Duron 700@1GHz!

Pagina: 1
Acties:
  • 168 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• GREENSKiN
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20-07 09:56
Yallo,

Ik heb net een Duron700 (met multiplier pins, datum 7 september) gehaald, en op m'n Abit KT7 (geen raid) geprikt. En nu ik dit berichtje post draait ie 1GHz. Heb m'n voltage op 1.6v staan (PCHealth geeft 1.65v aan), en er zit gewoon een standaard lullig coolermaster fannetje op.

Geen idee offie stabiel is, maar hij draait nu al wel... ga zo ff 3DMarken en wat ander zwaar spul draaien, ben heel benieuwd.

Oh, BTW: M'n huisgenoot heeft net z'n Cel433 op 650MHz gezet (stabiel), met een Titan Majesty cooler. Ook redelijk netjes, niet?

• GREENSKiN
Oh, gelijk een tweetal vraagjes:

1) Is dit bijzonder?
2) Met welke software kan ik 'm het beste testen?

Overigens, hij is nog niet gecrasht ;) (49graden)

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-03 19:55

Apie!

Newer, better & confusinger

kan maar 1 ding zeggen:

Hail to the Koe baby!

}:O Moooooohhh

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Is er nou veel verschil tussen een Duron 700Mhz en een T-Bird op 700Mhz?

Misschien toch maar geen PIII 800E kopen.. :)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Is er veel verschil tussen Duron en T-Bird?[/quote]Gemiddeld is de T-Bird 10% sneller.
Prijs/prestatie gewijs is Duron dus betere keus maar T-Bird gaat dus nog iets harder en dat is voor echte freaks wel leuk mischien.

Great minds think in parallel gutters.

• BreeeZe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:50

BreeeZe

Devt

Damn, je heb wel mazzel denk ik, ik draai m'n 700 ook op 1ghz maar dan op max voltage met een global win FOP32, een tandje lager wilde die net niet.
En met zo'n standaard coolmaster kwam ik niet hoger als 850 stabiel.

Hmm intresse in het joinen van DPC team duron?? :):):):):)

• Daylights
  • Laatst online: 01-09 15:20

Daylights

Look @ the big brain on Brett!

700@1000 op 1,60 (najah 1,65 dan) Core voltage???? En dat met een standaard koelertje???? :o:o:o

Ik geloof het haast niet... zoveel mensen als hier komen met een 600 of 700 die net 900 of iets hoger halen met een behoorlijke koeler en een Core voltage van 1,80 of hoger... sorry.

• -MvZ-
  • Laatst online: 05-09-2025
m'n duron 600@950 vind ik trwns ook niet slecht....

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09 17:03

Mex

Afbeeldingslocatie: http://members.brabant.chello.nl/~rschouten/Bench@930.jpg
Duron 600 met GlobalWIN FEP32 en op 1.8 Volt

• GREENSKiN
Ik wil best een screenshot voor je maken hoor, hij loopt er echt op :)
Met welk proggie kan ik dat eigenlijk?

3DMark net laten lopen, ging prima. Alleen beetje weinig FPS, maar ik vrees dat het door mijn brakke Win2k installatie van dit moment komt. Gooi zo Win98Se er wel even op, dan zien we wat het is.

• Muurbestormer
  • Laatst online: 27-08 20:38
Ik vind het ook moeilijk te geloven.. mijn Duron 650@900 loopt nu op 1.85 (1.8 wil ook wel.. maar alla)
1.65 is erg weinig, ik wil de temp wel eens weten, als dat niet boven de 40 idle ligt, dan kan het bijna niet..

Ik wil de mensen er wel op wijzen dat je bios soms foute info geeft, speciale proggies geven veel betere stats. WCPUID, MBM, en sandra sisoft bijv.
enne.. een pic kan natuurlijk ge-fotosjopt worden.

Nu even wat anders:
Zin om Team Duron te joinen? hehe..

• Daylights
  • Laatst online: 01-09 15:20

Daylights

Look @ the big brain on Brett!

