Toon posts:

[ASP/VB6] Zelf een progressbar bouwen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Komt ie:

Ik wil graag zelf een progressbar bouwen. Ik ben verwend class bouwer in ASP en in VB6. Verder kan ik ook een progressbar goed bouwen in Vb6 allemaal geen punt: Wat wel een probleem is hoe ik die twee kan combineren. Ik zelf zat te denken aan een .dll maken. Ik wil hem namelijk bouwen en gebruiken voor een aantal sites. Het probleem is dat als ik zoek op progressbar ik dood gegooid wordt met die vuile dingen alleen ik wil hem zelf bouwen. Kan iemand me een zetje geven en zeggen hoe ik dit het best doe. Hoe krijg ik die code in een class en output dan een progressbar in mijn scherm. Ik weet dat een IIS applicatie template's kan outputten maar ik wil niet vast zitten aan een template. Het moet gewoon een bar zijn die ik in elke willekeurige template kan plakken. Tutjes zijn natuurlijk altijd welkom.

• Devilfish
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-09 16:08
je kunt iets doen met javascript, dus om de zoveel tijd een functie aanroepen als status(5,100)

• Limhes
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-08 19:06
Als je toch al bezig bent met VB en ASP, zou ik de progressbar in VBS maken, lijkt me iets gemakkelijker en 'eerlijker' (kan geen ander woord verzinnen...).

Verwijderd

Topicstarter
mmmm, ik dacht dat ik gewoon een class kon bouwen in vb en dan een form aanroepen met een progressbar. Helaas, het had zo mooi kunnen wezen

Verwijderd

Topicstarter
Ko, net wat tegen:

http://www.atgconsulting.com/progressbar.asp

Het kan dus wel! Ik heb het nu in een class zitten maar ik kan dus geen frames aanroepen. Ik geloof dat ik nu zie wat ik kan doen. Die url is echt een aanrader!