Toon posts:

Fluo Lamp Blauw(30 cm) incl 12 volt voeding

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand misschien al eerder de 'Fluo Lamp Blauw(30 cm) incl 12 volt voeding' bij Regenboog.net gekocht?

Mijn vraag is of deze direct is aan te sluiten in mijn pc-kast. Of dat er misschien nog een invertor tussen moet.

Omschrijving van het product

Verwijderd

dr moet een inverter tussen, ik heb die ook, alleen bij een electronica winkel bij ons in de stad.

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
www.stuutenbruin.com

Daar kan je ze bestellen voor 13 euro nog wat. inc. inverter

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Op maandag 18 maart 2002 18:34 schreef Shuvit het volgende:
dr moet een inverter tussen, ik heb die ook, alleen bij een electronica winkel bij ons in de stad.
Deze lampen zijn maar 4mm doorsnee dit om plaats te besparen. Deze lampen produceren ook geen warmte. afmetingen : 300mm x Ø4mm spanning : 180 - 100V gemiddelde lichtsterkte : 15000cd/m² gemiddelde levensduur : 15000u Incl 12volt voeding.

FF lezen he :z

iStockphoto

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

"fluolamp" Ik het het maar mooi bij CCFL :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Topicstarter
Ja, zo technisch ben ik niet :?

Betekent dat dat er dus géén invertor tussen moet en dat ik 'm zo kan aansluiten?

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Nee! er moet wel een inventor tussen, anders brand die niet :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• VO-Zephyr
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 28-03-2024
mijn ervaring met regeboog is dat ze je eerst 2 maand laten w88, en mailen niet trug..
daarna opnieuw bestellen, 2 v/d3 lampen stuk :(

• Mathizsias
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-08 18:18

Mathizsias

Drizzt

Ik waarschuw je maar, die invertor kan wel eens nasty worden als je er niet mee oppast, laat hem in het doosje zitten als je em aangesloten hebt anders maak je dadelijk kortsluiting of sta je zelf onderstroom, en 100-180v door !"#!"$ is ni fijn :D

Spreek uit ervaring... :)

Verwijderd

Topicstarter
mijn ervaring met regeboog is dat ze je eerst 2 maand laten w88, en mailen niet trug..
daarna opnieuw bestellen, 2 v/d3 lampen stuk
Oei, das niet zo best... :r
Zijn er nog meer mensen met regenboog-ervaringen?

Verwijderd

Topicstarter
Hmz, niemand. Dat lijkt me geen goed teken ;(

• Tead
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-08 18:21

Tead

nnb

Ik heb ook geen goeie ervaringen met regenboog, 3 meels gestuurd nix terug gehad, een x besteld ook nix gehad. dus ik ga er niet meer mee in zee. belachenlijk hoe hun hun klanten behandelen :r

Verwijderd

Bij elke gemiddelde electronica zaak hebben ze die ccfl's gewoon in voorraad in alle kleuren en maten dus waarom zou je betstellen en volop lang w8en om vervolgens een gebroken ccfl te krijgen ??

Verwijderd

Topicstarter
Jah maar Plexiglas windows dan?

Ik wil graag een kant en klare, met afsluitrand zodat je geen onregelmatigheden ziet :)
Pagina: 1