Mja, ik ben het met NiteFly eens over dat Photoshop... maar goed.;)

• GREENSKiN
Nah, ik draai geen RC5 of Seti. Sorry :)
Maar, ik meen het serieus, hij draait echt 1GHz. Temperatuur is 48graden volgens VIA HWM. Voltage 1.67 volt.

• Muurbestormer
IK heb de oplossing!!

je dl-ed even de RC5 client. draait hem en geeft ons dan het aantal Mkey/s door. Aangezien je nog nooit hebt gegraast (ik ga zo mn mond wassen ;) ) weet je niet hoeveel hij moet kunnen doen.

Pluspunt hierbij is, dat je dan allang verslaafd bent geraakt aan grazen en meteen team Duron kunt joinen...

"ja, laat maar jongens! ik heb het al opgelost! appeltje eitje!" :P

• GREENSKiN
Ik heb anderhalf jaar geleden nog wel eens gegraasd :) Maar okok, ik zal 'm wel even aanzetten. Hiero een screenshotje van WCPUID.

Afbeeldingslocatie: http://www.greenskin.net/cpu.gif

• GREENSKiN
Hey, euhm, ik zie hier nu wat vaags staan... 1KB L2 cache??? Ik heb m'n cache nooit gedisabled in de BIOS. Is dit proggie gaar?

• GREENSKiN
Ok, ff nieuwe versie gedownload, geeft het nu gelukkig wel goed weer :)

• saigon66
  • Laatst online: 06-02 03:36
Hoi,
Hoe hebt jij dat gedaan ??? Leert me ook eens. Heb ook KT7 RAID +DURON700
Dankje.
Gr.

• Muurbestormer
misschien ligt het aan je versie (2.7 ik heb 2.6) maar hij zegt MP 10.0 en FSB 200Mhz

het was bij WCPUID dacht ik zo dat hij die 2 maal elkaar deed om tot de CPU-snelheid te komen.
Zo staat er bij mij MP 4.5 (is wel degelijk 9 dus) en FSB 200 = 900 Mhz

oftewel, dit zaakje stinkt naar fotosjop. Ik hoop het niet, zou wel flauw zijn en ik denk het eigenlijk ook niet, maar het wel weer raar voor mij.

[edit]
okok.. jij hebt dus 2.8, ik heb versie 2.7
DAMN, lezen blijft een probleem voor me
[edit/]

• GREENSKiN
Maakt niet uit, ik had dus eerst een oudere versie gekregen van een vriend van me, en die gaf nogal vreemde data :) (ik had 1KB L2 cache, bijvoorbeeld).

En nee, ik zweer het, geen fotosjop geknutsel hier. Kan m'n tijd wel beter besteden eigenlijk :)

(mijn excuses, wel fotosjop geknutsel, moest toch ergens die screencapture in pasten) ;)

• GREENSKiN
Mijn RC5 geval zegt dat ik 3.467.620,83keys/sec doe. 3.46Mkey/s dus. En het zegt me dus geen kont :)

Verwijderd

Mijn KT-7 no-raid + Duron 600@1007 draait mooi wel lekker stabiel op 106 x 9.5 @1.90Vcore

Koetje graast met 3.47MKeys terwijl me P2 450 maar 1.07MKeys doet. Ik heb helaas nog geen 3d benchmarks gedraait aangezien ik ff krap zit en geen fatsoenlijke 3d kaart kan aanschaffen (de Hercules GF2 MX komt eraan)

KT7 geeft echter 51 - 54C aan, moet nog een keer rood koper hebben en wat silver paste...

Verwijderd

Mijn Duron 600 haalt 2,10 Mkeys/s en bij 700 haalt er 2,45 ongeveer, dus dan klopt die 1 Ghz van jou ook wel.
Ik vind het wel erg cool dat je dat gewoon met zo'n Coolermastertje doet. En dan ook nog met zo'n laag voltage!

