Verwijderd

Topicstarter
The story: Om een een of andere reden werdt het pennetje van de Ipaq van een vriend van mij scherp (:?) en er zitten nu krassen in het scherm, weet iemand een middeltje om die er een beetje uit te poetsen? Zodat de krasjes niet meer zo opvallen in het licht.

Ik zat zelf te denken aan autowas, omdat je daar ook sommige cd's kan redden van de krasdood :)

Heeft er iemand anders nog tips? :)

search gebruikt, niks te vinden

• LeonM
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-10-2025
|:( Nou was ik ook nog onder de verkeerde naam ingelogd |:(

Post was dus van mij :)

• pietervl
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-03 22:40
Gewoon Compaq bellen. Zeggen dat er stof onder je scherm zit en of ze meteen even de krassen kunnen verwijderen.
Hebben ze daar zo gefixed kan ik je uit ervaring vertellen... >:)

• LeonM
Op maandag 18 maart 2002 18:36 schreef pietervl het volgende:
Gewoon Compaq bellen. Zeggen dat er stof onder je scherm zit en of ze meteen even de krassen kunnen verwijderen.
Hebben ze daar zo gefixed kan ik je uit ervaring vertellen... >:)
Wakosda?

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:16
Ik heb bij halfords volgens mij wel eens een tubetje zooi gezien wat je op het scherm van je telefoon kan smeren om krassen weg te werken.

Geen idee of het werkt....

(vast ook wel bij telefoon winkels te koop)

(heet dit dus displex??)

\edit

ja dus |:( gewoon ff linkje volgen....

Strava

• pietervl
Op maandag 18 maart 2002 21:58 schreef LeonM het volgende:

[..]

Wakosda?
Ik doe altijd de stoftruck (iPAQ 3630 verzameld dat graag onder zijn beeldscherm) en dat valt onder de garantie...
Scherm maken ze ook meteen dan perfect clean... Kost dan dus niks.
Maar als het alleen voor de krassen is zou ik het toch maar niet proberen.. Ze hanteren pittige prijzen voor hun reparaties die niet onder de garantie vallen.

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

En als je nou stiekem een niet zo legale PPC2002 hebt? :P

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

• pietervl
Op dinsdag 19 maart 2002 08:27 schreef ErectionJackson het volgende:
Ze kunnen toch niet achterhalen of je de upgrade hebt besteld (en dus een licentie hebt) of niet?
Tenminste ik hoop het niet... >:)

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 15:18

Boss

+1 Overgewaardeerd

Maar zou dat Displex spul nou ook op een touchscreen werken?

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Voor mijn palm heb ik een soort plastic bescherm folie op mijn touchscreen zitten.
Misschien als je dat erop doet(Als dat voor een ipaq beschikbaar is..), dat je de de kras niet zo zeer ziet..
Of misschien een les voor de volgende keer?

ID4.1M Honey Yellow. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)

• LeonM
Op dinsdag 19 maart 2002 18:47 schreef ReseT het volgende:
Voor mijn palm heb ik een soort plastic bescherm folie op mijn touchscreen zitten.
Misschien als je dat erop doet(Als dat voor een ipaq beschikbaar is..), dat je de de kras niet zo zeer ziet..
Of misschien een les voor de volgende keer?
Nou ja, les voor volgende keer, hij kan er ook niks aan doen, zonder dat hij het doorhad was het pennetje scherp geworden (vraag niet hoe) maar nu zitten die krassen er al.

Voordat ik zeker weet dat displex ook werkt op touch screen ga ik daar niet aan beginennen.

Verwijderd

Op maandag 18 maart 2002 18:30 schreef tjetta het volgende:
Displex :)
Hmmm...
Displex is de oplossing! Deze speciale polish maakt het mogelijk om zelf uw display krasvrij te maken. Doe wat displex op het display. Met een schone zachte katoenen doek de krassen 2-3 minuten onder grote druk polijsten.
Onder grote druk polijsten? Kweenie of die TFT daar zo blij mee is :Y)

Verwijderd

Op woensdag 20 maart 2002 22:12 schreef mmmuttley het volgende:

[..]

Hmmm...
[..]

Onder grote druk polijsten? Kweenie of die TFT daar zo blij mee is :Y)
Kom je vanzelf wel achter dan :)

• LeonM
Ja, displex is dus niet de oplossing.

Krassen op het schermpje valt zeker niet onder de garantie?

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op dinsdag 19 maart 2002 08:27 schreef ErectionJackson het volgende:
Dan zet je er haarfijn weer ff PPC2000 op :)

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Op vrijdag 22 maart 2002 01:50 schreef svdmeer het volgende:

[..]

Dan zet je er haarfijn weer ff PPC2000 op :)
Dat nooit meer! :)

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

• Arjan
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

tis al een oudje, maar ik zit ook met dit probleem, en garantie is geen optie, hoe krijg ik doffe plekkies van mijn pda'tje ?

displex no-go ?

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad

• Dnc1n
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11-2025
hoe je ze weg kan krijgen weet ik niet, maar wel hoe je ze kan voorkomen. je kunt van die plak velletjes kopen voor op je ipaq schermpies. kun je wel op internet bestellen.

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

Dnc1n schreef op 02 oktober 2002 @ 22:20:
hoe je ze weg kan krijgen weet ik niet, maar wel hoe je ze kan voorkomen. je kunt van die plak velletjes kopen voor op je ipaq schermpies. kun je wel op internet bestellen.
jah, maar ik heb nu wat doffe plekjes op het scherm, kan ik die op een of andere manier eraf krijgen zonder m'n pda te mollen ?

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-02 11:41

Turkish

zhé germans

Kan je ff een linkje posten voor die plakvelletjes, nu is mijn schermpje nog netjes, maar mijn pennetje is niet al te nieuw meer!!

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Verwijderd

Pennetje scherp geworden ?????

M'n Palm's stylus is nog net het zelfde als toen ik me palmpje kocht hoor. Gebruikt Compaq soms zacht plastic voor die dingen of zo. Geen krasje op het schermpje no nothing.

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

heb ik lekker toch nog plekjes op mijn schermpje :(

er moet toch iemand zijn die krasjes van zijn touchscreen heeft (proberen) te verwijderen ?

• woutervs
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-12-2025
Frag or die schreef op 04 oktober 2002 @ 00:24:
Kan je ff een linkje posten voor die plakvelletjes, nu is mijn schermpje nog netjes, maar mijn pennetje is niet al te nieuw meer!!
Die koop je gewoon bij de v&d...

Verwijderd

Displex kun je niet overal op gebruiken, heb het een keer gebruikt op het scherm van mijn gameboy advance. Toen zat er helemaal een doffe vlek op de plaats waar ik had gewreven die kreeg je er niet meer vanaf. Heb toen van nintendo een nieuw schermpje gehad voor niets. :)

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:12

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

LeonM schreef op 20 maart 2002 @ 16:47:
[...]

Nou ja, les voor volgende keer, hij kan er ook niks aan doen, zonder dat hij het doorhad was het pennetje scherp geworden (vraag niet hoe) maar nu zitten die krassen er al.

Voordat ik zeker weet dat displex ook werkt op touch screen ga ik daar niet aan beginennen.
Het kan zo zijn dat er een zandkorrel of iets dergelijks aan de stylus/scherm zat die in het scherm heeft gekrast toen je er op schreef.

Het is wel mogelijk om je scherm met een bepaald spul te polijsten, weet alleen niet meer wat het precies was...

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Pagina: 1