Heelveel domme kinderen beweeren dat een x-box mooier beeld geeft als een pc. Maar dit kan toch helemaal niet omdat een x-box niet hoger dan de PAL resolutie kan geen? En een pc gaat wel hoger. Of is dit helemaal niet waar?
De Xbox heeft een maximum resolutie van iets rond de 1900x1300 (ongeveer weet niet precies uit mijn hoofd). Dat betekent niet dat ieder spel daadwerkelijk in die resolutie draait.
Een televisie heeft een standaard resolutie van 320x240. De hele dure televisies komen daar wel wat boven maar zullen nooit zo'n goed beeld geven als een computerscherm (tenzij je zo'n plasmascherm van 10.000 euro hebt)
Ikzelf heb een 13" VGA monitor met SCART en tullip aansluiting en ingebouwde stereospeakers
die bij een 286 hoorde gevonden. Nu kan ik Lekker gamen met een resolutie van 640x480 en dat geeft een scherper beeld (kleuren en hertz zijn ook beter) dan mijn 63 cm televisie.
Een televisie heeft een standaard resolutie van 320x240. De hele dure televisies komen daar wel wat boven maar zullen nooit zo'n goed beeld geven als een computerscherm (tenzij je zo'n plasmascherm van 10.000 euro hebt)
Ikzelf heb een 13" VGA monitor met SCART en tullip aansluiting en ingebouwde stereospeakers
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
De X-Box geeft pas masterlijk beeld op een plasma/tft scherm
, op een tv zuigt de kwaliteit idd
, althans.. het is minder dan op de computer. 
Edit: K*t... net een minuutje te laat
Edit: K*t... net een minuutje te laat
Niet helemaal, want een xbox heeft hdtv support en die hebben wel hoge resoluties. Alleen niemand heeft zo'n tv. En dus zal de kwaliteit van het beeld (zelfs met een hele goede scart kwabel) altijd lelijker zijn dan een monitor.
TV resolutie is geen 320x200 maar 750x470 ofzo... Anders was het wel heeeel brak
TV resolutie is geen 320x200 maar 750x470 ofzo... Anders was het wel heeeel brak
Vandaag is het feest en morgen ook.
Maargoed hun denken ook, als jij een Xbox van €479,- kunt betalen, zal je ook wel een goede/dure TV hebben.
Toch?
Toch?
w00t
Ik weet niet of er al mensen zijn die een hdtv hebben?
Zal wel niet zoveel zijn, ik denk dat zolang de consoles tv's gebruiken de pc veel mooier zal blijven.
Zal wel niet zoveel zijn, ik denk dat zolang de consoles tv's gebruiken de pc veel mooier zal blijven.
zohee, dit soort topics zijn in SPielerij wel genoeg gevoerd, daarnaast zie ik mensen alweer stomme foute info geven (tv 320x200
).
Ga daar maar even zoeken op kwaliteit van xbox enzo
. Zal je zien dat iedereen alleen maar op de resolutie let en daarom de PC beter vindt enzo.
Ga daar maar even zoeken op kwaliteit van xbox enzo
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()