• GREENSKiN
Ja, ik ook ;)

Eigenlijk zijn er twee verklaringen mogelijk:
1) Ik heb gewoon mazzel :)
2) De nieuwe lichting Duron's zijn gewoon kick-ass (die van mij was van 7 september).

• sko
  • Laatst online: 06-06 16:00

sko

ik heb hier ook 2 :) durons (650) klaarliggen voor een dualbordje..
mm :P 2*1GHz zou moeten kunnen met een beetje mazzel..:)
7Mkeys/sec.. jummie.. kan bijna niet wachten :) plus natuurlijk mijn bp6'je die al sinds jaar en dag 3Mkeys doet.. leuke combo.. smp roelt..

Verwijderd

klodder witte prut vervangen met een flinterdun laagje.. netjes aangesmeerd met een pasje. Snelheid nog meer opgeschroefd en nu 600@1026MHz

Koetje is 3.55MKeys/sec... wie doet het sneller ?

• Mastermind
  • Laatst online: 02-08 20:09
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Ik heb net een Duron700 (met multiplier pins, datum 7 september) gehaald, en op m'n Abit KT7 (geen raid) geprikt. En nu ik dit berichtje post draait ie 1GHz. Heb m'n voltage op 1.6v staan (PCHealth geeft 1.65v aan), en er zit gewoon een standaard lullig coolermaster fannetje op.[/quote]Bullshit...

• botoo
  • Laatst online: 19:01

botoo

💀 too old to die young

vreemd, ik doe maar 1,75 Mkeys/s met Duron600@945.
Sandra geeft wel 2975/1304 mips/flops aan en 3Dmark 4896, dus waarom maar 1,75 Mkeys/s dan?

met een zo mogelijk nog lulliger Spire koelertje :) maar die draait gewoon 10 C. koeler dan een dikke Tornado (en die zat er imo toch echt wel goed op, mogelijk hele slechte prut).

edit:

"slechte" koeien score kwam door andere werkzaamheden, loopt al op naar 3,2

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• GREENSKiN
Maar denk je dat er een dual board komt waar Duron's op kunnen?

Zou wel kick ass zijn :)

• GREENSKiN
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Bullshit...[/quote]Mastermind: Hij draait het toch echt hoor. Wat moet ik er nou meer aan zeggen? Fuckin' hell.

Verwijderd

greenskin: ik kan ook maar 1 ding zeggen: BULLSHIT.

het is THEORETISCH NIET EENS MOGELIJK MAN!
theoretisch kan het niet werken op die lage voltage, zeker niet als je je bord ook nog gewoon vol heb gepropt.

of je hebt geen duron700, maar een athlon 900 ofzo..hehe..

kan gewoon niet.

• GREENSKiN
Hij doet het toch echt. Geef me een manier om het te bewijzen en ik bewijs het.

Verwijderd

post een foto van de POST, een foto van de settings in de bios, een foto van system health in de bios, een benchmark screenshot.

en dan wil ik het misschien wel geloven.

en dan nog kan het niet in m'n ogen..

1.6 volt, 30 graden op 1ghz.

no way, maar ok....bewijs het zo maar eens, post alles maar in een nieuwe thread :P

btw, als het waar is, ben ik wel blij voor je hoor, want dan heb je echt wel een super sterk mega exemplaar gekregen ofzo...

grtz,
AHL

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15:27
So what 1 ghz?

• Hoyden
  • Laatst online: 15:27
Iedereen kan overklokken, zo simpel.
Dus zo bijzonder is het echt niet.

Gewoon wat proberen en als die dan een keer verder kan dan normaal is het gewoon geluk met de combinatie van alles..

• Byzanthy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-05-2025
Bewijzen is simpel:
Hij draait 3,46Mk/s (wat goed overeen kan komen met 1 GHz) dus:
zorg dat je vanaf morgen in de koeien-stats komt te staan met in ieder geval 3.46*300=1038 blocks/24h. :P
Jij blij :) DPC blij :) Allemaal blij :) :)

Verwijderd

The Fox, je moet niet zo vaag praten.

het gaat om sets die hij gebruikt..

hij bweert die duron 700 @ 1Ghz te hebben met 1.65 Volts en dat hij niet heter word dan 30 graden C.

dat kan gewoon naar mijn mening niet, ben blij voor hme als dat zo is, maar zover ik geen bewijs zie geloof ik het niet.

