Toon posts:

Videokaart en fsb overclocken; kan dat kwaad?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik mijn videokaart en fsb overclocked. maar nu las ik laatst (kweet niet meer waar) dat dat invloed heeft op de scherpte van je beeld. dus dat het beeld een stuk waziger wordt. wanneer je dan terugclocked schijnt dat wazige beeld nooit meer goed te komen.

kan dit waar zijn???

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Overclocken kan altijd nadelige gevolgen hebben en soms niet en wordt het alleen maar sneller....Open plz geen topic als je een brandlucht ruikt en wilt vragen wat dan kan zijn :P

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
kan dit waar zijn???
slaat nergens op :)

Verwijderd

Topicstarter
dat bedoel ik allemaal niet... ik heb enige ervaringen met overclocken en ik weet wat de concequenties (schrijf ik het goed??), maar waar het mij om gaat is het wazige beeld.

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Ja je kan inderdaad je videokaart verzieken.
Maar dat risico moet je afwegen tegen de voordelen voordat je gaat tweaken he.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Verwijderd

Topicstarter
ja en me cpu...

neej het gaat me om de combinatie van overclocken!

het gaat me niet over iets verzieken door te hoge overclock

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:33

justifire

Shut up and squat !!

zou kunnen dat de hitte van je computer je beeld doet beslaan....

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Verwijderd

er bestaan ook mobo's die bij fsb overclocken de snelheid van PCI en AGP dezelfde houden, alleen kan ik nu ff niet op de naam komen

Verwijderd

Topicstarter
je bedoeld unlocken~

• Ghost|IA
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 30-03 09:59
Dat wazige dat klopt.
Ik heb hier ook een GF2 lekker zitten klokken, werd niks te heet. Deed lekker alle benchmarkjes goed. Alleen ineens slecht en wazig beeld. Ik dacht eerst dat het mijn monitor was, maar die bleek het dus niet te zijn.....

Verwijderd

Topicstarter
okee en toen je terug klokte was het toen weer helder beeld of heb je gewoon je vidkaart verneukt?
Pagina: 1