff overleggen maar imho kan deze weer dicht
1) de php versie heb ik...... dus dat ik er zelf niks voor doe is onzin!!! Vraag naar het juiste advies om in welke taal het te schrijven, en in welke taal het mogelijk is... misschien een paar tutorials in welke richting ik moet zoeken.Op maandag 18 maart 2002 19:40 schreef D2k het volgende:
ontbreekt helemaal
mist helemaal
staat niet voor niets vet gedrukt
dus ik ga ff overleggen maar imho kan deze weer dicht
2)als het niet duidelijk is wat de bedoeling is: zie het active desktop thread in SA
3) zelf maken: DUH tuurlijk wil ik het zelf in elkaar flexen! ben bereid om een tutorial te lezen,door te nemen of whatever!!!!!!!!!
dus mijn mening: ongegrond!
maar heb heter gerust over...... heb alle tijd
maar die staat er niet
Maarreuhm... Dat jij dat wel _gedacht_ hebt zegt nog niet dat het ook duidelijk is voor de users/etc hier...Op maandag 18 maart 2002 19:45 schreef hobbeldebobbel het volgende:
dus mijn mening: ongegrond!
Oftewel, mijn mening: gegrond.
voel een beetje iets van een vijandige sfeer..... of ligt dat aan mij!
en attitude.... kom op zeg... zie zijn jullie om mij te zeggen of ik een attitude heb!
vind(t) het gewoon geheel onterecht!!!!!!
waarom krijg ik dan wel een reactie waar ik mee vooruit kan!!!!!!!!!!!!!!!
sorry maar ik kon het niet laten om zoveel ! te zetten, en waarom zou ik een attitude hebben... idd ik heb niet over de 1 miljoen posts, klopt.... maar ik zit dan ook niet continu achter de comp.
evt flames zijn zeer zeker niet bedoeld!!!! zoals hierboven bedoeld..... misschien dat het verkeerd opgevat wordt.....
maar die staat er niet
Deze info had je zelf ook met GEMAK kunnen vinden met een beetje google-werk.
Je gedrag is gewoon ronduit kinderachtig te noemen meer niet.
Daarom gaat je topic dicht - grow up & post again.
Just another 2 eurocentjes
valt het op?Op maandag 18 maart 2002 20:00 schreef hobbeldebobbel het volgende:
eeeeuh... ok zo kan het ook.. jullie zijn het er dus helemaal niet mee eens..... leuk.
als jijvoel een beetje iets van een vijandige sfeer..... of ligt dat aan mij!
en attitude.... kom op zeg... zie zijn jullie om mij te zeggen of ik een attitude heb!
tegen mij zegt heb je echt pechOp maandag 18 maart 2002 19:54 schreef hobbeldebobbel het volgende:
en D2k.... nu kan ik idd weer een dagje of wat zoet zijn en alles proberen uit te zoeken... aan jouw dus de vraag: wil je dit topic open laten, zodat ik de oplossing kan posten en het uiteindelijke resultaat?? of is dat teveel gevraagd?
dat magvind(t) het gewoon geheel onterecht!!!!!!
ik ook nietwaarom krijg ik dan wel een reactie waar ik mee vooruit kan!!!!!!!!!!!!!!!
sorry maar ik kon het niet laten om zoveel ! te zetten, en waarom zou ik een attitude hebben... idd ik heb niet over de 1 miljoen posts, klopt.... maar ik zit dan ook niet continu achter de comp.
waarom trek jij deze conclusie dabn?
onze lieve vriend is nu net wat aan et flamen geweest tegen D2k ( [topic=443012/1/25] door, vooral het laatste gedeelte!!!!
maar die staat er niet
En dat is het niet.Op maandag 18 maart 2002 20:00 schreef hobbeldebobbel het volgende:
vind(t) het gewoon geheel onterecht!!!!!!
Elke P&Wer met een KLEIN beetje ervaring met scriptingtaaltjes kan in één oogopslag zien dat je niet eens de moeite hebt gedaan om even na te checken of het wel met Javascript kon. En dan verwacht jij dat WIJ het je gaan uitleggen? Helaas, jij te lui om even te zoeken, wij te lui om aandacht aan jou probleempje te besteden. Simpel.
ik heb idd eeen super klein beetje verstand van programming en webscripting... mag ik dan niet eens vragen of het mogelijk is, en dus de moeite om me erin te verdiepen? nee dus... ik moet het eerst snappen en dan kunnen jullie me vertellen dat het idd mogelijk is?? beetje verkeerd om toch?Op maandag 18 maart 2002 20:04 schreef Tom het volgende:
[..]
En dat is het niet.