Die 1000mhz halen boeiet zeker niet nee, want die haal ik ook gewoon met normale vidkaard en voeding, maar dan heb ik zeer zeker wel een iets hogere voltage nodig en een beter voeding en is hij zeer zeker wel heter dan 30 graden.

onder fullload word een non overgeclockte duron700 nog wel 30 graden.

maar zoals hij zei, hij heeft niks getest, ik durf te wedden dat dat ding heel hard gaat crashen op die volts.

grtz,
AHL

• GREENSKiN
Sorry, maar mijn PC staat niet aan als ik slaap of als ik niet op m'n kamer ben.

Ik zal die foto's maken zodra mijn 2e PC (M'n Celeron 582) z'n onderdeeltjes bij elkaar heeft. Volgende week ofzo. (webcam)

• GREENSKiN
Hey, AHL, die Duron wordt 49-52graden. Ik heb volgens mij nergens de temperatuur genoemd.

Verwijderd

JEEEEEZZZ

Greenskin: sorry, heb schijnbaar paar msgs door elkaar gehaald ofzo.. SORRY MAN!!

dat het rond de 50 graden, nu kan ik het wel geloven...

pff ik dacht maar ana die 30 graden weet je , snap nu ook niet hoe ik daarbij kom.

anyways, op die kleine voltage, dan heb je toch wel top spul op je mobo zitten dat die zoweining power trekken, of je hebt bijna niks op je mobo kan ook :P

grtz,
AHL

'
ps: sorry :)

• GREENSKiN
No probz.
Er hangt inderdaad niet veel aan mijn bak. Oud 230W voedinkje.

Matrox G400 (non-MAX).
Tekram UW/U2W SCSI controller.
SBLive-je
3Com 10/100 kaartje.

Seagate 7200RPM 9,1GB IDE schijfje
IBM 7200RPM 9,1GB UW SCSI schijfje
Sony CRX100e CDFikker
Philips DVDROM

Achja, mij hoor je niet klagen hoor :)
Maar de foto's komen nog wel!

• Red devil
  • Laatst online: 21:25
Greenskin!

I am jealous man.
Mijn duron 600 haalt 900 en dat vond ik al fijn. Maar daarvoor had ie wel 1.75 volt nodig.. Maar ook met standaard coolermaster en kamerfan erop --> rond de 50 graden.
Als ik goeie (en niet te dure) betere SocketA cooler heb ga ik verder met 950 enzo.

Maarruh, we willen wel wat meer proof, je kunt hier zomaar beweren dat je zoveel Mhz trekt. En dat van dat koeitje kun je ook zo beredeneren/bedenken.

• tsjarlie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:53
700@1000 ?
Misschien, maar die lage voltage, is dat in de bios ingesteld, of zie je dat via software ?
Vermits sommige mobo's andere waarden geeft dan deze ingesteld ...
Wat staat er juist op de core van de processor ? Staat daar 700 of hebben ze een verkeerde meegegeven ?
Waren de L1 bruggen gesloten ? of heb je met potlood bezig geweest ?

• Knorrend_varken
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:43
Mijn Duron 700 draait nu ook 1GHz met 1,75V. Word wel 51 graden.

• Muurbestormer
Botoo

Je hebt waarschijnlijk een hoop junk op de achtergrond draaien, dl ff zoiets als TaskInfo 2000 op Tucows en check het, want 1.75 klopt niet. barebone zou hij zon 3.35 Mkey\s moeten doen.

E-Techz

Draai jij op 1.9 Core voltage? kan dat met een Non-Raid KT7? ik heb de raid en die haalt dus maar 1.85. Misschien dat anderen dit ook wel kunnen beantwoorden. Of het is een klein foutje van een proggie die het weergeeft, iig wil ik het wel weten (nieuwe bios update?) want ik wil altijd meer juice!

