Op maandag 18 maart 2002 19:34 schreef TgF het volgende:
Eerlijk gezegd is mijn idee dat (het SU'tje) lezend, dat Grrrrrene in ieder geval niet luidkeels iets goed zit te praten ofzo.
Grrrene:
Ach komop, het is als grapje bedoeld. Tegenwoordig vind ik dat er echt _veel_ te snel naar discriminatie wordt gegrepen als verwijt...
mwoh.... ik vind het aan de luide kant.
Als mod heb je je ook te gedragen en te houden aan de regels, daarnaast heb je een voorbeeld functie.
Jep, zeker.
Indien er sprake is van een overtreding op deze gebieden dan wordt dat besproken binnen de crew en daar blijft het ook bij (dat staat verder niet ter discussie).
Ok, mijn positie is mij nu helder.
Daarnaast is iedereen vrij in het geven van zijn mening betreffende welk artikel dan ook op GoT, mits dat op een normale en acceptabele wijze gebeurd.
Dank, dat probeer ik hier ook te doen.
Verder is mijn mening dat zaken een beetje uit hun verband worden getrokken, ik heb net dat filmpje bekeken en eerlijk gezegd hecht ik er weinig waarde aan:
- hij is slecht van kwaliteit
- hij is beroerd in elkaar gezet
- hij staat vol met taalfouten
Kortom: ik heb er geen boodschap aan en het heeft verder geen invloed op mijn mening of stemgedrag, sommige dingen kun je nu eenmaal niet serieus nemen.
Dus slecht gebrachte discriminatie is geen discriminatie?
Mijn mening vindt dus dat alle joden een beetje sukels zjin.
Dat is min of meer het idee wat ik ook zoek achter de reactie van Grrrrrene, zonder hem daarmee te willen verdedigen.
Ok, helder.
Ach, het is allemaal niet zo erg. Ik las die post, en het schoot me even in het verkeerde keelgat. Ik dacht: dat is nou precies waar Kemo het over heeft in zijn post, en ik vind ook dat ie een beetje gelijk heeft. Wat mij betreft mag hier een slotje op, en halen ze de link weg, alleen om het klimaat even aan te geven:
Mensen, we zijn hier met zijn allen, en met zijn allen moeten we het leuk houden.