Elke P&Wer met een KLEIN beetje ervaring met scriptingtaaltjes kan in één oogopslag zien dat je niet eens de moeite hebt gedaan om even na te checken of het wel met Javascript kon. En dan verwacht jij dat WIJ het je gaan uitleggen? Helaas, jij te lui om even te zoeken, wij te lui om aandacht aan jou probleempje te besteden. Simpel.
en javascript/html kan ik een klein beetje... alleen niet zo diep als jullie! excuse me!
maar die staat er niet
zelf zoeken/uitzoeken is gewoon iets wat je moet leren ... en leren doe je alleen maar door et gewoon te doen ... nu ga je na 3 a 4 topics EINDELIJK misschien es nadenken over je gedrag en gewoon zoeken naar de info die je nodig hebt.
ik ga echt niet voor jou een topic doorlezen waaruit blijkt dat jij wel degelijk iets doet .. kan mij dat schelen .. de laatste 3/4 topics blijkt ENORM het tegendeel uit.
gedraag je gewoon en veel plezier met de 2 links die ik je heb gegeven - voortaan gewoon zelf zoeken aub.
Om wat research te doen (en dat is niets meer dan een keer de search op GoT gebruiken en naar Google te surfen) hoef je niet gelijk de hele taal te begrijpen/kennen.Op maandag 18 maart 2002 20:06 schreef hobbeldebobbel het volgende:
[..]
ik heb idd eeen super klein beetje verstand van programming en webscripting... mag ik dan niet eens vragen of het mogelijk is, en dus de moeite om me erin te verdiepen? nee dus... ik moet het eerst snappen en dan kunnen jullie me vertellen dat het idd mogelijk is?? beetje verkeerd om toch?
flame??? ik zie het gewoon als een knipoogje naar D2k of wie dan ook..... maar je mag blijkbaar geen directe opmerkingen maken.. die worden dan weer opgevat als flame.. als iemand in een kroeg zo'n opmerking tegen je maakt... een beetje direct.... dan begin je er toch ook niet meteen er op te matten??? of wel?Op maandag 18 maart 2002 20:02 schreef Grum het volgende:
Daar gaat het niet om .. je ging zonder enige aanleiding flamen in een topic waar ik je net een behoorlijke goede hint had gegeven naar aanleiding van een vraag van je.
Deze info had je zelf ook met GEMAK kunnen vinden met een beetje google-werk.
Je gedrag is gewoon ronduit kinderachtig te noemen meer niet.
Daarom gaat je topic dicht - grow up & post again.
Just another 2 eurocentjes
maar die staat er niet
moet ik nu ook geen zeuren dat je aan het flamen bent?? of mogen jullie dat alleen tegen mij???Op maandag 18 maart 2002 20:08 schreef Grum het volgende:
kom op zeg .. ik zoek 30 sec met google en ik vind wat jij zoekt ... ben ik dan zo'n wonderkind en jij een koter die 3 keer voor z'n veterstrik-diploma is gezakt ? - denket niet he.
jij weet waarop je moet zoeken... ikke niet!!!!!!
geen me g***** (=gewoon
maar die staat er niet
eh jaOp maandag 18 maart 2002 20:10 schreef hobbeldebobbel het volgende:
[..]
dan begin je er toch ook niet meteen er op te matten??? of wel?
dit getuigt dan idd van kinderachtig gedrag naar mijn mening... (en nu niet beginnen met dat is jouw mening! dat mag je denken., Want dat is het eerste wat jullie zeggen)Op maandag 18 maart 2002 20:11 schreef Tom het volgende:
[..]
eh ja
maar die staat er niet
tevens doe ik het met een aanleiding die ANDERE mensen ook snappen ipv zoals jij 'om nix'en D2k.... nu kan ik idd weer een dagje of wat zoet zijn en alles proberen uit te zoeken... aan jouw dus de vraag: wil je dit topic open laten, zodat ik de oplossing kan posten en het uiteindelijke resultaat?? of is dat teveel gevraagd?
kom op zeg....Op maandag 18 maart 2002 20:16 schreef Grum het volgende:
wat ik doe is naast retorisch ook nog es enorm sarcastisch en dat kan ik niet echt zeggen van
[..]
tevens doe ik het met een aanleiding die ANDERE mensen ook snappen ipv zoals jij 'om nix'
maar die staat er niet
dat laatste was maar een geintje.Op maandag 18 maart 2002 20:15 schreef hobbeldebobbel het volgende:
[..]
dit getuigt dan idd van kinderachtig gedrag naar mijn mening... (en nu niet beginnen met dat is jouw mening! dat mag je denken., Want dat is het eerste wat jullie zeggen)
Maar ik doe deze dicht, weer genoeg geweest en ik hoop dat het duidelijk is dat je, voor je een topic opent, ook zelf even mag zoeken.
Dit topic is gesloten.
![]()