• sko
  • Laatst online: 06-06 16:00

sko

NiteFly:
Wat ik gehoord heb is dat de voltage-regulator op de abit KT7 niet zo precies is en dat het voltage hoger is dan wat in het bios aangegeven wordt. iets van 0,1 V hoger..
dus 1.9 V zou wel kunnen.. als je het meet met bijv MBM. dat is dus 1.8 in het bios.

• GREENSKiN
Dat klopt, in de bios heb ik het voltage op 1,6v staan, en VIA HWM geeft 1,67v aan.
Met koe aan ligt de temperatuur op 51 graden, idle op 48 graden.

Oh, ik kreeg 'm nog gepost op 1050MHz zonder het voltage te veranderen. Wie weet, goeie koeler erop, wat meer voltjes en ik haal de 1100MHz nog :)

• Muurbestormer
HA! ik wacht nog steeds op je foto van het beeldscherm IN windows, dus niet allen de post, met niet sandra maar WCPUID.

volgens mij loop jij dit allemaal te roepen, maar heb je niet door dat windows wel helemaal op moet starten of wel? hehe ;)
mijn Duron 650 POST ook nog wel op 1050 maar dan is het toch ook echt afgelopen.

ik wacht...

• GREENSKiN
Ja, je krijgt die foto's zodra ik m'n G200 heb, zodat ik m'n 2e PC in gebruik kan nemen. Webcam he.

Maar, hij draait dus wel stabiel. 1GHz, continu, met koe aan enzo.

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09 16:50
wel mijn amd k7 d 700@1ghz, 1,75 volt maar word dan met koetjes 59 graden (globalwin fep32) maar heb hem nu dus op 900 met 1,6 en word 47 graden, ik ben tevreden , met een extra koeling laat ik hem binnen kort op 1ghz draaien.

• GREENSKiN
Ok, de beloofde foto!
Afbeeldingslocatie: http://www.greenskin.net/image2.jpg

Sorry voor de *** kwaliteit.

• Mastermind
Er klopt iets niet:<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Hey, euhm, ik zie hier nu wat vaags staan... 1KB L2 cache??? Ik heb m'n cache nooit gedisabled in de BIOS. Is dit proggie gaar?[/quote]Daarna zeg je dat je een update gerund hebt en die daarin de cacheweergave wel goed in staat. Echter, dat plaatje staat voor de post dat jij zegt dat je een hogere versie gerund hebt. Nu kun jij die natuurlijk geedit hebben, maar wat is het geval: Er staat geen Message edited by... onder wat normaalgesproken wel het geval is.
Op het eind zeg je dat hij op 1050MHz boot, maar op het plaatje staat 1000,03MHz. Waarom laat je hem niet op 1050Mhz draaien als hij stabiel is dan?

• Mastermind
Post eens deze screenshot van SiSoft Sandra, maar dan bij jouw CPU.
Dit is mijn CPU:
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/floris.vanderveen/my_cpu.jpg
Ik moet de core hem op 2V instellen om het stabiel te krijgen en jij maar op 1,6V!???

• GREENSKiN
Mastermind:

Ik heb het plaatje vervangen, niet de post.

Ik zal dat proggie ff downloaden, momentje.

• GREENSKiN
Afbeeldingslocatie: http://www.greenskin.net/cpu2.gif

Blijkbaar heb ik een andere versie dan jou? Kon niks beters vinden dan dit.

Ik heb trouwens niet gezegt dat hij bootte op 1050MHz, hij postte alleen.

• GREENSKiN
Oja, ik heb trouwens een Duron, en jij blijkbaar een Athlon. Dat scheelt veel, lijkt me.

Verwijderd

En je CPU op 2 volt, ik meende dat je zei dat hij maar op 1,6 volt draaide?

Verwijderd

Heb trouwens mijn eigen Duron 700 nu op 950.

