Toon posts:

kabel -> composiet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn televisie boven mijn computer is opgeblazen (rook, walmen bah). ;(
Vandaar dat ik maar eens televisie wilde gaan kijken op mijn monitor. Ik ben in het ZEER gelukkige bezit van de Dell 20" lcd, en daar zit een svcd en composiet aansluiting op.

Bij mijn computer ligt dus nu een kabel uitgangetje voor televisie, maar dat is niet de gewenste composiet formaat voor de Dell. Nu vraag ik me dus af wat ik nodig heb om van dat televisie kabeltje een composiet stekkertje te maken om in mijn monitor te douwen!

Het is al wel gelukt met zo'n fm over'beam' gigaport systeempje, die van scart omzet naar composiet en dat vervolgens naar de receiver bij mijn monitor stuurt (dat werkt!) :)
Maar de kwaliteit zuigt grote tijd.

Verwijderd

kabel -> videorecorder -> monitor

• FreeRider
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-01-2025
Videorecorder er tussen ? Of dit ?

Concrete Loop Watercooling

Verwijderd

Topicstarter
arghhhh. mannen.. betekent dit dat er geen convertertje voor bestaat?? dat is effe balen.

zeker weten?

• FreeRider
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-01-2025
Op maandag 18 maart 2002 17:45 schreef The_Shark het volgende:
arghhhh. mannen.. betekent dit dat er geen convertertje voor bestaat?? dat is effe balen.

zeker weten?
Een convertertje van een radio/televiesie kabelsignaal (met +-30 kanalen) naar composiet bestaat nog niet nee ;) Je zal toch op z'n minst een tuner willen ?

Concrete Loop Watercooling

Verwijderd

Jawel, dat bestaat wel, dat heet een tuner.
Alleen een aparte tuner is duurder dan wanneer je een (oude) videorecorder als tuner gebruikt.

Verwijderd

Topicstarter
ja, jullie hebben gelijk. /me not thinking =]

Okay.. heb inderdaad mijn vcr gebruikt. Kwaliteit valt beetje tegen, wellicht de svideo aansluiting proberen.

thanks!

• Asclepius
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:14
S-video zal idd een betere kwaliteit geven.
Pagina: 1