• Spikey
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-09 11:21

Spikey

Making the web accessible!

morgen (21ste) komt mijn duron600 binnen met Abit KT7 (non-raid)

ik zal zo snel mogelijk de results posten hiero...
ik ben zeer benieuwt na de resultaten die ik hier zoal zie :)

Sony a6700 + primes | Trek Checkpoint SL5 Gen2 | Trek Emonda SL7 2019

Verwijderd

ik heb m'n duron 700 ook makkelijk op 1Ghz staan nu, zonder probleem gewoon 10*100.

38 tot 40 graden. loopt gewoon stabiel.

heb btw ook 235W voeding. hij doet het gewoon prima :P

ben er blij mee :)

grtz,
AHL

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-09 10:35
Mijn Duron700 loopt nu mooi op 1020 (10*102)1.85v
Ga um voorzichtig opschroeven en komt un nieuw fan op mun cooler...

VIO heb ik ook moet ophogen anders begon windows moeilijk te doen...

Is nu lekker aan ut burnen.. wordt volle belasting (Koe+CPUBurn+BURNP6) net geen 60 graden...

Pvouput live

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Wat is eigenlijk het snelheids verschil tussen een Duron op 1000Mhz en een 1000Mhz T-Bird?

Of een Duron op 900Mhz en een 900Mhz T-Bird.

M.a.w. wat is het snelheidsverschil tussen een oc'd Duron en een niet oc'd T-Bird in diezelfde Mhz-klasse?

Dit in verband met een toekomstige upgrade ... :) Die P3 800 lijkt toch steeds meer een 900Mhz T-Bird te worden :)

Overigens, T-birds/Durons werken dus met een PC100 geheugen? Ik heb geen zin om al mijn geheugen te moeten vervangen - zeker niet met de huidige prijzen.. (lijkt wel diesel!)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• GREENSKiN
Ik heb zelf ook 100MHz geheugen, werkt prima.

Het ligt eraan wat je doet, pure botte FPU berekeningen gaan namelijk even snel. Maar reken erop dat de Thunderbird ongeveer 10% sneller is.

Ik vind het het prijsverschil iniedergeval niet waard ;)

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Aargh ik weet nou echt niet of ik een 800 of 900Mhz T-Bird + Mobo (en welke? ASUS A7V? of Abit KT7? met RAID of zonder?) moet kopen...

pijnz.. pijnz.. ik weet het echt niet! :)

• GREENSKiN
Tsja, prijs/performance is er volgens mij niks beter dan een lekker opgevoerde Duron 700 op een KT7 bordje. Maar als je niet wil overklokken en toch een mooi snelle CPU wil kan je denk ik inderdaad het beste een Thunderbird 800 of 900 kopen. Het moederbord maakt dan niet veel uit, maar de KT7 heeft iniedergeval niet zo'n lomp AMR slot als de Asus :)

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Probleem is, ik MOET 1 ISA slot hebben (ISDN kaart)... Zijn die Abit T-Bird bordjes wat? Ik heb nu al jaren een Abit BH6 en bevalt prrrima :)

• GREENSKiN
Schitterend bord hoor, en er zit dus een ISA slot op.

• Damon
  • Laatst online: 16-03 00:00
Heb hier een A7V+ Duron700@1000(10*100) op 1,65v, wordt hoogstens 50graden, loopt stabiel 3Dmark + games... alleen geeft hij bij het afsluiten van Windows(Me) een protection error. Heeft iemand enig idee wat het probleem zou kunnen zijn?

Whenever people agree with me, I always feel I must be wrong -=Oscar Wilde=-

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Dat heeft de PC van mijn vriendin ook, is een Athlon 600mhz op een MSI bordje.. Op het moment dat die PC dus een shutdown moet doen (het feitelijk uitgooien van die bak), krijgt ze nog wel es een BSOD.

Heb maar gewoon de APM/Powermanagement uitgezet in het BIOS en nu moet je gewoon weer ouderwets zelf de PC uitzetten (your pc is now safe to shutdown etc .. dat bitmapje)..

Is niet alles maar beter dan een BSOD :)

Pagina: 1